Die film heb ik ook gezienquote:Heb eens een keer een film gezien daar zetten ze een rat op iemand zijn buis en daar een emmer op. Gingen ze die emmer verhitten met een brander en die rat die vrat zich zo een opening dwars door die man zijn lichaam.
Game of Thronesquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die film heb ik ook gezien![]()
Pijnlijke dood. Zo'n rat die via je reet je hele lichaam van binnen opeet
Ah, mexican drugwarquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:10 schreef Smoofie het volgende:
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/
Of die gasten in het Oostblok die gewoon at random mensen vermoorden met stompe voorwerpen enzo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zag vandaag zo'n filmpje met een gast en 2 wijven. Gingen ze eerst hun bewusteloos slaan met een knuppel.
Gewoon 1 harde tik op hun hoofd en dan met een mes hakken en zaggen in hun nek
Ja zwervers idd. Wat een gekken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Of die gasten in het Oostblok die gewoon at random mensen vermoorden met stompe voorwerpen enzo.
Dat is ook de bedoeling.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:12 schreef Smoofie het volgende:
WtfDie gast leefde gwn nog bij die kettingzaag
Ook gezien, was deze week volgensmij op TV, weet alleen niet meer hoe die heetquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die film heb ik ook gezien![]()
Pijnlijke dood. Zo'n rat die via je reet je hele lichaam van binnen opeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Doe je beter niet. Ik kan wel goed tegen films omdat ik weet dat het nep is. Nu ik weet dat dit echt isquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:12 schreef Sisyphos het volgende:
Dat soort filmpjes kijk ik overigens niet. Zie het nut er niet van in en bovendien ben ik redelijk bang voor mijn eigen reactie. Eigenlijk is de mensheid sowieso barbaars. Doe mij het dierenrijk dan maar; ik heb nog nooit dier een ander dier zien onthoofden puur vanwege een genotsprikkeling of elk ander reden dan een primaire behoefte.
quote:Op maandag 21 mei 2012 23:06 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Of naalden in vuur dopen en dan in de pupillen van de martelaars doen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |