Met snor zekerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij mannelijk vindt natuurlijk, maar deze dames zijn op en top vrouw.
Stopquote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest toenet al aan Kameel z'n teen denken
Je mag ze allemaal hebben, die knappe vrouwen van je.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed dat we een andere smaak hebben, Kaneel.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:40 schreef STING het volgende:
Fail, ik zie nu pas dat er geen Kameelstokje staat.
Euhm, even denken ok?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat Benzin betreft: weten we hoe dat gebeurd is?
Wat Myr en Twi betreft: weten we waarom dat gebeurd is?
Oh houd op. Straks kan ik Kaneel zijn naam nooit meer fatsoenlijk lezen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest toenet al aan Kameel z'n teen denken
Ik gok erop dat het om de enigszins vierkante gezichten gaat.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij mannelijk vindt natuurlijk, maar deze dames zijn op en top vrouw.
Vierkante gezichten, strakke kaaklijn. Als je zou zeggen dat ze in een vorig leven man waren, had ik het geloofd.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hoaxquote:
Op de voorgrond, met die roze plukjes?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vierkante gezichten, strakke kaaklijn. Als je zou zeggen dat ze in een vorig leven man waren, had ik het geloofd.
Vind het donkerharige meisje op de laatste foto wel leuk.
Jij valt op die gratenkutjes toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je mag ze allemaal hebben, die knappe vrouwen van je.
[..]
[..]
Euhm, even denken ok?
[..]
Geen idee.
En geen idee.
Echt wel he dat ik jou ga knippenquote:
Ik krijg het idee dat het er ook niet zo veel meer toe doetquote:
Pics.quote:
Er posten teveel mensen die al hosselkoning waren voordat ze hier kwamen denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het er ook niet zo veel meer toe doet
Is dit topic te veel veranderd...of ben ik gewoon te lang weggeweest?
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh houd op. Straks kan ik Kaneel zijn naam nooit meer fatsoenlijk lezen.
Pfft, de druk.quote:
Ja.quote:
Er is veel veranderd.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat het er ook niet zo veel meer toe doet
Is dit topic te veel veranderd...of ben ik gewoon te lang weggeweest?
Die kwamen toch om ons tips te geven?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er posten teveel mensen die al hosselkoning waren voordat ze hier kwamen denk ik.
Kan toch keertje uitproberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |