Oh, tja, officieel ben ik wel vrouwelijk hoor maar ik krijg nog wel eens te horen dat ik me onvrouwelijk maar ook onmannelijk gedraag.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijkmaar hoe heb je dan seks?
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan wil ik die salamander van vanmiddag
Je bent gewoon een vrouw zoals ze zouden moeten zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, tja, officieel ben ik wel vrouwelijk hoor maar ik krijg nog wel eens te horen dat ik me onvrouwelijk maar ook onmannelijk gedraag.
Je bent niet meer de enige die van mijn pener weet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, tja, officieel ben ik wel vrouwelijk hoor maar ik krijg nog wel eens te horen dat ik me onvrouwelijk maar ook onmannelijk gedraag.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw zoals ze zouden moeten zijn
Ging jij niet je hond uitlatenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik noem Latina's niet mannelijk. Ik vind die vrouwen op je foto mannelijk.
Neuh, ik zou mezelf echt nog een paar jaar geen 'vrouw' durven noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw zoals ze zouden moeten zijn
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar om vrouwelijk te zijn hoef je ook niet per se 70 kilo te wegen toch.
Ja, bizar dat je dat vindt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik noem Latina's niet mannelijk. Ik vind die vrouwen op je foto mannelijk.
Ik snap het niet dus leg maar even uitquote:
Ik vraag mij serieus af wat iemand mens maaktquote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik zit op een bankje en sjaak is met een poedel aan het spelenquote:
Net zit je te miepen over smaken en die verschillen en dan ga je haar een mannelijke vrouw noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bizar dat je dat vindt.
Zeker als Nederlandse -mannelijke- vrouw.
Ik vind van wel. Jij gedraagt je tenminste nog normaal en rationeel. Bovendien ben je ook nog eens heel slim (is nog een + puntje).quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, ik zou mezelf echt nog een paar jaar geen 'vrouw' durven noemen
We zijn allemaal PUB geweestquote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig wat een gezeik wel/niet/misschien-vrouw
Hoe kan zoiets bestaan als "algemeen geaccepteerde smaak"?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn smaak verschilt ook van wat "algemeen geaccepteerd" wordt
Ik vind het niet bizar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bizar dat je dat vindt.
Zeker als Nederlandse -mannelijke- vrouw.
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ja ik was met jou in discussie over hoe ik je haar ga 'knippen'quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn een van de mannelijkste ter wereld.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net zit je te miepen over smaken en die verschillen en dan ga je haar een mannelijke vrouw noemen
Watquote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn een van de mannelijkste ter wereld.
Vandaar dat het tussen haakjes stond Mataquote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan zoiets bestaan als "algemeen geaccepteerde smaak"?
Je houdt toch van je smaak, lijkt me niks (on)geaccepteerds aan. En zowel; dikke boeie.
Er was geen discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik was met jou in discussie over hoe ik je haar ga 'knippen'
Wat is dan de graadmeter van mannelijkheid?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawelquote:
Je een mens voelen, daar kan ik me ook niet echt wat bij voorstellen. Maar rationeel gezien zou het je manier van denken moeten zijn die je menselijk maakt. Besef van goed en kwaad, lange termijn planningen kunnen maken, dat soort dingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af wat iemand mens maaktik weet het niet en ik voel mij ook geen mens
Lolwut!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een mannelijke vrouw eigenlijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gedrag.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan de graadmeter van mannelijkheid?
Misschien qua gedrag, maar niet qua uiterlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse vrouwen nou niet echt mannelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien qua gedrag, maar niet qua uiterlijk.
Ja maar dat zeg jij als Aziaatquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Hee sommige zuipen mij eruit hoor, dat is best mannelijk want ik kan aardig wat drinkenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse vrouwen nou niet echt mannelijk
Misschien sommigen van allochtone afkomst...maarre....neequote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Over het rationele deel heb ik het niet. Het emotionele deel. Ik kan mij dus niets voorstellen hoe het is om van iemand te houden. Om in iets te geloven.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je een mens voelen, daar kan ik me ook niet echt wat bij voorstellen. Maar rationeel gezien zou het je manier van denken moeten zijn die je menselijk maakt. Besef van goed en kwaad, lange termijn planningen kunnen maken, dat soort dingen.
Zuipen een graadmeter van mannelijkheid vindenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee sommige zuipen mij eruit hoor, dat is best mannelijk want ik kan aardig wat drinken
Huh, whut, die associatie heb ik toch eerder met meiden uit bijv. Turkije of Marrokko.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Nou nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zou je juist in je nopjes moeten voelen hehe
Wat dat betreft zit je in Colombia slechter...quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Geen grap, let maar een keer op. Vooral blondinesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien sommigen van allochtone afkomst...maarre....nee
Zijn er dingen die je absoluut niet kwijt zou willen?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over het rationele deel heb ik het niet. Het emotionele deel. Ik kan mij dus niets voorstellen hoe het is om van iemand te houden. Om in iets te geloven.
ik heb weleens vrouwen zien rellen bij het voetbal maar dat waren dan ook halve buffelsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zuipen een graadmeter van mannelijkheid vinden
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien sommigen van allochtone afkomst...maarre....nee
Ah, ok. Dat wil ik best geloven.quote:
Niet alleen de Nederlandse hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Ik ben gewoon aziaten gewend blijkbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Huh, whut, die associatie heb ik toch eerder met meiden uit bijv. Turkije of Marrokko.
Was gezellig met Doutzen laatst jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit je in Colombia slechter...
Maar dat is verder geen teken van mannelijkheid.
Maar goed, ik ben me ervan bewust dat iedereen hier elke week zeer vrouwelijke supermodellen over de vloer heeft.![]()
Een vloerkleed op je armen ziet er wel mannelijk uit, sorry.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben me ervan bewust dat iedereen hier elke week zeer vrouwelijke supermodellen over de vloer heeft.![]()
Waarom denk je dat ik een tondeuse mee neemquote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, jij wou niet op de cam, heb geen idee hoe harig jij bent miauw
Doutzen is ook een halve aap.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gezellig met Doutzen laatst ja
Ik had er met heloef over, die was het met mij eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vloerkleed op je armen ziet er wel mannelijk uit, sorry.
Zeg dat eens recht in mijn gezicht dan hequote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doutzen is ook een halve aap.
[..]
Ik had er met heloef over, die was het met mij eens.
Niemand hier schept op over mega knappe vrouwen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil tussen Nederland en 98% van de rest van de wereld; het (ver)(voor)oordelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vloerkleed op je armen ziet er wel mannelijk uit, sorry.
Jawel, 1 iemand wel en die blijken gewoon niet zo heel mooi te zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand hier schept op over meega knappe vrouwen.
Dat doe ik ook helemaal niet. Dat maak jij ervan, Samzz.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand hier schept op over meega knappe vrouwen.
Verder moest er nog bijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, 1 iemand wel en die blijken gewoon niet zo heel mooi te zijn
Wilde je ontkennen dat harigheid een mannelijke eigenschap is?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil tussen Nederland en 98% van de rest van de wereld; het (ver)(voor)oordelen.
Jij ziet er een stuk mannelijker uit (door je kledingstijl) dan verreweg de meeste dames die ik ken. Dat geeft niet, maar dan is je "verwijt" een beetje erg hypocriet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, jij wou niet op de cam, heb geen idee hoe harig jij bent miauw
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een tondeuse mee neem
grapje moppie, weet je tochquote:
Lees je eigen berichten eens terug manquote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet. Dat maak jij ervan, Samzz.
En van de foto kan je niet hun gedrag aflezen. Vrouwelijk en erg aantrekkelijk.
Mijn vrijheid en gezondheid. Verder eigenlijk niet zo veel dingen. Het is vervelend als sommige dingen er niet meer zijn maar verder. Voor mensen om mij heen familie/vrienden voel ik niet zo veel. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze er niet meer zijn maar verder zou het mij niet zo veel doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je absoluut niet kwijt zou willen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, 1 iemand wel en die blijken gewoon niet zo heel mooi te zijn
Zie eens foto's van haar dan, jong.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat eens recht in mijn gezicht dan he
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde je ontkennen dat harigheid een mannelijke eigenschap is?
Ja maar Adriana kon niet komen dus moest ik het met Doutzen doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zie eens foto's van haar dan, jong.
Of anders Adriana Lima, met haar harige vingers.
Je oogkleur is ook geen eigenschap?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vrijheid en gezondheid. Verder eigenlijk niet zo veel dingen. Het is vervelend als sommige dingen er niet meer zijn maar verder. Voor mensen om mij heen familie/vrienden voel ik niet zo veel. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze er niet meer zijn maar verder zou het mij niet zo veel doen.
Vrouwen scheren zich in jouw wereld niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.
Jij interpreteert de dingen anders, blijkbaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees je eigen berichten eens terug man.
En ik heb het toch over hun uiterlijk?
Zelf vind ik het wel een eigenschap en je kunt er wel wat aan doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je oogkleur is ook geen eigenschap?
Jezus, wat een domheid.
Armen weet ik niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen scheren zich in jouw wereld niet?
?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou haar wel geven den kik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar Adriana kon niet komen dus moest ik het met Doutzen doen
Joh, elke vrouw heeft dat. Alleen zie je het ene keer beter afhankelijk van lichtval. Blond haar oogt wat meer donzig omdat het licht is. Bij vrouwen met zwart haar op een licht getinte huid zie je het alleen altijd heel duidelijk. Dat het vooral NLse vrouwen zijn is sowieso BS.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen grap, let maar een keer op. Vooral blondines
We hebben bordspelletjes gespeeld de hele avondquote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Ik geloof dat je het zelf niet helemaal snapt. Erfelijke dingen zijn gewoon eigenschappen hoor.
[..]
Ik zou haar wel geven den kik.
Natuurlijk oordeel ik. Jij hebt het steeds over bloedmooie vrouwen. Dan zie ik een keer een foto en dan vraag ik me af waar ze zijn, want bloedmooi zijn ze niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij interpreteert de dingen anders, blijkbaar.
Ja, gelijk oordelen, dat is bekend van Nederlanders.
Aziaten hebben dat dus niet, true story.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Joh, elke vrouw heeft dat. Alleen zie je het ene keer beter afhankelijk van lichtval. Blond haar oogt wat meer donzig omdat het licht is. Bij vrouwen met zwart haar op een licht getinte huid zie je het alleen altijd heel duidelijk. Dat het vooral NLse vrouwen zijn is sowieso BS.
En de associatie is ms mannelijk, maar er zit totaal geen verband tussen armhaar en hoe vrouwlijk of mannelijk die vrouwen verder zijn.
Maar niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Ik geloof dat je het zelf niet helemaal snapt. Erfelijke dingen zijn gewoon eigenschappen hoor.
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vrijheid en gezondheid. Verder eigenlijk niet zo veel dingen. Het is vervelend als sommige dingen er niet meer zijn maar verder. Voor mensen om mij heen familie/vrienden voel ik niet zo veel. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze er niet meer zijn maar verder zou het mij niet zo veel doen.
Tof!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben bordspelletjes gespeeld de hele avond
Sowieso betekenis! Ik haat mensen met een "doe mij die maar" tattooquote:
In je uiterlijk kunnen ook mannelijke kenmerken zitten, ook al ben je ermee geboren en kun je er niets aan doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid.
Gedrag, kleding, beweging, omgaan met mannen versus vrouwen.
Nederlandse vrouwen gedragen zich daar over het algemeen heel mannelijk in. Daarom zijn de "verwijten" aan de lokale dames hier nogal... kinderachtig en hypocriet.
Ik vind niet dat Nederlandse vrouwen erg mannelijk zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen gedragen zich daar over het algemeen heel mannelijk in. Daarom zijn de "verwijten" aan de lokale dames hier nogal... kinderachtig en hypocriet.
Nee, die bitch speelt moeilijk vals manquote:
Ja een Tweety want Tweetyquote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Late reactie
[..]
Sowieso betekenis! Ik haat mensen met een "doe mij die maar" tattoo
De vrouwen die ik hier in mijn omgeving heb, vind ik een stuk mooier dan het gemiddelde in Nederland inderdaad. Dat heb ik altijd gezegd. En dat heeft vooral te maken met hoe ze zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk oordeel ik. Jij hebt het steeds over bloedmooie vrouwen. Dan zie ik een keer een foto en dan vraag ik me af waar ze zijn, want bloedmooi zijn ze niet.
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens benquote:
Maar aziatische mannen hebben ook amper haargroei. Dus het zegt nog steeds geen fuck over mannelijkheidquote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aziaten hebben dat dus niet, true story.
DG?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.
En welke van die opties is op mij van toepassing?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat je halve huis ook vol hangt met tweety prullaria jaquote:
Erfelijke eigenschappen liggen ook op de X- en Y-chromosomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je geen mens bent, wat ben je dan wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens ben
Nou ja, die vrouwen die je post iig niet qua uiterlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrouwen die ik hier in mijn omgeving heb, vind ik een stuk mooier dan het gemiddelde in Nederland inderdaad. Dat heb ik altijd gezegd. En dat heeft vooral te maken met hoe ze zijn.
Wat jij bloedmooi vindt of noemt, is jouw smaak, uiteraard.
Natuurlijk ben jij mens.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens ben
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar aziatische mannen hebben ook amper haargroei. Dus het zegt nog steeds geen fuck over mannelijkheid
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat je halve huis ook vol hangt met tweety prullaria ja
Zonde wel. Wel een leuke avond gehad verder?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, die bitch speelt moeilijk vals man
Daar twijfelen anderen ook aan hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, we hebben na een paar uur beide onze snuggy aangetrokken en zijn toen gaan slapen, wel apart natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Wel een leuke avond gehad verder?
Mijn kledingkeuze is inderdaad ook niet vrouwelijk, maar eigenlijk ben ik er wel gewoon blij mee wat ik aan heb. Dat lijkt me toch belangrijker dan de vrouwelijkheid ervan.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfelijke eigenschappen liggen ook op de X- en Y-chromosomen.
Zoals haargroei op neus en oren, dat op Y ligt. Vrouwen kunnen dit niet hebben.
Maar om kledingkeuze nou een eigenschap te noemen....Het kan liggen aan mijn opleiding, maar dit klinkt alsof je aan het draaien bent.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle "vrouwelijke" eigenschappen vind ik
Idd, kennis van me is echt een aap bijna zo behaard. Maar lijkt nou niet echt over te lopen van het testosteron verderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die erg behaard zijn, maar vrouwelijker overkomen dan haarloze machos.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, we hebben na een paar uur beide onze snuggy aangetrokken en zijn toen gaan slapen, wel apart natuurlijk
Ja Doutzen is opzich wel een tof wijf, wel beetje arrogant maar verder wel okequote:
Oh? Zou dat het zijn. Dan stop ik nu met zoeken en leef nog lang en ongelukkigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.
Ohh zijn er foto's gepost? link!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, die vrouwen die je post iig niet qua uiterlijk.
Minimaal zo groot als die van flipsquote:
Daar betrapte ik mezelf laatst op m'n werk op, toen ik JONGUH zei als reactie.quote:
Besteed liever wat meer aandacht aan m'n 2e post dan m'n 1e. Die is beter en wat minder kort door de bocht. Excuus.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh? Zou dat het zijn. Dan stop ik nu met zoeken en leef nog lang en ongelukkig
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Precies jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.
Zo'n uitspraak is bijv. niet vrouwelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je hun kut hebt gezien.
Tuurlijk. Maar E_M vind dit kennelijk belangrijk bij de geefbaarheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kledingkeuze is inderdaad ook niet vrouwelijk, maar eigenlijk ben ik er wel gewoon blij mee wat ik aan heb. Dat lijkt me toch belangrijker dan de vrouwelijkheid ervan.
Show us the moneys!quote:
Klopt.quote:
Oh herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar betrapte ik mezelf laatst op m'n werk op, toen ik JONGUH zei als reactie.
Heb ik geweten ook. Bedankt Fok
Ik had het laatst over een lutserquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben stiekum gewoon jaloersquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.
Alien? Robot? Cyborg?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als je geen mens bent, wat ben je dan wel?
En dat maakt mij enorm eenzaam.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij mens.
Je bent alleen minder gevoelig voor gebeurtenissen van buitenaf.
Dat probeer ik ook en dat lukt soms wel en soms niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.
Ik doe het nooit IRL.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt.
Heloef en ik hadden het er over en Flips ging toen heel ongemakkelijk naar haar armen kijken.![]()
Het was niet mijn bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen flipsje.
Het is stiekem toch wel leuk, Flips zich ongemakkelijk laten voelenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Minimaal zo groot als die van flips
Ooohquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze houden van shoppen en uren over kleertjes + accessoires kunnen lullen
Meisjequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je hun kut hebt gezien.
wateatwatwatwatwat dat weet ik niet meer denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar E_M vind dit kennelijk belangrijk bij de geefbaarheid.
[..]
Show us the moneys!
[..]
Klopt.
Heloef en ik hadden het er over en Flips ging toen heel ongemakkelijk naar haar armen kijken.![]()
Het was niet mijn bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen flipsje.
Dat weet je pas als je haar naakt hebt gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan de vrouwelijke variant van die zin?
Zo rol ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |