Godverdomme manquote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Maar nee, ik wil duidelijk maken dat sommige dingen echt niet kunnen.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dus doe je het hier nog eens dunnetjes over?
Meer van zulks:quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Ik ken dus een kerel en die was door zijn vriendin over gehaald om spontaan (quote:
Dat punt was een kwartier geleden al duidelijkquote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dat merk je pas als ze het bloemetje hebben gezien hihihihihiquote:Op maandag 9 juli 2012 21:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat is dan de vrouwelijke variant van die zin?
Ik pak even een teiltje, ben zo terugquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Meer van zulks:
http://www.flickr.com/people/38935412@N07/
En sowieso nooit voor een vriendinquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dus een kerel en die was door zijn vriendin over gehaald om spontaan () een tatt te nemen. Op de boulevard in Scheveningen even een tribal met dolfijntje erin laten zetten.
Ik heb hem zeker een maand of 3 keihard uitgelachen, en nog een paar maanden extra toen zn vriendin hem dumpte. Sneu gedoe zoiets. Een tatt neem je niet spontaan zomaar ff
Ik neem sowieso geen tatquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ken dus een kerel en die was door zijn vriendin over gehaald om spontaan () een tatt te nemen. Op de boulevard in Scheveningen even een tribal met dolfijntje erin laten zetten.
Ik heb hem zeker een maand of 3 keihard uitgelachen, en nog een paar maanden extra toen zn vriendin hem dumpte. Sneu gedoe zoiets. Een tatt neem je niet spontaan zomaar ff
Aaaaaaaaah, harssss it with firequote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo rol ik.
Dit soort dingen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:26 schreef Flippiee het volgende:
wateatwatwatwatwat dat weet ik niet meer denk ik.
Even goed vergeven enzovergeten was ik het al .
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat punt was een kwartier geleden al duidelijk
Net als die mensen die overal maar de naam van een partner (ex zowel als huidige) hebben staanquote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En sowieso nooit voor een vriendin
Helemaal ouwe?quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn haar is geknipt. Zal zo even cammen.
Sneu gedoe inderdaad. Om hem dan extra de grond in te trappenquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shit moet mijn laptop toch aan vandaag.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:28 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn haar is geknipt. Zal zo even cammen.
Dit dus, zoiets staat er voor altijd, moet je wel wat moois hebben en iets waar je zelf 100% achter staat.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw keuzequote:
Hij verdiende hetquote:Op maandag 9 juli 2012 21:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sneu gedoe inderdaad. Om hem dan extra de grond in te trappen
Neemt niet weg dat het een achterlijke actie was [ afbeelding ]
Prima weg te halen volgens mij.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend wel, als vrouw dit hebben.
In de Westerse wereld wellicht, ik kan me zo voorstellen dat ze bijv. in het Midden Oosten er geen problemen mee hebben, Burka of geen Burkaquote:Op maandag 9 juli 2012 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me vervelend wel, als vrouw dit hebben.
Een tribal met dolfijntjesquote:Op maandag 9 juli 2012 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |