Dat weet ik, daarom zeg ik ook niksquote:Op woensdag 25 april 2012 01:37 schreef leeell het volgende:
bovenstaande is al zon typische sjaak afhaak he
ja of nee
gewoon doorknallenquote:Op woensdag 25 april 2012 01:40 schreef leeell het volgende:
en dan sta je daar brak, wie niet om die tijd
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oke misschien wel een goedkopere optie
2,5 uur rijden en ik ben het serieus aan het overwegenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]. Dit wordt echt fucking geniaal..
Om 9:00 de trein vanaf Den Haag HS. Ik ben wel helemaal naar de klote waarschijnlijk, maar dat boeit me niet zo. Wie gaat er mee vanaf HS? Afhaalchinees, Littlerabbit?
Hoelaat is de rest op Leiden Centraal?
Beter kom je, maken we er daarna een dagje Leiden vanquote:Op woensdag 25 april 2012 11:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
2,5 uur rijden en ik ben het serieus aan het overwegen
Het wordt baggerweerquote:Op woensdag 25 april 2012 11:16 schreef leeell het volgende:
het wordt ook super weer, dus mooi dagje voor leiden ook
warm met afentoe een verfrissende bui, niks aan de handquote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het wordt baggerweer, maar dat hoort ook wel een beetje bij een kampioenswedstrijd natuurlijk. Je moet toch buiten spelen, Stijn442?
Ken jij die club, ofniet? Hoe ver was het nou lopen vanaf Centraal?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef leeell het volgende:
[..]
warm met afentoe een verfrissende bui, niks aan de hand
weet waar het zit, half uurtje/45min lopenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ken jij die club, ofniet? Hoe ver was het nou lopen vanaf Centraal?
En als je met de bus gaat? Hoeveel kost zo'n dagkaartje, ik sta dik in de min op OV-chip namelijkquote:Op woensdag 25 april 2012 11:24 schreef leeell het volgende:
[..]
weet waar het zit, half uurtje/45min lopen
En dan stap je precies uit bij het veld? Dit wordt echt mooi, beter worden er wel Inter-vlaggen meegenomen. We meeten bij Leiden Centraal rond 9:15 dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef leeell het volgende:
bus is het circa 10 min , feitelijk is het een lange weg
dagkaart geen idee, rij gewoon zwart, als we met aardig wat man instappen doe je net alsof je hem erlangs haalt
Ik weet morgen zeker of ik kom, in dat geval kun je gewoon meerijden vanaf Den Haag zelfs.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En als je met de bus gaat? Hoeveel kost zo'n dagkaartje, ik sta dik in de min op OV-chip namelijk. Kut NS.
ja liefst rond 9 anders wordt t krapquote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
En dan stap je precies uit bij het veld? Dit wordt echt mooi, beter worden er wel Inter-vlaggen meegenomen. We meeten bij Leiden Centraal rond 9:15 dan?
Dat zou echt ideaal zijn.. Als je het gewoon combineert met een dagje Leiden, is dat meer dan primaquote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik weet morgen zeker of ik kom, in dat geval kun je gewoon meerijden vanaf Den Haag zelfs.
Top. Als Raja met de auto zou komen, is dat echt ideaal. Vanaf HS is het twintig minuten rijden..quote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik lurk vrolijk mee op Werk, ik weet morgen ook of ik mee ga vanaf Den Haag
mag ik ook slapenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef leeell het volgende:
contacteer jij eens die vbl sc'ers via dm steven, dit blijft een beetje dood
Een uurtje plezierquote:
Een paar vlaggen mogen toch wel? Wordt mooi man.quote:
Nee gewoon nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een paar vlaggen mogen toch wel? Wordt mooi man.
Kampioenswedstrijd hoort gevierd te worden. En de derde helft zetten wij gewoon verder in de kantine toch?! Daarna Leiden in met z'n allen, ik heb er nu al zin in
.
wat?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee gewoon nee.![]()
In de kantine kan je gewoon wat halen ja. Als ik ook weer wegfiets en jullie ook weggaan zwaai ik nog wel even uit
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wat?
we gaan niet een drankje doen?
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een paar vlaggen mogen toch wel? Wordt mooi man.
Kampioenswedstrijd hoort gevierd te worden. En de derde helft zetten wij gewoon verder in de kantine toch?! Daarna Leiden in met z'n allen, ik heb er nu al zin in
.
stiekem wel ja. Toch is het geniaal. Mijn ouders weten er serieus niets vanquote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Haha aj422 schijt zeven kleuren stront man.Laat dat gozertje toch met rust man
Dit dus?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
Toch wel één kampioensdrankje Ajacied? Don't leave me hanging bro!
Hagenezen verdienen dat niet. Alleen Steven verdient dat. En alle andere ajaciedenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef De_kromme het volgende:
Toch wel één kampioensdrankje Ajacied? Don't leave me hanging bro!
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hagenezen verdienen dat niet. Alleen Steven verdient dat. En alle andere ajacieden
Nee. Hoef ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus?
Je krijgt van mij wel een colaatje hoor ajacied
Jonguh, we vieren toch jouw kampioenschap? Wat heeft het voetbal hier nou weer mee te maken!quote:Op woensdag 25 april 2012 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hagenezen verdienen dat niet. Alleen Steven verdient dat. En alle andere ajacieden
Wij trakeren voor jou, vriend. Jij wordt kampioen! Maar focus je nou maar op wedstrijd, dan zorgen wij wel voor de hapjes, drankjes en sfeerquote:
Dat doen wij wel als jij kampioen bentquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef leeell het volgende:
wat drink je dan ?
als ik aan een derde helft denk bij korfbal zie ik allemaal mensen in zo'n huiselijke kantine allemaal met een glas melk en een stuk appelgebak
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met teams die kampioen worden is het zo. In de kantine wat drinken met taart erbij
Ik print deze voor je uit:quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar met teams die kampioen worden is het zo. In de kantine wat drinken met taart erbij
Heb je dat filmpje van Caland niet gezien een paar topics terug? Geniaal sfeertje man.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef leeell het volgende:
wat drink je dan ?
als ik aan een derde helft denk bij korfbal zie ik allemaal mensen in zo'n huiselijke kantine allemaal met een glas melk en een stuk appelgebak
Ik heb zo het vermoeden dat we in plaats van vuurwerk, fakkels en vlaggen beter feestmutsen en toetertjes kunnen meenemen...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee. Laat thuisliggenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje van Caland niet gezien een paar topics terug? Geniaal sfeertje man.
Stijn, ik heb nog zo'n vlag liggen thuis, mag dat? Vet toch.
[ afbeelding ]
Nee. Dat ook nietquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat we in plaats van vuurwerk, fakkels en vlaggen beter feestmutsen en toetertjes kunnen meenemen...
Jongen we gedragen ons, ik beloof het jequote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit nu de hele dag met zo'n gevoel van: als dat maar goed gaat .Wat is de reactie van mn ouders!? .
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |