quote:
Hihi ze zei mosseltjequote:
Sting kan moderenquote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben vergeten de TT te veranderen in Mosselen.
Kind is te schattigquote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef STING het volgende:
stevenmac in zijn onschuldige tijd?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
d'aaaahwwwwwquote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
ajax.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steven zal ik die foto over een half jaartje op mn fb zetten? Noem ik de foto "Our lovechild" speciaal voor jouw Ierse familie helemaal in het Engelsquote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel littekens en tattoo's jaquote:
Steven had een pyjama van St. Pats.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:24 schreef STING het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent aseksueel?quote:
Doe maar nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steven zal ik die foto over een half jaartje op mn fb zetten? Noem ik de foto "Our lovechild" speciaal voor jouw Ierse familie helemaal in het Engels
Nou vooruit, jouw kinderfoto hier ook ffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Steven zal ik die foto over een half jaartje op mn fb zetten? Noem ik de foto "Our lovechild" speciaal voor jouw Ierse familie helemaal in het Engels
Na dat filmpje wel..quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Steven had een pyjama van St. Pats.
[..]
Je bent aseksueel?
Daten?
quote:
post je tattoos eens? ben wel benieuwd, tattoos zijn cool.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb wel littekens en tattoo's ja
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nou vooruit, jouw kinderfoto hier ook ff
[ afbeelding ]jup. psv tot de dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waar mag dat dan wel aan liggen?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:27 schreef Evie het volgende:
[..]
Na dat filmpje wel..
En op de tweede vraag: ligt er maar net aan![]()
Als jij op een ajax-shirtje reageert met: Ajaxquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
post je tattoos eens? ben wel benieuwd, tattoos zijn cool.
Ah, nu snap ik het, je tattoo RSS ging natuurlijk afquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Zal eens kijken binnenkortquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als jij op een ajax-shirtje reageert met: Ajaxga je zijn tattoo's niet cool vinden.
Aan of je leuk bent en iemand bent die mij zo gek kan krijgen dat ik dat nog doe ookquote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En waar mag dat dan wel aan liggen?
? hoezo dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als jij op een ajax-shirtje reageert met: Ajaxga je zijn tattoo's niet cool vinden.
Hoeft nietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
? hoezo dan?
en tuurlijk moet k als psv'er wel zo reageren op ajax.
Mij een beetje verbeteren terwijl je zelf niet kan spellen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal eens kijken binnenkort
Is niet zo heel speciaal hoor
Linkerarm staat mijn achternaam
Rechterarm Afca en 3 goudensterren
Linkerzij staat in het latijns: In de naam van de vader, de zoon en de heilige geest
Moet nog bijkomen op rechterzij het wapen van Amsterdam
En wil nog tekst op mijn borst
Ik weet niet of ik leuk ben, dat moet je even rondvragen hier.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
Aan of je leuk bent en iemand bent die mij zo gek kan krijgen dat ik dat nog doe ook![]()
![]()
lalala
Hehequote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
? hoezo dan?
ahh, vandaar uft haar reactie.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal eens kijken binnenkort
Is niet zo heel speciaal hoor
Linkerarm staat mijn achternaam
Rechterarm Afca en 3 goudensterren
Linkerzij staat in het latijns: In de naam van de vader, de zoon en de heilige geest
Moet nog bijkomen op rechterzij het wapen van Amsterdam
En wil nog tekst op mijn borst
Ik ben allochtoon dus ik mag datquote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mij een beetje verbeteren terwijl je zelf niet kan spellen.
Het is Latijn. Zonder s.
[..]
Ik weet niet of ik leuk ben, dat moet je even rondvragen hier.
We're all Fokkers herequote:Op maandag 9 juli 2012 19:30 schreef dawg het volgende:
[..]
? hoezo dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
[..]
ahh, vandaar uft haar reactie.
toch wel benueuwd naar de pics.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
kutmobiel posten.
ben weg. steven laat eens keer zien, post k de mijne ook wel ff
adiosssssssssssssss
haha komt goedquote:Op maandag 9 juli 2012 19:31 schreef dawg het volgende:
kutmobiel posten.
ben weg. steven laat eens keer zien, post k de mijne ook wel ff
adiosssssssssssssss
heeft wel iets vind ik, ondanks afca.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik rechter dus
Andere volgen nog
thanksquote:Op maandag 9 juli 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
heeft wel iets vind ik, ondanks afca.
g0ne
Ik wil mijn armen ook helemaal vol hebben, maar eerst rechterzij en borstquote:Op maandag 9 juli 2012 19:37 schreef -Miauw- het volgende:
Ik vind die van Anouk ook wel cool![]()
[ afbeelding ]
Borst zoals in eh wat je nu vaak bij voetballers ziet?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik wil mijn armen ook helemaal vol hebben, maar eerst rechterzij en borst
Weet niet wat jij vaak bij voetballers zietquote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Borst zoals in eh wat je nu vaak bij voetballers ziet?
Nou ja maar twee of driequote:Op maandag 9 juli 2012 19:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij vaak bij voetballers ziet
Sure.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja maar twee of drie![]()
Even opzoeken
Okequote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja maar twee of drie![]()
Even opzoeken
Sommigen wel jaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zoals Vlaar, wel meer als Blackcard Greg, alleen andere tekstquote:
Damn, hoeveel tijd hebben ze ervoor uitgetrokken?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Wtf man 400 getuigen bij Mladic rechtszaak.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet zoals Vlaar, wel meer als Blackcard Greg, alleen andere tekst
Beter dat ze em opsluiten die gek.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:43 schreef Flippiee het volgende:
Wtf man 400 getuigen bij Mladic rechtszaak.
Wat heb jij erop zitten?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil mijn arm ook nog vol hebben. Ben al hard op weg
Paar jaar. Die man sterft vast al voor hij te horen krijgt wat zijn straf had moeten zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Damn, hoeveel tijd hebben ze ervoor uitgetrokken?
[..]
Wat ik eigenlijk zeggen wil mag ik hier niet zeggen. En een ban heb ik er niet voor over. Ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel danquote:
Ik volg het niet.. Dus omschrijf het een cryptischquote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk zeggen wil mag ik hier niet zeggen. En een ban heb ik er niet voor over. Ik denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel dan
Ik ook niet denk ik, ik vind het wel mooi maar zou echt niet weten watquote:
Andere kant zo een rechtszaak levert een boel jurisprudentie op. Dan kan in de toekomst makkelijker en beter gehandeld worden bij eenzelfde soort zaak.quote:
Ik welquote:
Inderdaadquote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Paar jaar. Die man sterft vast al voor hij te horen krijgt wat zijn straf had moeten zijn.
Uhmquote:
Ow ik ben voor de rechtzaak hoor. Maar die jurisprudentie gaat weinig opleveren qua versnelling bij zaken van deze omvang denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Andere kant zo een rechtszaak levert een boel jurisprudentie op. Dan kan in de toekomst makkelijker en beter gehandeld worden bij eenzelfde soort zaak.
Maar het zal beter en sneller zijn als ie gewoon opgesloten wordt, ja.
Dit gaat over die pedo?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ow ik ben voor de rechtzaak hoor. Maar die jurisprudentie gaat weinig opleveren qua versnelling bij zaken van deze omvang denk ik.
Dit zijn politieke zaken waarbij iedereen altijd gehoord wordt. Kost helaas wel bakken met geld.
Daar zit wat in.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ow ik ben voor de rechtzaak hoor. Maar die jurisprudentie gaat weinig opleveren qua versnelling bij zaken van deze omvang denk ik.
Dit zijn politieke zaken waarbij iedereen altijd gehoord wordt. Kost helaas wel bakken met geld.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Ratje op mn schouderblad, roos en schorpioen op mn arm, astrologische tekens op mn pols, Chinese tekens met Japanse bloemen erom op mn kuit, initialen van mn vader op mn voet en een bedelenkelbandje met als bedels alle astrologische tekens van al mn broers en zusjes om mn enkel
Nee, want dat mag ook niet. Iets met projectielen in lichaamsdelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik volg het niet.. Dus omschrijf het een cryptisch
Zeg gewoon dat je die mafklapper wel dood wilt schieten/hebben.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee, want dat mag ook niet. Iets met projectielen in lichaamsdelen.
Nee. Dat zou te gemakkelijk zijn. Issie er nog vanaf ook. Ik bedoelde het behoorlijk wat sadistischerquote:Op maandag 9 juli 2012 19:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je die mafklapper wel dood wilt schieten/hebben.
Geilquote:Op maandag 9 juli 2012 19:53 schreef Evie het volgende:
[..]
[..]
Misschien dat ik zo'n trampstamp wil als ik 80 ben
Van mij mag je dat gewoon zeggen, hoor.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Dat zou te gemakkelijk zijn. Issie er nog vanaf ook. Ik bedoelde het behoorlijk wat sadistischer
Een avondje met jou alleen zou hem waarschijnlijk wel dood krijgen jaquote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nee. Dat zou te gemakkelijk zijn. Issie er nog vanaf ook. Ik bedoelde het behoorlijk wat sadistischer
klinkt niet heel gezelligquote:Op maandag 9 juli 2012 19:59 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Borst zoals in eh wat je nu vaak bij voetballers ziet?
LR Mi Habibi komt er te staan jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steven heeft mij toegezegd een Vlaartje voor mij te nemen
Maar van de modjes nietquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een avondje met jou alleen zou hem waarschijnlijk wel dood krijgen ja
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurtquote:
Alsof die erachter komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar van de modjes niet
[..]
Ik ook van jou
[..]
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurt
ooow daar hebben jullie het nog over....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar van de modjes niet
[..]
Ik ook van jou
[..]
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurt
Oeh! En waarom is hij leuk?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb een date binnekort met het neefje van een vage kennis
Weet ik het... Niemand vind hem leuk schijnbaar vandaar dat ik als een pips de clown dat geval met een date mag gaan opfleurenquote:
Is ie wel lekker dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik het... Niemand vind hem leuk schijnbaar vandaar dat ik als een pips de clown dat geval met een date mag gaan opfleuren
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor jequote:
Hopelijk zetten je ouders dat internetslot weer doorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi schatjes, de kapper is hier. Ik heb angst, ik moet scheiden van mijn lange lokken... Ween
Wees een man en slik het.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi schatjes, de kapper is hier. Ik heb angst, ik moet scheiden van mijn lange lokken... Ween
Niet te kort doen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Niet te kort toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Nou beter toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor je
Ach, gewoon doen jong. Wie weet is het wel de gene waar je oud mee wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor je
Newb niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder een typisch vrouwelijke eigenschap
Ach, het is zo weer lang.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maat ik ben bang dat het lelijk is als kort...
Ik mocht eerder wegquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dacht dat je tot 2230 moest werken? En wss wel omdat makkelijk.
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.quote:
Ik neuk hem gewoon en daarna ditch ik hem weerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou beter toch?
Voor het zelfde geld is het je droomman!
Als je dat doet dan...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg
Oh, dan zal ik ook maar een pittig kort kapsel nemen van de week.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg
Verstandig, dat ga ik morgen bij mijn kapster ook vragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.
Vraag het wel aan de kapster omdat kapster.
Ik ook. Welk spelletje?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers. Ik ga vanavond alleen maar zitten en gamen enzo.
Misschien neukt ie jou en ditcht hij jou daarna!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik neuk hem gewoon en daarna ditch ik hem weer
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je dat doet dan...Maar het is zo makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet mijn kapster het is de eerste keerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig, dat ga ik morgen bij mijn kapster ook vragen.
Nee, het was een grapje. Ik heb er geen hoofd voor, haar leidt tenminste nog een beetje af.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoals Milla Jovovich of Lene Nystrom?
Daar zal je knapper van worden ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg
Knip nou maar gewoonquote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.
Vraag het wel aan de kapster omdat kapster.
Lang haar bij mannen =quote:
Je hebt inderdaad meer een muizenkopje nodig in plaats van jouw hamsterkopjequote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje. Ik heb er geen hoofd voor, haar leidt tenminste nog een beetje af.
He screwtje. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef screwloose het volgende:
Hey joh ga gvd whatsappen!![]()
nee hoor lok en newb, ik vind jullie schatjes. koesjiekoesjie enzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |