Zijn er dingen die je absoluut niet kwijt zou willen?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over het rationele deel heb ik het niet. Het emotionele deel. Ik kan mij dus niets voorstellen hoe het is om van iemand te houden. Om in iets te geloven.
ik heb weleens vrouwen zien rellen bij het voetbal maar dat waren dan ook halve buffelsquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zuipen een graadmeter van mannelijkheid vinden
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien sommigen van allochtone afkomst...maarre....nee
Ah, ok. Dat wil ik best geloven.quote:
Niet alleen de Nederlandse hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Ik ben gewoon aziaten gewend blijkbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef STING het volgende:
[..]
Huh, whut, die associatie heb ik toch eerder met meiden uit bijv. Turkije of Marrokko.
Was gezellig met Doutzen laatst jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat dat betreft zit je in Colombia slechter...
Maar dat is verder geen teken van mannelijkheid.
Maar goed, ik ben me ervan bewust dat iedereen hier elke week zeer vrouwelijke supermodellen over de vloer heeft.![]()
Een vloerkleed op je armen ziet er wel mannelijk uit, sorry.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar goed, ik ben me ervan bewust dat iedereen hier elke week zeer vrouwelijke supermodellen over de vloer heeft.![]()
Waarom denk je dat ik een tondeuse mee neemquote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, jij wou niet op de cam, heb geen idee hoe harig jij bent miauw
Doutzen is ook een halve aap.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was gezellig met Doutzen laatst ja
Ik had er met heloef over, die was het met mij eens.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vloerkleed op je armen ziet er wel mannelijk uit, sorry.
Zeg dat eens recht in mijn gezicht dan hequote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doutzen is ook een halve aap.
[..]
Ik had er met heloef over, die was het met mij eens.
Niemand hier schept op over mega knappe vrouwen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil tussen Nederland en 98% van de rest van de wereld; het (ver)(voor)oordelen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een vloerkleed op je armen ziet er wel mannelijk uit, sorry.
Jawel, 1 iemand wel en die blijken gewoon niet zo heel mooi te zijnquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand hier schept op over meega knappe vrouwen.
Dat doe ik ook helemaal niet. Dat maak jij ervan, Samzz.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niemand hier schept op over meega knappe vrouwen.
Verder moest er nog bijquote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, 1 iemand wel en die blijken gewoon niet zo heel mooi te zijn
Wilde je ontkennen dat harigheid een mannelijke eigenschap is?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het grote verschil tussen Nederland en 98% van de rest van de wereld; het (ver)(voor)oordelen.
Jij ziet er een stuk mannelijker uit (door je kledingstijl) dan verreweg de meeste dames die ik ken. Dat geeft niet, maar dan is je "verwijt" een beetje erg hypocriet.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, jij wou niet op de cam, heb geen idee hoe harig jij bent miauw
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een tondeuse mee neem
grapje moppie, weet je tochquote:
Lees je eigen berichten eens terug manquote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat doe ik ook helemaal niet. Dat maak jij ervan, Samzz.
En van de foto kan je niet hun gedrag aflezen. Vrouwelijk en erg aantrekkelijk.
Mijn vrijheid en gezondheid. Verder eigenlijk niet zo veel dingen. Het is vervelend als sommige dingen er niet meer zijn maar verder. Voor mensen om mij heen familie/vrienden voel ik niet zo veel. Ik zou er wel moeite mee hebben als ze er niet meer zijn maar verder zou het mij niet zo veel doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er dingen die je absoluut niet kwijt zou willen?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jawel, 1 iemand wel en die blijken gewoon niet zo heel mooi te zijn
Zie eens foto's van haar dan, jong.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg dat eens recht in mijn gezicht dan he
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde je ontkennen dat harigheid een mannelijke eigenschap is?
Ja maar Adriana kon niet komen dus moest ik het met Doutzen doenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Zie eens foto's van haar dan, jong.
Of anders Adriana Lima, met haar harige vingers.
Je oogkleur is ook geen eigenschap?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, het is namelijk helemaal geen eigenschap. Het is een lichaamsdingetje waar je niets aan kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |