Dan verwacht ik wel dat je halve huis ook vol hangt met tweety prullaria jaquote:
Erfelijke eigenschappen liggen ook op de X- en Y-chromosomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid.
Gedrag, kleding, beweging, omgaan met mannen versus vrouwen.
Nederlandse vrouwen gedragen zich daar over het algemeen heel mannelijk in. Daarom zijn de "verwijten" aan de lokale dames hier nogal... kinderachtig en hypocriet.
Als je geen mens bent, wat ben je dan wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens ben
Nou ja, die vrouwen die je post iig niet qua uiterlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrouwen die ik hier in mijn omgeving heb, vind ik een stuk mooier dan het gemiddelde in Nederland inderdaad. Dat heb ik altijd gezegd. En dat heeft vooral te maken met hoe ze zijn.
Wat jij bloedmooi vindt of noemt, is jouw smaak, uiteraard.
Natuurlijk ben jij mens.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens ben
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar aziatische mannen hebben ook amper haargroei. Dus het zegt nog steeds geen fuck over mannelijkheid
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat je halve huis ook vol hangt met tweety prullaria ja
Zonde wel. Wel een leuke avond gehad verder?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, die bitch speelt moeilijk vals man
Daar twijfelen anderen ook aan hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, we hebben na een paar uur beide onze snuggy aangetrokken en zijn toen gaan slapen, wel apart natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Wel een leuke avond gehad verder?
Mijn kledingkeuze is inderdaad ook niet vrouwelijk, maar eigenlijk ben ik er wel gewoon blij mee wat ik aan heb. Dat lijkt me toch belangrijker dan de vrouwelijkheid ervan.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfelijke eigenschappen liggen ook op de X- en Y-chromosomen.
Zoals haargroei op neus en oren, dat op Y ligt. Vrouwen kunnen dit niet hebben.
Maar om kledingkeuze nou een eigenschap te noemen....Het kan liggen aan mijn opleiding, maar dit klinkt alsof je aan het draaien bent.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle "vrouwelijke" eigenschappen vind ik
Idd, kennis van me is echt een aap bijna zo behaard. Maar lijkt nou niet echt over te lopen van het testosteron verderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die erg behaard zijn, maar vrouwelijker overkomen dan haarloze machos.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, we hebben na een paar uur beide onze snuggy aangetrokken en zijn toen gaan slapen, wel apart natuurlijk
Ja Doutzen is opzich wel een tof wijf, wel beetje arrogant maar verder wel okequote:
Oh? Zou dat het zijn. Dan stop ik nu met zoeken en leef nog lang en ongelukkigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |