quote:Op maandag 25 juni 2012 12:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga even mod spelen als je het daadwerkelijk bent. Tot dan hoeft het niet hoor. Wel lief verder..
Klacht: schijnheilige users die denken mod te worden.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:24 schreef gogosweden het volgende:
Stomme mod promoties![]()
stuur die sollicitatie en doe gewoon normaal mee verder, dat gedoe rond een lege mod vacature altijd
het zou mij wel leuk lijken hoor, ik heb ook gesolliciteerd. maar ik doe ook gewoon normaal mee verder. Snap de meerwaarde van dat wat in de OP beschreven staat niet echt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Micson het volgende:
Mod willen worden, dan heb je toch helemaal geen leven meer ? Voldoening halen uit het respect van een paar zoldernerds.
Ik word liever gehaat. Dat voedt mij.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Micson het volgende:
Mod willen worden, dan heb je toch helemaal geen leven meer ? Voldoening halen uit het respect van een paar zoldernerds.
quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:37 schreef TrippleDistilled het volgende:
Enige die ik capabel acht is Frank_Derbin
Nouja, dan erken je dus dat je geen leven hebt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het zou mij wel leuk lijken hoor, ik heb ook gesolliciteerd. maar ik doe ook gewoon normaal mee verder. Snap de meerwaarde van dat wat in de OP beschreven staat niet echt.
Goede mail versturen, en hopen dat je FOK!historie genoeg zegt.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik moet toch laten zien dat ik het kan? Hoe willen ze anders weten dat ik geschikt ben?
Playing hard to get?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:35 schreef Micson het volgende:
Gelukkig wordt jij nimmer modquote:
Ze zijn gewoon jaloers op jouw knapheid en hoe onwijs slim jij bent. Fuk hun, bash TSersquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:42 schreef Micson het volgende:
[..]
Niemand kent mij. En de mensen die mij kennen, haten mij . Niet veel kans dus
jaloers?quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:43 schreef Dimens het volgende:
En dan de TS die dit topic opent, zo van; "Ik begrijp jullie moderators en ik blijf tenminste wel normaal functioneren. Kies mij maar als moderator."
Volgens Lithia wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jij nimmer mod
Pic van je tie... Borstharenquote:Op dinsdag 26 juni 2012 00:40 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Goede mail versturen, en hopen dat je FOK!historie genoeg zegt.
beetje extra opvallend mee gaan doen gaat je geen steek verder helpen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |