SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik toch lompste die ik de laatste tijd heb gezien.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Want?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind ik toch lompste die ik de laatste tijd heb gezien.
Stumpert. Ken die hele gozer niet en zijn zelfmoord laat mij eerlijk gezegd ook koud. Heb om totaal andere redenen een account aangemaakt.quote:[b]Op dinsdag 10 juli 2012 03:16 schreef RensAjacied het volgende:[/b
Ga een speciaal Fok! account aanmaken voor een YouTuber ofzo
Waarom post je hier?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:18 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Stumpert. Ken die hele gozer niet en zijn zelfmoord laat mij eerlijk gezegd ook koud. Heb om totaal andere redenen een account aangemaakt.
Kill bill achtig? Of valt mee?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik zie die onthoofding nog steeds voor mij![]()
Kan ik moelijk uitleggen. Misschien omdat het langzaam gaat en je hoort al dat bloed in zijn longen komen.quote:
Nou wat die reden ook mag zijn, wat doe je in deze VBL SC?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:18 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Stumpert. Ken die hele gozer niet en zijn zelfmoord laat mij eerlijk gezegd ook koud. Heb om totaal andere redenen een account aangemaakt.
Jij mag wel een cursus begrijpend lezen volgen dan. Ik had het over redenen anders dan een primaire behoefte. Een dier doodt enkel een andere dier vanwege het voedsel; puur om te overleven dus. Niet vanwege een genot + of in de zin van een boetedoening.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:17 schreef Doublepain het volgende:
@Sisyphos
Een Cheetah eet gras wil je zeggen?
Bedanktquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan ik moelijk uitleggen. Misschien omdat het langzaam gaat en je hoort al dat bloed in zijn longen komen.
Ik ben het hier overigens mee eens.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:19 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Jij mag wel een cursus begrijpend lezen volgen dan. Ik had het over redenen anders dan een primaire behoefte. Een dier doodt enkel een andere dier vanwege het voedsel; puur om te overleven dus. Niet vanwege een genot + of in de zin van een boetedoening.
Nee hoor die mexicanen killen elkaar voor drugs dat brood op de plank brengt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:19 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Jij mag wel een cursus begrijpend lezen volgen dan. Ik had het over redenen anders dan een primaire behoefte. Een dier doodt enkel een andere dier vanwege het voedsel; puur om te overleven dus. Niet vanwege een genot + of in de zin van een boetedoening.
- Wat is je favoriete voetbalclub?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Zag in de AT dat hier nogal wat actievelingen rondlopen.
okquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Zag in de AT dat hier nogal wat actievelingen rondlopen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee hoor die mexicanen killen elkaar voor drugs dat brood op de plank brengt.
Die brute executie gold enkel als straf. De mensen die die executie uitvoerden zouden niet dood zijn geweest als ze die twee heren niet hadden onthoofd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:20 schreef Doublepain het volgende:
Nee hoor die mexicanen killen elkaar voor drugs dat brood op de plank brengt.
Dat weet je nietquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:22 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Die brute executie gold enkel als straf. De mensen die die executie uitvoerden zouden niet dood zijn geweest als ze die twee heren niet hadden onthoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |