Mail naar info@knvb.nlquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:29 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom al die voetbalstadions niet meer voor gladiator-gevechten gebruikt worden?
Inderdaad, doe dat maar. Dat achterlijke voetbal. Gelukkig is dit subforum een plek zonder voetbalfans. ONZ zit vol met die mongolen die het leuk vinden om te kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:29 schreef Sisyphos het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is waarom al die voetbalstadions niet meer voor gladiator-gevechten gebruikt worden?
Belachelijk inderdaad. Wat is het nut ervan eigenlijk? Brood en spelen natuurlijk. Om het volk nog enigszins bezig te houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:30 schreef RensAjacied het volgende:
Inderdaad, doe dat maar. Dat achterlijke voetbal. Gelukkig is dit subforum een plek zonder voetbalfans. ONZ zit vol met die mongolen die het leuk vinden om te kijken naar 22 mannen die achter een bal aanrennen.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen de Kuip en de ArenA niet tegen op
Je lultquote:
ik lul bij het stellen van een vraag?quote:
Ik lees verkeerdquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik lul bij het stellen van een vraag?
Zo moeten we een keer naar een wedstrijd van Stindinhoquote:
Ja wel mooi, allemaal fakkels, vlaggen en 1 trommel meenemen. Ik ben er voor in!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo moeten we een keer naar een wedstrijd van Stindinho
Ja las dat topic pas doorquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja wel mooi, allemaal fakkels, vlaggen en 1 trommel meenemen. Ik ben er voor in!
Edit: Oja dit was Steven van plan met de kampioenswedstrijd, maar Stijn wilde het niet ofzo.
oh toch nietquote:
neequote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:37 schreef stevenmac26 het volgende:
topics zijn wel verwijderd volgens mij
Ja we zijn er nog, waarderen het ook dat jij er nog bentquote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:38 schreef Sisyphos het volgende:
Zijn jullie er nog? Ik dacht dat jullie allemaal tegelijk gingen slapen....
Dankje. Altijd fijn als je aanwezigheid op prijs gesteld wordt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 03:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja we zijn er nog, waarderen het ook dat jij er nog bent![]()
Er waren 4 topics in totaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |