SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie dief, jij hebt alles gejat. Kloon van psvunited ben je.quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:37 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb horen spreken dat je bij danny op schoot moet voor 3 uur, als je dat doorstaat ben je in tier 3, in tier 2 wordt je opgerold in een tapijt en mag heel fok over je heen lopen. Dan tier 1 en de laatste wordt je door de zittende raad van KLB mods door en bushokje getyft.
Alleen dan kun je mod worden van KLB.
[ afbeelding ]quote:quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:29 schreef SosuaCafe het volgende:
Al die ranzige tweebak lusten,
't moeten mannen met baarden zijn.quote:quote:quote:quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het werkt niet in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jaquote:
Ik postte hem eerst normaal en zette hem toen in een spoiler omdat het anders zo'n lap was.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het werkt niet in een spoiler.
[ afbeelding ]
Verstandige keuze.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee. Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S
Het is wel allemaal zo mainstream.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 15:57 schreef shaderon het volgende:
[..]
Verstandige keuze.
Gepost vanaf mijn Samsung Galaxy S3
Abbo verloopt in okt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Wachten op de 5, of een One X/GS3 nemen
Gepost van mijn GS3.
Elaborate?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
VADSIGE DIKKE PUISTERIGE KUTPUBERS
MET JE WAARDELOZE DIKKE ANONYMOUSHOERENCLUBJE
MET JE GORE KUTSMOELEN
[ afbeelding ]
TE TRIEST VOOR WOORDEN DIT
Wel grappig. Begint alleen snel te vervelen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Iemand die dit al eens heeft gespeeld?
Vind het er leuk uitzien.
Ik heb al absoluut niks met anonymous en met deze sentimentele onzinplaatjes erbij nog minder.quote:
Vuile hater. #OperationAlDie start vanaf morgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik heb al absoluut niks met anonymous en met deze sentimentele onzinplaatjes erbij nog minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nooohohohohoohoooo nu komen ze mij thuis opzoeken en gaan ze in mijn voortuin larpen dat ze mijn huis met magische krachten bestoken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vuile hater. #OperationAlDie start vanaf morgen.
Is dat niet gewoon een vakantie video van Mor en Lor?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:44 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Video-opnames van Anonymous in actie.
Dat is best onvriendelijk om te zeggen. Lightning bolt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:47 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik respecteer mensen en hun hobby
Maar dit naderd wel de grens hoorgod oh god
Het zet je overigens wel aan het nadenken. Als het in real life al zo, euhm, excentriek is.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 16:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is best onvriendelijk om te zeggen. Lightning bolt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |