Ehm alle vrijgezelle vrouwen op deze aardkloot?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wat heb ik gemist, wie is kaneel aan het begeren?
Jou willen ze ook wel denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:34 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ehm alle vrijgezelle vrouwen op deze aardkloot?
Hij heeft wel gelijk. Maar een pittig kort kapsel maakt het er niet beter op.quote:
Waar zijn de lekkere wijven dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Het was een goed (en vol) feestje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wacht maar danquote:Op maandag 9 juli 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je lult al heel mooi uit je nek, geeft verder niks hoor
Je kapsel is wel om te huilen ja maar verder ken ik je niet
Waar zijn de knappe vrouwen?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef El_Matador het volgende:
Het was een goed (en vol) feestje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eerste foto links en tweede foto rechts naast me.quote:
Watquote:
Die linker lijkt op een kerel man, hoeveel had je op?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste foto links en tweede foto rechts naast me.
Die is af. En als de afgelopen 20 kapperbezoeken allemaal niet hielpen is het hopeloos met mijn haar dus erover zeiken heeft niet zoveel nutquote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Maar een pittig kort kapsel maakt het er niet beter op.
Hoe is het met de jurk die je zelf wilde gaan maken?
Er gebeurt niet zo veel meer.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als jij het weet
Ik ben al geruime tijd niet meer zo'n vaste waarde in deze reeks
quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eerste foto links en tweede foto rechts naast me.
Nauwelijks. Ik had net mijn 2e lading sangria gemaakt. Daarna ging het feest nog zo'n 6 uur door..quote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ver heen was je hier?
E_M houdt van Zuid-Amerikaanse achtige rondingenquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die linker lijkt op een kerel man, hoeveel had je op?
Andere kapsel een keer proberen dan?quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is af. En als de afgelopen 20 kapperbezoeken allemaal niet hielpen is het hopeloos met mijn haar dus erover zeiken heeft niet zoveel nut
You bet.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
E_M houdt van Zuid-Amerikaanse achtige rondingen
Doe ik ook altijdquote:
Ze hebben wel een beetje ronde buiken ook enzo.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef STING het volgende:
[..]
E_M houdt van Zuid-Amerikaanse achtige rondingen
Nou echt hèquote:Op maandag 9 juli 2012 20:36 schreef screwloose het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ver heen was je hier?
Immer een mislukking. En niemand heeft tips wat beter zou staan, zelfs de kapper faalt als ik haar haar gang laat gaan.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Andere kapsel een keer proberen dan?
Je moet je haar ook laten groeienquote:Op maandag 9 juli 2012 20:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is af. En als de afgelopen 20 kapperbezoeken allemaal niet hielpen is het hopeloos met mijn haar dus erover zeiken heeft niet zoveel nut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |