Oh, tja, officieel ben ik wel vrouwelijk hoor maar ik krijg nog wel eens te horen dat ik me onvrouwelijk maar ook onmannelijk gedraag.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijkmaar hoe heb je dan seks?
Ik zal mijn best doenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan wil ik die salamander van vanmiddag
Je bent gewoon een vrouw zoals ze zouden moeten zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, tja, officieel ben ik wel vrouwelijk hoor maar ik krijg nog wel eens te horen dat ik me onvrouwelijk maar ook onmannelijk gedraag.
Je bent niet meer de enige die van mijn pener weet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, tja, officieel ben ik wel vrouwelijk hoor maar ik krijg nog wel eens te horen dat ik me onvrouwelijk maar ook onmannelijk gedraag.
Smaken verschillen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw zoals ze zouden moeten zijn
Ging jij niet je hond uitlatenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik noem Latina's niet mannelijk. Ik vind die vrouwen op je foto mannelijk.
Neuh, ik zou mezelf echt nog een paar jaar geen 'vrouw' durven noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een vrouw zoals ze zouden moeten zijn
Natuurlijk niet!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
Maar om vrouwelijk te zijn hoef je ook niet per se 70 kilo te wegen toch.
Ja, bizar dat je dat vindt.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik noem Latina's niet mannelijk. Ik vind die vrouwen op je foto mannelijk.
Ik snap het niet dus leg maar even uitquote:
Ik vraag mij serieus af wat iemand mens maaktquote:Op maandag 9 juli 2012 21:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik zit op een bankje en sjaak is met een poedel aan het spelenquote:
Net zit je te miepen over smaken en die verschillen en dan ga je haar een mannelijke vrouw noemenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bizar dat je dat vindt.
Zeker als Nederlandse -mannelijke- vrouw.
Ik vind van wel. Jij gedraagt je tenminste nog normaal en rationeel. Bovendien ben je ook nog eens heel slim (is nog een + puntje).quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Neuh, ik zou mezelf echt nog een paar jaar geen 'vrouw' durven noemen
We zijn allemaal PUB geweestquote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Jemig wat een gezeik wel/niet/misschien-vrouw
Hoe kan zoiets bestaan als "algemeen geaccepteerde smaak"?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn smaak verschilt ook van wat "algemeen geaccepteerd" wordt
Ik vind het niet bizar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, bizar dat je dat vindt.
Zeker als Nederlandse -mannelijke- vrouw.
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Ja ik was met jou in discussie over hoe ik je haar ga 'knippen'quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn een van de mannelijkste ter wereld.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Net zit je te miepen over smaken en die verschillen en dan ga je haar een mannelijke vrouw noemen
Watquote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn een van de mannelijkste ter wereld.
Vandaar dat het tussen haakjes stond Mataquote:Op maandag 9 juli 2012 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kan zoiets bestaan als "algemeen geaccepteerde smaak"?
Je houdt toch van je smaak, lijkt me niks (on)geaccepteerds aan. En zowel; dikke boeie.
Er was geen discussiequote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ik was met jou in discussie over hoe ik je haar ga 'knippen'
Wat is dan de graadmeter van mannelijkheid?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawelquote:
Je een mens voelen, daar kan ik me ook niet echt wat bij voorstellen. Maar rationeel gezien zou het je manier van denken moeten zijn die je menselijk maakt. Besef van goed en kwaad, lange termijn planningen kunnen maken, dat soort dingen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vraag mij serieus af wat iemand mens maaktik weet het niet en ik voel mij ook geen mens
Lolwut!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van een mannelijke vrouw eigenlijk?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gedrag.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dan de graadmeter van mannelijkheid?
Misschien qua gedrag, maar niet qua uiterlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse vrouwen nou niet echt mannelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien qua gedrag, maar niet qua uiterlijk.
Ja maar dat zeg jij als Aziaatquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Hee sommige zuipen mij eruit hoor, dat is best mannelijk want ik kan aardig wat drinkenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind Nederlandse vrouwen nou niet echt mannelijk
Misschien sommigen van allochtone afkomst...maarre....neequote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Over het rationele deel heb ik het niet. Het emotionele deel. Ik kan mij dus niets voorstellen hoe het is om van iemand te houden. Om in iets te geloven.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je een mens voelen, daar kan ik me ook niet echt wat bij voorstellen. Maar rationeel gezien zou het je manier van denken moeten zijn die je menselijk maakt. Besef van goed en kwaad, lange termijn planningen kunnen maken, dat soort dingen.
Zuipen een graadmeter van mannelijkheid vindenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hee sommige zuipen mij eruit hoor, dat is best mannelijk want ik kan aardig wat drinken
Huh, whut, die associatie heb ik toch eerder met meiden uit bijv. Turkije of Marrokko.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Nou nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij zou je juist in je nopjes moeten voelen hehe
Wat dat betreft zit je in Colombia slechter...quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Geen grap, let maar een keer op. Vooral blondinesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien sommigen van allochtone afkomst...maarre....nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |