LR Mi Habibi komt er te staan jaquote:Op maandag 9 juli 2012 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Steven heeft mij toegezegd een Vlaartje voor mij te nemen
Maar van de modjes nietquote:
Ik ook van jouquote:Op maandag 9 juli 2012 20:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Een avondje met jou alleen zou hem waarschijnlijk wel dood krijgen ja
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurtquote:
Alsof die erachter komen.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar van de modjes niet
[..]
Ik ook van jou
[..]
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurt
ooow daar hebben jullie het nog over....quote:Op maandag 9 juli 2012 20:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar van de modjes niet
[..]
Ik ook van jou
[..]
Hij heeft een half volk uitgemoord, dat is watskebeurt
Oeh! En waarom is hij leuk?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Ik heb een date binnekort met het neefje van een vage kennis
Weet ik het... Niemand vind hem leuk schijnbaar vandaar dat ik als een pips de clown dat geval met een date mag gaan opfleurenquote:
Is ie wel lekker dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:13 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet ik het... Niemand vind hem leuk schijnbaar vandaar dat ik als een pips de clown dat geval met een date mag gaan opfleuren
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor jequote:
Hopelijk zetten je ouders dat internetslot weer doorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi schatjes, de kapper is hier. Ik heb angst, ik moet scheiden van mijn lange lokken... Ween
Wees een man en slik het.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Hoi schatjes, de kapper is hier. Ik heb angst, ik moet scheiden van mijn lange lokken... Ween
Niet te kort doen hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Niet te kort toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Newbie114 het volgende:
Nou beter toch?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor je
Ach, gewoon doen jong. Wie weet is het wel de gene waar je oud mee wordt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:17 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee het lag te zeiken dat alle homo's mietjes waren dus wat zegt zijn oudere neef oh dan weet ik wel iets geschiktst voor je
Newb niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef STING het volgende:
[..]
Ik vind dat eerder een typisch vrouwelijke eigenschap
Ach, het is zo weer lang.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:18 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maat ik ben bang dat het lelijk is als kort...
Ik mocht eerder wegquote:Op maandag 9 juli 2012 20:19 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dacht dat je tot 2230 moest werken? En wss wel omdat makkelijk.
Beetje kort. Moet wel in model blijven als de kapper geregeld komt enzo. Dus daartussenin moet dat dan goed blijven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |