Ik ben heel goed in zeuren.quote:Op maandag 9 juli 2012 19:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
vaker zeuren, kan wel
Nog nooit gezien, weer een maffe Drontse creatie?quote:Op maandag 9 juli 2012 19:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee malle, voedingsgel voor die beesten.
quote:Op maandag 9 juli 2012 19:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Natuurlijk ken je die wereldse heidense dingen niet als je in de kop van overijssel woont, mallerd.
Dafuq, zelfs ik heb grotere borstenquote:
Hee, ze doen eindelijk watquote:Op maandag 9 juli 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
9 Juli, we schrijven het jaar des Heren 2012. Alles rustig en wel in de kolonie.
Totaaloverzicht van de op het oog rustige en vredige kolonie
[ afbeelding ]
Maar wat is dit? Laten wij eens van dichterbij kijken.
[ afbeelding ]
VERDOMME GATVERDETERINGTYFUS BAH BAH BAH WAAAAAT DE FUCK BEZIELT JULLIE ER ZIJN VEERTIENJARIGEN BIJ GODVERDOMME TYF EEN EIND OP MET DIE GORE
[ afbeelding ]
JA HOOR EN TERWIJL JE ELKAARS FLAMOESEN EN AARSEN VOLPOMPT LAAT JE DE KINDEREN ONBEHEERD EN ONBESCHERMD ACHTER GATVERDAMME JULLIE MOETEN JE SCHAMEN
[ afbeelding ]
EN LEG VERDOMME EENS UIT WAT DIE VIEZIGE WITTE BROKKEN ZIJN
[ afbeelding ]
Toddlers and Tiarasquote:Op maandag 9 juli 2012 19:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Allemachtig zeg, wat is dat nou weer voor programma?
picsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dafuq, zelfs ik heb grotere borstenMaar goed
.
Je liegt.quote:Op maandag 9 juli 2012 20:02 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Dafuq, zelfs ik heb grotere borstenMaar goed
Ik snap ook niet echt waarom mannen van die giga dingen zo leuk vinden somsquote:Op maandag 9 juli 2012 20:04 schreef vogelkooi het volgende:
Grote tieten..... van die hangdingen.... geef mij maar pronte borstjes.
Praten... nee man, naar kijken wil ik. We hebben wel gewillige vrijwilligsters nodig.quote:
fat chancequote:Op maandag 9 juli 2012 20:11 schreef Lorrelies het volgende:
Geen idee of hier nog single ladies rondlopen
Kan je volgensmij beter een gewonen Magnum white kopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:14 schreef TJV het volgende:
McFlurry Magnum White is niet lekker. Gegroet.
Ja volgensmij is er zelfs een winkel in de UK waar je het kon/kan kopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef vogelkooi het volgende:
Ijs van moedermelk kan dat?![]()
Ethisch gezien en theoretisch?
Snickers is erg goed en Rolo was goed weg te werken. Die mag terug in plaats van Mars of M&M'squote:
de m&m heb ik nooit geproefd maar m&m's vind ik goor, dus vandaar..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens hun site: McFlurry: M&M's, Stroopwafel, Mars, Snickers en Magnum White
Gelukkig niet weg, binnenkort eens halen dan.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke mensen in Brussel, weet niet wanneer je zo zou kijken, de vrouw en die jongen..
iPhone 4 8 MP camera en instagram denk ik?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ow nice. Met welke camera en lens als ik mag vragen?
Die linker kerel doet mij echt aan zo'n celeberity denken die wordt gefotografeerd door een of andere kerel die hem elke dag stalkt.
Erhm nee dat ben ikquote:
Rape.quote:
Jij hebt sowieso niks te zeggen hier dus ga jij maar weer poetsen ipv met de grote jongens mee praten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voorzichtig gokje: Nikon d300?
Ja(D300) a met en 35mm 1.8 van Nikon.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voorzichtig gokje: Nikon d300?
Idd.quote:
Nee, ik noem gewoon alle foto's die ik tegenwoordig zie 'instagram' om de fotograaf een beetje boos of chagrijnig te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 06:16 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja(D300) a met en 35mm 1.8 van Nikon.
Zonder instantgram, hoe komen jullie erbij? De kleurtint?
Door mensen zoals jij kan de rest het nooit eens echt leuk hebben, altijd maar de zweer verpesten. Soort partypooper maar dan voor alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ik noem gewoon alle foto's die ik tegenwoordig zie 'instagram' om de fotograaf een beetje boos of chagrijnig te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Mag je bij ons wel doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:55 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd.
Hey kan je vanavond even online komen? Volgens mij heb je mijn batpack en diamond drill nog en die heb ik vanavond wel nodig. Anders moet ik nieuwe maken en ik heb nog geen spullen om een batpack te chargen.
Ga tekkit joinen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:26 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Oh de servers van Mender en TomVNL zijn nog steeds online. Net nog even op geweest.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:24 schreef maurisioo het volgende:
Wacht eens even, zijn er nou ineens 5 FOK! servers weer? Die van Berend, Mender, TomVNL, Huib en nog een dacht ik.
oja ook het abbo topic nog met hun serverquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Berend, Huib, Tom, Mender, ABO, Shaderon
Jij bent ook niet van je eerste leugen gebarsten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:17 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb ook hele slechte raporten opa, heb mijn diploma gekregen bij en pak melk.
Heb je een momentje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie, de vaatwasser is stuk, kun je hem even wegslepen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je een momentje?
Help even mee, ik kom er de voordeur niet mee door.
[ afbeelding ]
georganiseerde reizenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vakantie, vakantie, ik ga op vakantie
CORENDOOOOON
Wat een tyfus reclame is dat zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vakantie, vakantie, ik ga op vakantie
CORENDOOOOON
Soms zijn (half) georganiseerde reizen wel prettig. Ik ga bijvoorbeeld naar Australie, daar ga ik naar veel steden en heb ik dus 7 vluchten, om dan zelf in elke stad hotels etc te gaan uitzoeken hebben we geen zin in en meestal is het allemaal toch al vol. En de dagtrips zijn al van tevoren gereserveerd. Groepsreizen daarentegen heb ik wel een hekel aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
georganiseerde reizen
vakantie daarin tegen is niet slecht..
quotealerts zijn baas manquote:
done that... opzich is het idee leuk, maar niet i.c.m. het DM systeem (het hele DM systeem vind ik maar matig)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quotealerts zijn baas man
maar je kan het uitzetten mocht je het willen
Bejje al bijna mod? En voor welk forum wilde je dat ook alweer worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quotealerts zijn baas man
maar je kan het uitzetten mocht je het willen
daar komen we over iets minder dan 2 weken achterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bejje al bijna mod? En voor welk forum wilde je dat ook alweer worden?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik je zie posten in de feedback moet ik trouwens aan dat topic dat Dimens af en toe post denken. Beetje hypocriet, het ligt er vrij dik bovenop.
PUBquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die dit al eens heeft gespeeld?quote:
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.quote:
Wat was er met dimens? ":Pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik je zie posten in de feedback moet ik trouwens aan dat topic dat Dimens af en toe post denken. Beetje hypocriet, het ligt er vrij dik bovenop.
we zullen het zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.
gogo verklikt een topic en Dimens post onderstaande link. Keer op keer.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit.
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit..
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit...
ik vind em te prominent aanwezig... dus uitgezet..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit.
daarom iemand 10x quoten krijgt die hoeveel meldingenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em te prominent aanwezig... dus uitgezet..
ik neem aan dat je er 1 per topic krijgt, anders wel failquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
daarom iemand 10x quoten krijgt die hoeveel meldingen![]()
Als je bijv gewoon krijg TJV heeft je 4 keer gequote in topic blablaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
daarom iemand 10x quoten krijgt die hoeveel meldingen![]()
Het is geen haat richting gogo hoor. Ik vind er leuk om hem te pesten daarmee maar blijf hem een goede gozer vinden. Hoop dat hij dat ook weet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
gogo verklikt een topic en Dimens post onderstaande link. Keer op keer.![]()
Dat gedoe rond een nieuwe mod vacature altijd
dat sowieso, eensgelijksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is geen haat richting gogo hoor. Ik vind er leuk om hem te pesten daarmee maar blijf hem een goede gozer vinden. Hoop dat hij dat ook weet.
Die brofist werkt niet op de telefoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat sowieso, eensgelijks
[ afbeelding ]
spytool
oh lekker danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die brofist werkt niet op de telefoon.
Ik werk af en toe in Delft in plaats van Zoetermeer en daar zijn de meisjes veel leuker dan in Zoetje. Veel minder Adidas en bontkraagjes en veel leukere gezichten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Lorrelies het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Ik ben daar weer weg. Paultje vond het niet zo'n goed plan als ik zou blijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
Bitch fight op het internet dus.Anyway dimens heeft bij mij op school/afdeling gezeten.
Jij komt in het goeie gedeelte van Delft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk af en toe in Delft in plaats van Zoetermeer en daar zijn de meisjes veel leuker dan in Zoetje. Veel minder Adidas en bontkraagjes en veel leukere gezichten.
Paultjuhhh?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben daar weer weg. Paultje vond het niet zo'n goed plan als ik zou blijven.
Oh dat is wel beterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk af en toe in Delft in plaats van Zoetermeer en daar zijn de meisjes veel leuker dan in Zoetje. Veel minder Adidas en bontkraagjes en veel leukere gezichten.
Ik heb mn diploma onderhand. Verder heb ik Paul ook niets meer te zeggen. Ik vind het een randdebiel en een saboteur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben daar weer weg. Paultje vond het niet zo'n goed plan als ik zou blijven.
De stad. Leuke plek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij komt in het goeie gedeelte van Delft.
Weer een erbijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf, is dat quote alert weer nieuw of zo?(hoe zet je dat uit?
)
Ik ga nu iets heel anders doen. BBL zodat ik bijna niet meer op school hoef te zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb mn diploma onderhand. Verder heb ik Paul ook niets meer te zeggen. Ik vind het een randdebiel en een saboteur.
in je settings, en dan onder overigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
)
Vind ik ook wel. Veel studenten en goeie terrasjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh dat is wel beterDelft is wel leuk
Thanks!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
in je settings, en dan onder overig
Hahaha autist.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
)
Delftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die niet in Delft op school zaten.
Ja moet jij zeggen! Jij hebt maar MBO gedaan!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef vogelkooi het volgende:
Haten op de opleiding die en ander heeft genoten...
Nou dat is toch ook een opleiding?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja moet jij zeggen! Jij hebt maar MBO gedaan!
PUBquote:
hey hey wat, dat snap ik ook wel. Neemt niet weg dat het leuk is om die jongen te stangen en helemaal om hem op zijn hypocrisie te wijzenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is geen haat richting gogo hoor. Ik vind er leuk om hem te pesten daarmee maar blijf hem een goede gozer vinden. Hoop dat hij dat ook weet.
Oke... dit is best engquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja moet jij zeggen! Jij hebt maar MBO gedaan!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en laat maar beter dan nooit:
godverdomme zeg, delft
Maak jezelf dan meteen van kant__!
Vergaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm in de volgende update kunnen crops witheren.. Grr
Ja graagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan er ook eentje voor jou maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Dat uh... is vrij apart... o_OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Dat is daggeren neger. Mensen die dat niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.
If not now, then when.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie dief, jij hebt alles gejat. Kloon van psvunited ben je.
Wat lul je. Ik kom zo mijn verslaving weer op peil houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie dief, jij hebt alles gejat. Kloon van psvunited ben je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie dief, jij hebt alles gejat. Kloon van psvunited ben je.quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb horen spreken dat je bij danny op schoot moet voor 3 uur, als je dat doorstaat ben je in tier 3, in tier 2 wordt je opgerold in een tapijt en mag heel fok over je heen lopen. Dan tier 1 en de laatste wordt je door de zittende raad van KLB mods door en bushokje getyft.
Alleen dan kun je mod worden van KLB.
[ afbeelding ]quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Al die ranzige tweebak lusten,
't moeten mannen met baarden zijn.quote:quote:quote:quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het werkt niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Ik postte hem eerst normaal en zette hem toen in een spoiler omdat het anders zo'n lap was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het werkt niet in een spoiler.
[ afbeelding ]
Verstandige keuze.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee. Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S
Het is wel allemaal zo mainstream.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Verstandige keuze.
Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S3
Abbo verloopt in okt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wachten op de 5, of een One X/GS3 nemen
Gepost van mijn GS3.
Elaborate?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
VADSIGE DIKKE PUISTERIGE KUTPUBERS
MET JE WAARDELOZE DIKKE ANONYMOUSHOERENCLUBJE
MET JE GORE KUTSMOELEN
[ afbeelding ]
TE TRIEST VOOR WOORDEN DIT
Wel grappig. Begint alleen snel te vervelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Iemand die dit al eens heeft gespeeld?
Vind het er leuk uitzien.
Ik heb al absoluut niks met anonymous en met deze sentimentele onzinplaatjes erbij nog minder.quote:
Vuile hater. #OperationAlDie start vanaf morgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb al absoluut niks met anonymous en met deze sentimentele onzinplaatjes erbij nog minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nooohohohohoohoooo nu komen ze mij thuis opzoeken en gaan ze in mijn voortuin larpen dat ze mijn huis met magische krachten bestoken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vuile hater. #OperationAlDie start vanaf morgen.
Is dat niet gewoon een vakantie video van Mor en Lor?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Video-opnames van Anonymous in actie.
Dat is best onvriendelijk om te zeggen. Lightning bolt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik respecteer mensen en hun hobby
Maar dit naderd wel de grens hoorgod oh god
Het zet je overigens wel aan het nadenken. Als het in real life al zo, euhm, excentriek is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is best onvriendelijk om te zeggen. Lightning bolt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |