quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik je zie posten in de feedback moet ik trouwens aan dat topic dat Dimens af en toe post denken. Beetje hypocriet, het ligt er vrij dik bovenop.
PUBquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die dit al eens heeft gespeeld?quote:
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.quote:
Wat was er met dimens? ":Pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik je zie posten in de feedback moet ik trouwens aan dat topic dat Dimens af en toe post denken. Beetje hypocriet, het ligt er vrij dik bovenop.
we zullen het zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.
gogo verklikt een topic en Dimens post onderstaande link. Keer op keer.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit.
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit..
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit...
ik vind em te prominent aanwezig... dus uitgezet..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit.
daarom iemand 10x quoten krijgt die hoeveel meldingenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind em te prominent aanwezig... dus uitgezet..
ik neem aan dat je er 1 per topic krijgt, anders wel failquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
daarom iemand 10x quoten krijgt die hoeveel meldingen![]()
Als je bijv gewoon krijg TJV heeft je 4 keer gequote in topic blablaquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:05 schreef shaderon het volgende:
[..]
daarom iemand 10x quoten krijgt die hoeveel meldingen![]()
Het is geen haat richting gogo hoor. Ik vind er leuk om hem te pesten daarmee maar blijf hem een goede gozer vinden. Hoop dat hij dat ook weet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
gogo verklikt een topic en Dimens post onderstaande link. Keer op keer.![]()
Dat gedoe rond een nieuwe mod vacature altijd
dat sowieso, eensgelijksquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is geen haat richting gogo hoor. Ik vind er leuk om hem te pesten daarmee maar blijf hem een goede gozer vinden. Hoop dat hij dat ook weet.
Die brofist werkt niet op de telefoon.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat sowieso, eensgelijks
[ afbeelding ]
spytool
oh lekker danquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die brofist werkt niet op de telefoon.
Ik werk af en toe in Delft in plaats van Zoetermeer en daar zijn de meisjes veel leuker dan in Zoetje. Veel minder Adidas en bontkraagjes en veel leukere gezichten.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:32 schreef Lorrelies het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Ik ben daar weer weg. Paultje vond het niet zo'n goed plan als ik zou blijven.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:50 schreef -Datdus- het volgende:
Bitch fight op het internet dus.Anyway dimens heeft bij mij op school/afdeling gezeten.
Jij komt in het goeie gedeelte van Delft.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk af en toe in Delft in plaats van Zoetermeer en daar zijn de meisjes veel leuker dan in Zoetje. Veel minder Adidas en bontkraagjes en veel leukere gezichten.
Paultjuhhh?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben daar weer weg. Paultje vond het niet zo'n goed plan als ik zou blijven.
Oh dat is wel beterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik werk af en toe in Delft in plaats van Zoetermeer en daar zijn de meisjes veel leuker dan in Zoetje. Veel minder Adidas en bontkraagjes en veel leukere gezichten.
Ik heb mn diploma onderhand. Verder heb ik Paul ook niets meer te zeggen. Ik vind het een randdebiel en een saboteur.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben daar weer weg. Paultje vond het niet zo'n goed plan als ik zou blijven.
De stad. Leuke plek.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij komt in het goeie gedeelte van Delft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |