pittige mannen sowieso niet. Alleen robuuste, stoere, geilequote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen met een kort pittig kapsel bestaan niet
Oh jawelquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef STING het volgende:
[..]
Mannen met een kort pittig kapsel bestaan niet
Weet ik, ik selecteer toch ook niet op haarquote:Op maandag 9 juli 2012 20:25 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Niet bij mij omdat knapjwz
Toen ik je leerde kennen had ik ook kort haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij gaat lekker mien jung. Maareh kaneel, jij bent toch niet vies van de pener? Er is hier een kandidaat voor jequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik, ik selecteer toch ook niet op haarIk selecteer wel op haar. Ze moet niet meer haar hebben dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut wut wut?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hij gaat lekker mien jung. Maareh kaneel, jij bent toch niet vies van de pener? Er is hier een kandidaat voor jeEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Wil die toch nietquote:Op maandag 9 juli 2012 20:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Hij gaat lekker mien jung. Maareh kaneel, jij bent toch niet vies van de pener? Er is hier een kandidaat voor je
quote:
Eraf is makkelijker dan eraan toch ookquote:Op maandag 9 juli 2012 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik selecteer wel op haar. Ze moet niet meer haar hebben dan ik.
Jij sowieso wel, kaneel is heet!quote:
Kijk hier kaneel!quote:Wut wut wut?
Ja daar heb ik wat aan als hij heet is maar niet wilquote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij sowieso wel, kaneel is heet!
[..]
Kijk hier kaneel!
Ah jammer, 't is een zaterdag. Misschien kan ik werken van 12 tot 4, dan zou het mogelijk zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
13.10.2012
OMNIA Theater Show, Leidse Schouwburg, Leiden, NL
Wie gaat er mee?
Ik doel op lichaamsbeharing.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eraf is makkelijker dan eraan toch ook
Gewoon afknippen in haar slaap, jeweet.
Ayumu, ja. Dat wist ik al.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:29 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jij sowieso wel, kaneel is heet!
[..]
Kijk hier kaneel!
Je geeft al op voordat je het een kans geeftquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ja daar heb ik wat aan als hij heet is maar niet wil
Zou top zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah jammer, 't is een zaterdag. Misschien kan ik werken van 12 tot 4, dan zou het mogelijk zijn.
Hihi.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je geeft al op voordat je het een kans geeft
Zo bereik je niks bij zon welbegeerde man als kaneel.
God god godquote:Op maandag 9 juli 2012 20:30 schreef screwloose het volgende:
[..]
Je geeft al op voordat je het een kans geeft
Zo bereik je niks bij zon welbegeerde man als kaneel.
Je lult al heel mooi uit je nek, geeft verder niks hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 20:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij had iets tegen mij en mijn kapsel ofzo toch, of hoe was het ook alweer
Altijd leuk hier weer te zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je lult al heel mooi uit je nek, geeft verder niks hoor
Je kapsel is wel om te huilen ja maar verder ken ik je niet
Jezus, dan loop je kans om keihard geneukt te worden door een lekkere man en dan pak je het zo aan..quote:
Ja, maar dat komt terug en stoppels enzulks.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kost je ook nog geen kwartier toch, gewoon even een stel handboeien aanschaffen enzo.
Euhm, sinds wanneer?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Capstan het volgende:
Goedenavond.
Een van mijn ouderwetse "wat is hier allemaal gaande/heb ik iets gemist?" is inmiddels wel weer op z'n plaats, denk ik
Ayumu zegt al tijden dat hij me wil daten.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heb ik gemist, wie is kaneel aan het begeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |