LR Mi Habibi komt er te staan jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steven heeft mij toegezegd een Vlaartje voor mij te nemen
Maar van de modjes nietquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een avondje met jou alleen zou hem waarschijnlijk wel dood krijgen ja
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurtquote:
Alsof die erachter komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar van de modjes niet
[..]
Ik ook van jou
[..]
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurt
ooow daar hebben jullie het nog over....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar van de modjes niet
[..]
Ik ook van jou
[..]
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurt
Oeh! En waarom is hij leuk?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb een date binnekort met het neefje van een vage kennis
Weet ik het... Niemand vind hem leuk schijnbaar vandaar dat ik als een pips de clown dat geval met een date mag gaan opfleurenquote:
Is ie wel lekker dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik het... Niemand vind hem leuk schijnbaar vandaar dat ik als een pips de clown dat geval met een date mag gaan opfleuren
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor jequote:
Hopelijk zetten je ouders dat internetslot weer doorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi schatjes, de kapper is hier. Ik heb angst, ik moet scheiden van mijn lange lokken... Ween
Wees een man en slik het.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi schatjes, de kapper is hier. Ik heb angst, ik moet scheiden van mijn lange lokken... Ween
Niet te kort doen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Niet te kort toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Nou beter toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor je
Ach, gewoon doen jong. Wie weet is het wel de gene waar je oud mee wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor je
Newb niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder een typisch vrouwelijke eigenschap
Ach, het is zo weer lang.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maat ik ben bang dat het lelijk is als kort...
Ik mocht eerder wegquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dacht dat je tot 2230 moest werken? En wss wel omdat makkelijk.
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.quote:
Ik neuk hem gewoon en daarna ditch ik hem weerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nou beter toch?
Voor het zelfde geld is het je droomman!
Als je dat doet dan...quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg
Oh, dan zal ik ook maar een pittig kort kapsel nemen van de week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg
Verstandig, dat ga ik morgen bij mijn kapster ook vragen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.
Vraag het wel aan de kapster omdat kapster.
Ik ook. Welk spelletje?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik ben jaloers. Ik ga vanavond alleen maar zitten en gamen enzo.
Misschien neukt ie jou en ditcht hij jou daarna!quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik neuk hem gewoon en daarna ditch ik hem weer
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Als je dat doet dan...Maar het is zo makkelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is niet mijn kapster het is de eerste keerquote:Op maandag 9 juli 2012 20:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verstandig, dat ga ik morgen bij mijn kapster ook vragen.
Nee, het was een grapje. Ik heb er geen hoofd voor, haar leidt tenminste nog een beetje af.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoals Milla Jovovich of Lene Nystrom?
Daar zal je knapper van worden ja.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mocht eerder weg
Knip nou maar gewoonquote:Op maandag 9 juli 2012 20:20 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.
Vraag het wel aan de kapster omdat kapster.
Lang haar bij mannen =quote:
Je hebt inderdaad meer een muizenkopje nodig in plaats van jouw hamsterkopjequote:Op maandag 9 juli 2012 20:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het was een grapje. Ik heb er geen hoofd voor, haar leidt tenminste nog een beetje af.
He screwtje. Hoe is het met jou?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef screwloose het volgende:
Hey joh ga gvd whatsappen!![]()
nee hoor lok en newb, ik vind jullie schatjes. koesjiekoesjie enzo![]()
pittige mannen sowieso niet. Alleen robuuste, stoere, geilequote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen met een kort pittig kapsel bestaan niet
Oh jawelquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen met een kort pittig kapsel bestaan niet
Weet ik, ik selecteer toch ook niet op haarquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet bij mij omdat knapjwz
Toen ik je leerde kennen had ik ook kort haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat lekker mien jung. Maareh kaneel, jij bent toch niet vies van de pener? Er is hier een kandidaat voor jequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, ik selecteer toch ook niet op haarIk selecteer wel op haar. Ze moet niet meer haar hebben dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut wut wut?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hij gaat lekker mien jung. Maareh kaneel, jij bent toch niet vies van de pener? Er is hier een kandidaat voor jeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wil die toch nietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hij gaat lekker mien jung. Maareh kaneel, jij bent toch niet vies van de pener? Er is hier een kandidaat voor je
quote:
Eraf is makkelijker dan eraan toch ookquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik selecteer wel op haar. Ze moet niet meer haar hebben dan ik.
Jij sowieso wel, kaneel is heet!quote:
Kijk hier kaneel!quote:Wut wut wut?
Ja daar heb ik wat aan als hij heet is maar niet wilquote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij sowieso wel, kaneel is heet!
[..]
Kijk hier kaneel!
Ah jammer, 't is een zaterdag. Misschien kan ik werken van 12 tot 4, dan zou het mogelijk zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
13.10.2012
OMNIA Theater Show, Leidse Schouwburg, Leiden, NL
Wie gaat er mee?
Ik doel op lichaamsbeharing.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eraf is makkelijker dan eraan toch ook
Gewoon afknippen in haar slaap, jeweet.
Ayumu, ja. Dat wist ik al.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij sowieso wel, kaneel is heet!
[..]
Kijk hier kaneel!
Je geeft al op voordat je het een kans geeftquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wat aan als hij heet is maar niet wil
Zou top zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah jammer, 't is een zaterdag. Misschien kan ik werken van 12 tot 4, dan zou het mogelijk zijn.
Hihi.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je geeft al op voordat je het een kans geeft
Zo bereik je niks bij zon welbegeerde man als kaneel.
God god godquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je geeft al op voordat je het een kans geeft
Zo bereik je niks bij zon welbegeerde man als kaneel.
Je lult al heel mooi uit je nek, geeft verder niks hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij had iets tegen mij en mijn kapsel ofzo toch, of hoe was het ook alweer
Altijd leuk hier weer te zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je lult al heel mooi uit je nek, geeft verder niks hoor
Je kapsel is wel om te huilen ja maar verder ken ik je niet
Jezus, dan loop je kans om keihard geneukt te worden door een lekkere man en dan pak je het zo aan..quote:
Ja, maar dat komt terug en stoppels enzulks.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kost je ook nog geen kwartier toch, gewoon even een stel handboeien aanschaffen enzo.
Euhm, sinds wanneer?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond.
Een van mijn ouderwetse "wat is hier allemaal gaande/heb ik iets gemist?" is inmiddels wel weer op z'n plaats, denk ik
Ayumu zegt al tijden dat hij me wil daten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heb ik gemist, wie is kaneel aan het begeren?
Ehm alle vrijgezelle vrouwen op deze aardkloot?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heb ik gemist, wie is kaneel aan het begeren?
Jou willen ze ook wel denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ehm alle vrijgezelle vrouwen op deze aardkloot?
Hij heeft wel gelijk. Maar een pittig kort kapsel maakt het er niet beter op.quote:
Waar zijn de lekkere wijven dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Het was een goed (en vol) feestje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wacht maar danquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je lult al heel mooi uit je nek, geeft verder niks hoor
Je kapsel is wel om te huilen ja maar verder ken ik je niet
Waar zijn de knappe vrouwen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Het was een goed (en vol) feestje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste foto links en tweede foto rechts naast me.quote:
Watquote:
Die linker lijkt op een kerel man, hoeveel had je op?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste foto links en tweede foto rechts naast me.
Die is af. En als de afgelopen 20 kapperbezoeken allemaal niet hielpen is het hopeloos met mijn haar dus erover zeiken heeft niet zoveel nutquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Maar een pittig kort kapsel maakt het er niet beter op.
Hoe is het met de jurk die je zelf wilde gaan maken?
Er gebeurt niet zo veel meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als jij het weet
Ik ben al geruime tijd niet meer zo'n vaste waarde in deze reeks
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste foto links en tweede foto rechts naast me.
Nauwelijks. Ik had net mijn 2e lading sangria gemaakt. Daarna ging het feest nog zo'n 6 uur door..quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ver heen was je hier?
E_M houdt van Zuid-Amerikaanse achtige rondingenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een kerel man, hoeveel had je op?
Andere kapsel een keer proberen dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is af. En als de afgelopen 20 kapperbezoeken allemaal niet hielpen is het hopeloos met mijn haar dus erover zeiken heeft niet zoveel nut
You bet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
E_M houdt van Zuid-Amerikaanse achtige rondingen
Doe ik ook altijdquote:
Ze hebben wel een beetje ronde buiken ook enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
E_M houdt van Zuid-Amerikaanse achtige rondingen
Nou echt hèquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ver heen was je hier?
Immer een mislukking. En niemand heeft tips wat beter zou staan, zelfs de kapper faalt als ik haar haar gang laat gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere kapsel een keer proberen dan?
Je moet je haar ook laten groeienquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is af. En als de afgelopen 20 kapperbezoeken allemaal niet hielpen is het hopeloos met mijn haar dus erover zeiken heeft niet zoveel nut
Hoe kan dat nou toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |