Whahaha ja moest ik ook wel hard om lachen!!quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tribal met dolfijntjes![]()
![]()
![]()
Deze vond ik ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Oh wat heb ik gelachen!
Hij was toch de enige die zo'n tattoo had?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een tribal met dolfijntjes![]()
![]()
![]()
Deze vond ik ook leuk![]()
[ afbeelding ]
Oh wat heb ik gelachen!
Hij had hem al laten zetten nog voor ze echt kampioen waren. Vervolgens werden ze geen kampioenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij was toch de enige die zo'n tattoo had?
Ik vraag me af hoe je zou reageren als hij dit had gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me af hoe je zou reageren als hij dit had gedaanDan had ik ipv maanden jaren gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Lasers. Duurt lang en is duur.quote:
Dat is ook wel weer waar.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
In de Westerse wereld wellicht, ik kan me zo voorstellen dat ze bijv. in het Midden Oosten er geen problemen mee hebben, Burka of geen Burka
Dan faalquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had hem al laten zetten nog voor ze echt kampioen waren. Vervolgens werden ze geen kampioen
Goed punt, verrekte warm daar. Moeder natuur had even een brainfart.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar.
Dat Noord-Europeanen harig zijn, is begrijpelijk. We moeten immers warm blijven. Maar waarom dan de Midden-Oosterlingen? Is het daar niet alleen maar kut?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe je zou reageren als hij dit had gedaanInmiddels gelukkig en getrouwd met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTFquote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me is ooit meegeweest naar een beurs met een tattooartist. Kwam hij terug met de teletubbies achterin zn nek. Dat heeft hij ook jaren moeten horen dmv gelach
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Inmiddels gelukkig en getrouwd met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Uhm ik ben blond met blauwe ogen. Iets wat je vooral in zweden enz ziet, daar kan het behoorlijk koud zijn. Ik heb echt geen last van overmatig haar hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasers. Duurt lang en is duur.
[..]
Dat Noord-Europeanen harig zijn, is begrijpelijk. We moeten immers warm blijven. Maar waarom dan de Midden-Oosterlingen? Is het daar niet alleen maar kut?
Ehh?...quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Een kennis van me is ooit meegeweest naar een beurs met een tattooartist. Kwam hij terug met de teletubbies achterin zn nek. Dat heeft hij ook jaren moeten horen dmv gelach
[..]
Inmiddels gelukkig en getrouwd met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Inmiddels gelukkig en getrouwd met:Toch wel met bijpassende tattoo hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Omdat het kanquote:
Oh oh.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Lijkt mij ook jaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar is geen eenduidig antwoord op. Sinds ons bestaan hebben we ons al zoveel over de wereld verplaatst en zijn we gemengd met andere groepen. Hoe we er nu uitzien heeft niets te maken met waar we nu wonen iigquote:Op maandag 9 juli 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasers. Duurt lang en is duur.
[..]
Gevonden in het vorige topic inmiddels.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je naar boven scrollen, staat daar ergens
Ik kan mij alleen nog maar een gebroken voetbalhart herinneren dat seizoenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja moest ik ook wel hard om lachen!!
Jij ook flipsels?
Wow, wist niet dat het zo hard is gegaanquote:Op maandag 9 juli 2012 21:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Gevonden in het vorige topic inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |