quote:
Ben je niet bang dat je door haar zitbeenknobbels gepenetreerd wordt als je haar van achteren neemt?quote:
Mijn goeie ouwe tijd...waarom?!?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er posten teveel mensen die al hosselkoning waren voordat ze hier kwamen denk ik.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je door haar zitbeenknobbels gepenetreerd wordt als je haar van achteren neemt?
Touchéquote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag ze hebben, die mooie vrouwen van je.
OOhhhhhh bwehehequote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je door haar zitbeenknobbels gepenetreerd wordt als je haar van achteren neemt?
Dat je gewoon twijfelt aan mijn knip skillsquote:
Dank je.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je mag ze hebben, die mooie vrouwen van je.
Denk je dat dit mijn eerste rodeo is?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je er over praten?quote:
Galgje bedoel je. Scrabble is het veel te lang voor.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef STING het volgende:
zitbeenknobbelpenetratie. Nieuw scrabble woord
Mee eens leuk meisjequote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind haar ook wel leuk:
[ afbeelding ]
Ach, ik overleef het wel, vermoed ik.quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat je gewoon twijfelt aan mijn knip skills
Serieus hoor, altijd als we met Ajax op een Europese trip gingen met de bus dan knipte ik altijd wel iemand als die lag te pitten, maar nog nooit een kapsel verneukt
Daar zit wat in, galgje it isquote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Galgje bedoel je. Scrabble is het veel te lang voor.
Dat jasjequote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Ach, ik heb zelf ook al meerdere vriendinnen gehad maar heb nog steeds moeite met versieren Capquote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ach, ik overleef het wel, vermoed ik.
Ik pas natuurlijk zelf ook niet meer helemaal bij de oorspronkelijke insteek van de reeks
Jup.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank je.
[..]
Denk je dat dit mijn eerste rodeo is?
Het was over toch? Had ik dacht ik meegekregen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik pas natuurlijk zelf ook niet meer helemaal bij de oorspronkelijke insteek van de reeks
Creepy ogenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Een zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Doe het dan wel wanneer je slaapt, ook goedquote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, ik heb zelf ook al meerdere vriendinnen gehad maar heb nog steeds moeite met versieren Cap
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het was over toch? Had ik dacht ik meegekregen?
Vandaar dus ook die "niet helemaal"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |