Weer een erbijquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf, is dat quote alert weer nieuw of zo?(hoe zet je dat uit?
)
Ik ga nu iets heel anders doen. BBL zodat ik bijna niet meer op school hoef te zitten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb mn diploma onderhand. Verder heb ik Paul ook niets meer te zeggen. Ik vind het een randdebiel en een saboteur.
in je settings, en dan onder overigquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
)
Vind ik ook wel. Veel studenten en goeie terrasjes.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh dat is wel beterDelft is wel leuk
Thanks!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:42 schreef gogosweden het volgende:
[..]
in je settings, en dan onder overig
Hahaha autist.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:40 schreef Lorrelies het volgende:
)
Delftquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:44 schreef -Datdus- het volgende:
Mensen die niet in Delft op school zaten.
Ja moet jij zeggen! Jij hebt maar MBO gedaan!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:50 schreef vogelkooi het volgende:
Haten op de opleiding die en ander heeft genoten...
Nou dat is toch ook een opleiding?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja moet jij zeggen! Jij hebt maar MBO gedaan!
PUBquote:
hey hey wat, dat snap ik ook wel. Neemt niet weg dat het leuk is om die jongen te stangen en helemaal om hem op zijn hypocrisie te wijzenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is geen haat richting gogo hoor. Ik vind er leuk om hem te pesten daarmee maar blijf hem een goede gozer vinden. Hoop dat hij dat ook weet.
Oke... dit is best engquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:51 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja moet jij zeggen! Jij hebt maar MBO gedaan!
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:04 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh en laat maar beter dan nooit:
godverdomme zeg, delft
Maak jezelf dan meteen van kant__!
Vergaan?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Hmm in de volgende update kunnen crops witheren.. Grr
Ja graagquote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik kan er ook eentje voor jou maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.![]()
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Dat uh... is vrij apart... o_OSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:48 schreef -Datdus- het volgende:
Dat is daggeren neger. Mensen die dat niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTFFFFF.
If not now, then when.
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie dief, jij hebt alles gejat. Kloon van psvunited ben je.
Wat lul je. Ik kom zo mijn verslaving weer op peil houden.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 14:56 schreef TJV het volgende:
Drumpie dief, jij hebt alles gejat. Kloon van psvunited ben je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |