Ohh zijn er foto's gepost? link!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, die vrouwen die je post iig niet qua uiterlijk.
Minimaal zo groot als die van flipsquote:
Daar betrapte ik mezelf laatst op m'n werk op, toen ik JONGUH zei als reactie.quote:
Besteed liever wat meer aandacht aan m'n 2e post dan m'n 1e. Die is beter en wat minder kort door de bocht. Excuus.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh? Zou dat het zijn. Dan stop ik nu met zoeken en leef nog lang en ongelukkig
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Precies jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.
Zo'n uitspraak is bijv. niet vrouwelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je hun kut hebt gezien.
Tuurlijk. Maar E_M vind dit kennelijk belangrijk bij de geefbaarheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kledingkeuze is inderdaad ook niet vrouwelijk, maar eigenlijk ben ik er wel gewoon blij mee wat ik aan heb. Dat lijkt me toch belangrijker dan de vrouwelijkheid ervan.
Show us the moneys!quote:
Klopt.quote:
Oh herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar betrapte ik mezelf laatst op m'n werk op, toen ik JONGUH zei als reactie.
Heb ik geweten ook. Bedankt Fok
Ik had het laatst over een lutserquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben stiekum gewoon jaloersquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.
Alien? Robot? Cyborg?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als je geen mens bent, wat ben je dan wel?
En dat maakt mij enorm eenzaam.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij mens.
Je bent alleen minder gevoelig voor gebeurtenissen van buitenaf.
Dat probeer ik ook en dat lukt soms wel en soms niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.
Ik doe het nooit IRL.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt.
Heloef en ik hadden het er over en Flips ging toen heel ongemakkelijk naar haar armen kijken.![]()
Het was niet mijn bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen flipsje.
Het is stiekem toch wel leuk, Flips zich ongemakkelijk laten voelenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Minimaal zo groot als die van flips
Ooohquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze houden van shoppen en uren over kleertjes + accessoires kunnen lullen
Meisjequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je hun kut hebt gezien.
wateatwatwatwatwat dat weet ik niet meer denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar E_M vind dit kennelijk belangrijk bij de geefbaarheid.
[..]
Show us the moneys!
[..]
Klopt.
Heloef en ik hadden het er over en Flips ging toen heel ongemakkelijk naar haar armen kijken.![]()
Het was niet mijn bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen flipsje.
Dat weet je pas als je haar naakt hebt gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan de vrouwelijke variant van die zin?
Zo rol ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |