Een uurtje plezierquote:
Een paar vlaggen mogen toch wel? Wordt mooi man.quote:
Nee gewoon nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een paar vlaggen mogen toch wel? Wordt mooi man.
Kampioenswedstrijd hoort gevierd te worden. En de derde helft zetten wij gewoon verder in de kantine toch?! Daarna Leiden in met z'n allen, ik heb er nu al zin in
.
wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.![]()
In de kantine kan je gewoon wat halen ja. Als ik ook weer wegfiets en jullie ook weggaan zwaai ik nog wel even uit
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat?
we gaan niet een drankje doen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een paar vlaggen mogen toch wel? Wordt mooi man.
Kampioenswedstrijd hoort gevierd te worden. En de derde helft zetten wij gewoon verder in de kantine toch?! Daarna Leiden in met z'n allen, ik heb er nu al zin in
.
stiekem wel ja. Toch is het geniaal. Mijn ouders weten er serieus niets vanquote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Haha aj422 schijt zeven kleuren stront man.Laat dat gozertje toch met rust man
Dit dus?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
Toch wel één kampioensdrankje Ajacied? Don't leave me hanging bro!
Hagenezen verdienen dat niet. Alleen Steven verdient dat. En alle andere ajaciedenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
Toch wel één kampioensdrankje Ajacied? Don't leave me hanging bro!
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hagenezen verdienen dat niet. Alleen Steven verdient dat. En alle andere ajacieden
Nee. Hoef ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus?
Je krijgt van mij wel een colaatje hoor ajacied
Jonguh, we vieren toch jouw kampioenschap? Wat heeft het voetbal hier nou weer mee te maken!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hagenezen verdienen dat niet. Alleen Steven verdient dat. En alle andere ajacieden
Wij trakeren voor jou, vriend. Jij wordt kampioen! Maar focus je nou maar op wedstrijd, dan zorgen wij wel voor de hapjes, drankjes en sfeerquote:
Dat doen wij wel als jij kampioen bentquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef leeell het volgende:
wat drink je dan ?
als ik aan een derde helft denk bij korfbal zie ik allemaal mensen in zo'n huiselijke kantine allemaal met een glas melk en een stuk appelgebak
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met teams die kampioen worden is het zo. In de kantine wat drinken met taart erbij
Ik print deze voor je uit:quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met teams die kampioen worden is het zo. In de kantine wat drinken met taart erbij
Heb je dat filmpje van Caland niet gezien een paar topics terug? Geniaal sfeertje man.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef leeell het volgende:
wat drink je dan ?
als ik aan een derde helft denk bij korfbal zie ik allemaal mensen in zo'n huiselijke kantine allemaal met een glas melk en een stuk appelgebak
Ik heb zo het vermoeden dat we in plaats van vuurwerk, fakkels en vlaggen beter feestmutsen en toetertjes kunnen meenemen...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee. Laat thuisliggenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Caland niet gezien een paar topics terug? Geniaal sfeertje man.
Stijn, ik heb nog zo'n vlag liggen thuis, mag dat? Vet toch.
[ afbeelding ]
Nee. Dat ook nietquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat we in plaats van vuurwerk, fakkels en vlaggen beter feestmutsen en toetertjes kunnen meenemen...
Jongen we gedragen ons, ik beloof het jequote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu de hele dag met zo'n gevoel van: als dat maar goed gaat .Wat is de reactie van mn ouders!? .
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |