Idd, hey Sin, hoest?quote:
Ze is niet lelijk maar ik zou haar niet doenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind haar ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Dus toch twijfelquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk maar ik zou haar niet doenOf misschien toch weer wel.
vodka en jij doet allesquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk maar ik zou haar niet doenOf misschien toch weer wel.
Dat zou ik doen als ik jou was. Laat je die schaar dan nog wel even liggen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe het dan wel wanneer je slaapt, ook goed
Noem je mij nu mannelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Idd, hey Sin, hoest?
Over "mannelijk" gesproken. Veul meer dan de lekkere latina's van hier. Hoe juist Nederlandse vrouwen en mannen hen mannelijk kunnen noemen;![]()
![]()
wie heeft het over een schaarquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat zou ik doen als ik jou was. Laat je die schaar dan nog wel even liggen?
Maar die tijd heb ik al gehadquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie heeft het over een schaar
Ik gebruik een tondeuse
Kan ik figuurtjes maken enzoquote:
Dat is wel makkelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben niet mannelijk, maar gewoon onzijdig.
2 danquote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet.
[..]
Zelfs met vodka doe ik niet alles.
Je kunt 2 kanten op, en elke kant op is maar een halve stapquote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijkmaar hoe heb je dan seks?
Mij bijvoorbeeldquote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet niet.
[..]
Zelfs met vodka doe ik niet alles.
He tijntje, jou zocht ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel makkelijkmaar hoe heb je dan seks?
Wat? Die begrijp ik even nietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je kunt 2 kanten op, en elke kant op is maar een halve stap
Dat is zelfs niet na 100 vodka'squote:
Hier ben ik dan, nee nog geen plannen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He tijntje, jou zocht ik.
Zaterdg wat te doen?
2 glazen mutsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |