Erfelijke eigenschappen liggen ook op de X- en Y-chromosomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maar niet van mannelijkheid of vrouwelijkheid.
Gedrag, kleding, beweging, omgaan met mannen versus vrouwen.
Nederlandse vrouwen gedragen zich daar over het algemeen heel mannelijk in. Daarom zijn de "verwijten" aan de lokale dames hier nogal... kinderachtig en hypocriet.
Als je geen mens bent, wat ben je dan wel?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens ben
Nou ja, die vrouwen die je post iig niet qua uiterlijk.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrouwen die ik hier in mijn omgeving heb, vind ik een stuk mooier dan het gemiddelde in Nederland inderdaad. Dat heb ik altijd gezegd. En dat heeft vooral te maken met hoe ze zijn.
Wat jij bloedmooi vindt of noemt, is jouw smaak, uiteraard.
Natuurlijk ben jij mens.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook. Het is ook niet uit te leggen aan iemand. Dat ik sommige dingen niet voel. Overlijden oma. Het deed mij niets. Bruiloft zusje deed mij niets. Etc. Ik vraag mij soms af of ik wel mens ben
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Maar aziatische mannen hebben ook amper haargroei. Dus het zegt nog steeds geen fuck over mannelijkheid
Jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel dat je halve huis ook vol hangt met tweety prullaria ja
Zonde wel. Wel een leuke avond gehad verder?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee, die bitch speelt moeilijk vals man
Daar twijfelen anderen ook aan hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, we hebben na een paar uur beide onze snuggy aangetrokken en zijn toen gaan slapen, wel apart natuurlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde wel. Wel een leuke avond gehad verder?
Mijn kledingkeuze is inderdaad ook niet vrouwelijk, maar eigenlijk ben ik er wel gewoon blij mee wat ik aan heb. Dat lijkt me toch belangrijker dan de vrouwelijkheid ervan.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Erfelijke eigenschappen liggen ook op de X- en Y-chromosomen.
Zoals haargroei op neus en oren, dat op Y ligt. Vrouwen kunnen dit niet hebben.
Maar om kledingkeuze nou een eigenschap te noemen....Het kan liggen aan mijn opleiding, maar dit klinkt alsof je aan het draaien bent.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor alle "vrouwelijke" eigenschappen vind ik
Idd, kennis van me is echt een aap bijna zo behaard. Maar lijkt nou niet echt over te lopen van het testosteron verderquote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er zijn zat mannen die erg behaard zijn, maar vrouwelijker overkomen dan haarloze machos.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja, we hebben na een paar uur beide onze snuggy aangetrokken en zijn toen gaan slapen, wel apart natuurlijk
Ja Doutzen is opzich wel een tof wijf, wel beetje arrogant maar verder wel okequote:
Oh? Zou dat het zijn. Dan stop ik nu met zoeken en leef nog lang en ongelukkigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:16 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En dat, meer dan wat dan ook, is waarom je de eeuwige vrijgezel bent. Blijkbaar ben je er gewoon niet voor gemaakt... waarom je het eigenlijk dan nog zoekt is me een raadsel.
Ohh zijn er foto's gepost? link!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, die vrouwen die je post iig niet qua uiterlijk.
Minimaal zo groot als die van flipsquote:
Daar betrapte ik mezelf laatst op m'n werk op, toen ik JONGUH zei als reactie.quote:
Besteed liever wat meer aandacht aan m'n 2e post dan m'n 1e. Die is beter en wat minder kort door de bocht. Excuus.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh? Zou dat het zijn. Dan stop ik nu met zoeken en leef nog lang en ongelukkig
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:06 schreef Sinji het volgende:
Eerlijk, veel van de Nederlandse meiden hebben een donshaar op hun armen waar Chewbacca u tegen zegt, vooral de blondines.
Precies jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.
Zo'n uitspraak is bijv. niet vrouwelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je hun kut hebt gezien.
Tuurlijk. Maar E_M vind dit kennelijk belangrijk bij de geefbaarheid.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn kledingkeuze is inderdaad ook niet vrouwelijk, maar eigenlijk ben ik er wel gewoon blij mee wat ik aan heb. Dat lijkt me toch belangrijker dan de vrouwelijkheid ervan.
Show us the moneys!quote:
Klopt.quote:
Oh herkenbaarquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Daar betrapte ik mezelf laatst op m'n werk op, toen ik JONGUH zei als reactie.
Heb ik geweten ook. Bedankt Fok
Ik had het laatst over een lutserquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben stiekum gewoon jaloersquote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Bij blondines maakt het me dan weer niet zoveel uit, dan zie je het toch amper.
Alien? Robot? Cyborg?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:18 schreef STING het volgende:
[..]
Als je geen mens bent, wat ben je dan wel?
En dat maakt mij enorm eenzaam.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk ben jij mens.
Je bent alleen minder gevoelig voor gebeurtenissen van buitenaf.
Dat probeer ik ook en dat lukt soms wel en soms niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:19 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en je voelt wat je wel/niet voelt. Heeft weinig zin om je zelf te pijnigen over dat het niet overeenkomt met wat men van een gemiddeld persoon verwacht. Haal gewoon het meeste er uit voor jezelf wb wat je wel hebt/kan/leuk vind/interesseert.
Ik doe het nooit IRL.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef STING het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt.
Heloef en ik hadden het er over en Flips ging toen heel ongemakkelijk naar haar armen kijken.![]()
Het was niet mijn bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen flipsje.
Het is stiekem toch wel leuk, Flips zich ongemakkelijk laten voelenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef screwloose het volgende:
[..]
Minimaal zo groot als die van flips
Ooohquote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ze houden van shoppen en uren over kleertjes + accessoires kunnen lullen
Meisjequote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet je pas zeker als je hun kut hebt gezien.
wateatwatwatwatwat dat weet ik niet meer denk ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar E_M vind dit kennelijk belangrijk bij de geefbaarheid.
[..]
Show us the moneys!
[..]
Klopt.
Heloef en ik hadden het er over en Flips ging toen heel ongemakkelijk naar haar armen kijken.![]()
Het was niet mijn bedoeling je ongemakkelijk te laten voelen flipsje.
Dat weet je pas als je haar naakt hebt gezien.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan de vrouwelijke variant van die zin?
Zo rol ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Godverdomme manquote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Maar nee, ik wil duidelijk maken dat sommige dingen echt niet kunnen.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Meer van zulks:quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Ik ken dus een kerel en die was door zijn vriendin over gehaald om spontaan (quote:
Dat punt was een kwartier geleden al duidelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dat merk je pas als ze het bloemetje hebben gezien hihihihihiquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan de vrouwelijke variant van die zin?
Ik pak even een teiltje, ben zo terugquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meer van zulks:
http://www.flickr.com/people/38935412@N07/
En sowieso nooit voor een vriendinquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dus een kerel en die was door zijn vriendin over gehaald om spontaan () een tatt te nemen. Op de boulevard in Scheveningen even een tribal met dolfijntje erin laten zetten.
Ik heb hem zeker een maand of 3 keihard uitgelachen, en nog een paar maanden extra toen zn vriendin hem dumpte. Sneu gedoe zoiets. Een tatt neem je niet spontaan zomaar ff
Ik neem sowieso geen tatquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dus een kerel en die was door zijn vriendin over gehaald om spontaan () een tatt te nemen. Op de boulevard in Scheveningen even een tribal met dolfijntje erin laten zetten.
Ik heb hem zeker een maand of 3 keihard uitgelachen, en nog een paar maanden extra toen zn vriendin hem dumpte. Sneu gedoe zoiets. Een tatt neem je niet spontaan zomaar ff
Aaaaaaaaah, harssss it with firequote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
wateatwatwatwatwat dat weet ik niet meer denk ik.
Even goed vergeven enzovergeten was ik het al .
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat punt was een kwartier geleden al duidelijk
Net als die mensen die overal maar de naam van een partner (ex zowel als huidige) hebben staanquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En sowieso nooit voor een vriendin
Helemaal ouwe?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn haar is geknipt. Zal zo even cammen.
Sneu gedoe inderdaad. Om hem dan extra de grond in te trappenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shit moet mijn laptop toch aan vandaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn haar is geknipt. Zal zo even cammen.
Dit dus, zoiets staat er voor altijd, moet je wel wat moois hebben en iets waar je zelf 100% achter staat.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw keuzequote:
Hij verdiende hetquote:Op maandag 9 juli 2012 21:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sneu gedoe inderdaad. Om hem dan extra de grond in te trappen
Neemt niet weg dat het een achterlijke actie was [ afbeelding ]
Prima weg te halen volgens mij.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend wel, als vrouw dit hebben.
In de Westerse wereld wellicht, ik kan me zo voorstellen dat ze bijv. in het Midden Oosten er geen problemen mee hebben, Burka of geen Burkaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend wel, als vrouw dit hebben.
Een tribal met dolfijntjesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja moest ik ook wel hard om lachen!!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tribal met dolfijntjes![]()
![]()
![]()
Deze vond ik ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Oh wat heb ik gelachen!
Hij was toch de enige die zo'n tattoo had?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tribal met dolfijntjes![]()
![]()
![]()
Deze vond ik ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Oh wat heb ik gelachen!
Hij had hem al laten zetten nog voor ze echt kampioen waren. Vervolgens werden ze geen kampioenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij was toch de enige die zo'n tattoo had?
Ik vraag me af hoe je zou reageren als hij dit had gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe je zou reageren als hij dit had gedaanDan had ik ipv maanden jaren gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Lasers. Duurt lang en is duur.quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
In de Westerse wereld wellicht, ik kan me zo voorstellen dat ze bijv. in het Midden Oosten er geen problemen mee hebben, Burka of geen Burka
Dan faalquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had hem al laten zetten nog voor ze echt kampioen waren. Vervolgens werden ze geen kampioen
Goed punt, verrekte warm daar. Moeder natuur had even een brainfart.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Dat Noord-Europeanen harig zijn, is begrijpelijk. We moeten immers warm blijven. Maar waarom dan de Midden-Oosterlingen? Is het daar niet alleen maar kut?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je zou reageren als hij dit had gedaanInmiddels gelukkig en getrouwd met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTFquote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me is ooit meegeweest naar een beurs met een tattooartist. Kwam hij terug met de teletubbies achterin zn nek. Dat heeft hij ook jaren moeten horen dmv gelach
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Inmiddels gelukkig en getrouwd met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Uhm ik ben blond met blauwe ogen. Iets wat je vooral in zweden enz ziet, daar kan het behoorlijk koud zijn. Ik heb echt geen last van overmatig haar hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasers. Duurt lang en is duur.
[..]
Dat Noord-Europeanen harig zijn, is begrijpelijk. We moeten immers warm blijven. Maar waarom dan de Midden-Oosterlingen? Is het daar niet alleen maar kut?
Ehh?...quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me is ooit meegeweest naar een beurs met een tattooartist. Kwam hij terug met de teletubbies achterin zn nek. Dat heeft hij ook jaren moeten horen dmv gelach
[..]
Inmiddels gelukkig en getrouwd met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Inmiddels gelukkig en getrouwd met:Toch wel met bijpassende tattoo hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Omdat het kanquote:
Oh oh.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Lijkt mij ook jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidig antwoord op. Sinds ons bestaan hebben we ons al zoveel over de wereld verplaatst en zijn we gemengd met andere groepen. Hoe we er nu uitzien heeft niets te maken met waar we nu wonen iigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasers. Duurt lang en is duur.
[..]
Gevonden in het vorige topic inmiddels.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je naar boven scrollen, staat daar ergens
Ik kan mij alleen nog maar een gebroken voetbalhart herinneren dat seizoenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja moest ik ook wel hard om lachen!!
Jij ook flipsels?
Wow, wist niet dat het zo hard is gegaanquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gevonden in het vorige topic inmiddels.
Misschien heeft het nog een functie. Of misschien is er nooit selectie op geweest op een of andere manier. Kleine populatie bij de start?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed punt, verrekte warm daar. Moeder natuur had even een brainfart.
Goed: Het zou niet raar zijn voor Noord-Europeanen om harig te zijn. Tevreden?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm ik ben blond met blauwe ogen. Iets wat je vooral in zweden enz ziet, daar kan het behoorlijk koud zijn. Ik heb echt geen last van overmatig haar hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |