quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vrijheid en gezondheid. Verder eigenlijk niet zo veel dingen. Het is vervelend als sommige dingen er niet meer zijn maar verder. Voor mensen om mij heen familie/vrienden voel ik niet zo veel. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze er niet meer zijn maar verder zou het mij niet zo veel doen.
Vrouwen scheren zich in jouw wereld niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.
Jij interpreteert de dingen anders, blijkbaar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees je eigen berichten eens terug man.
En ik heb het toch over hun uiterlijk?
Zelf vind ik het wel een eigenschap en je kunt er wel wat aan doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.
Niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid nee.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je oogkleur is ook geen eigenschap?
Jezus, wat een domheid.
Armen weet ik niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
Vrouwen scheren zich in jouw wereld niet?
?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou haar wel geven den kik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar Adriana kon niet komen dus moest ik het met Doutzen doen
Joh, elke vrouw heeft dat. Alleen zie je het ene keer beter afhankelijk van lichtval. Blond haar oogt wat meer donzig omdat het licht is. Bij vrouwen met zwart haar op een licht getinte huid zie je het alleen altijd heel duidelijk. Dat het vooral NLse vrouwen zijn is sowieso BS.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Sinji het volgende:
[..]
Geen grap, let maar een keer op. Vooral blondines
We hebben bordspelletjes gespeeld de hele avondquote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Ik geloof dat je het zelf niet helemaal snapt. Erfelijke dingen zijn gewoon eigenschappen hoor.
[..]
Ik zou haar wel geven den kik.
Natuurlijk oordeel ik. Jij hebt het steeds over bloedmooie vrouwen. Dan zie ik een keer een foto en dan vraag ik me af waar ze zijn, want bloedmooi zijn ze niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij interpreteert de dingen anders, blijkbaar.
Ja, gelijk oordelen, dat is bekend van Nederlanders.
Aziaten hebben dat dus niet, true story.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Joh, elke vrouw heeft dat. Alleen zie je het ene keer beter afhankelijk van lichtval. Blond haar oogt wat meer donzig omdat het licht is. Bij vrouwen met zwart haar op een licht getinte huid zie je het alleen altijd heel duidelijk. Dat het vooral NLse vrouwen zijn is sowieso BS.
En de associatie is ms mannelijk, maar er zit totaal geen verband tussen armhaar en hoe vrouwlijk of mannelijk die vrouwen verder zijn.
Maar niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Ik geloof dat je het zelf niet helemaal snapt. Erfelijke dingen zijn gewoon eigenschappen hoor.
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vrijheid en gezondheid. Verder eigenlijk niet zo veel dingen. Het is vervelend als sommige dingen er niet meer zijn maar verder. Voor mensen om mij heen familie/vrienden voel ik niet zo veel. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze er niet meer zijn maar verder zou het mij niet zo veel doen.
Tof!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We hebben bordspelletjes gespeeld de hele avond
Sowieso betekenis! Ik haat mensen met een "doe mij die maar" tattooquote:
In je uiterlijk kunnen ook mannelijke kenmerken zitten, ook al ben je ermee geboren en kun je er niets aan doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid.
Gedrag, kleding, beweging, omgaan met mannen versus vrouwen.
Nederlandse vrouwen gedragen zich daar over het algemeen heel mannelijk in. Daarom zijn de "verwijten" aan de lokale dames hier nogal... kinderachtig en hypocriet.
Ik vind niet dat Nederlandse vrouwen erg mannelijk zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen gedragen zich daar over het algemeen heel mannelijk in. Daarom zijn de "verwijten" aan de lokale dames hier nogal... kinderachtig en hypocriet.
Nee, die bitch speelt moeilijk vals manquote:
Ja een Tweety want Tweetyquote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Late reactie
[..]
Sowieso betekenis! Ik haat mensen met een "doe mij die maar" tattoo
De vrouwen die ik hier in mijn omgeving heb, vind ik een stuk mooier dan het gemiddelde in Nederland inderdaad. Dat heb ik altijd gezegd. En dat heeft vooral te maken met hoe ze zijn.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk oordeel ik. Jij hebt het steeds over bloedmooie vrouwen. Dan zie ik een keer een foto en dan vraag ik me af waar ze zijn, want bloedmooi zijn ze niet.
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens benquote:
Maar aziatische mannen hebben ook amper haargroei. Dus het zegt nog steeds geen fuck over mannelijkheidquote:Op maandag 9 juli 2012 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Aziaten hebben dat dus niet, true story.
DG?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.
En welke van die opties is op mij van toepassing?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |