Waarom slotje? Zijn de regels veranderd?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef Dimens het volgende:
Klacht en antiklacht. Dit topic krijgt een slotje.
Al heel lang mag dat niet meer. Daarnaast bestaat de OP uit maar een regel en is dus wat magertjes. Niet de moeite waard om open te laten. Steek maar wat moeite in je OP.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom slotje? Zijn de regels veranderd?
antiklachten mogen niet over dikke teven gaan. lees de policyquote:Op maandag 25 juni 2012 12:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom slotje? Zijn de regels veranderd?
Parkeren in grote stedenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:25 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Klacht: TS is een pauper en moet met het OV reizen
quote:Rotterdam, met je huizen
Rotterdam, met je stoep
Rotterdam, met je wijken
Rotterdam, Rotterdam, met je kruispunten
Rotterdam, met je vluchtheuvels
Rotterdam, met je elektriciteitsnet
Rotterdam, met je dingen
Rotterdam, Rotterdam, met je stad
Ik zit mobiel. Maar ok, ik zal n uitgebreidere op maken. Modjes nog ff openlaten plxquote:Op maandag 25 juni 2012 12:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al heel lang mag dat niet meer. Daarnaast bestaat de OP uit maar een regel en is dus wat magertjes. Niet de moeite waard om open te laten. Steek maar wat moeite in je OP.
Deze post alleen al is reden om het open te houden.quote:
Verschil tussen leuke steden en minder leuke steden is dat je er bij de leuke steden niet voor op zoek moet.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef Self-Catering het volgende:
Rotterdam![]()
Je moet de goede plekken weten te vinden (zoals in elke stad)
Denken dat iemand een boer is omdat diegene een middelmatige en middelgrote stad als Rotterdam niet leuk vindtquote:Op maandag 25 juni 2012 12:28 schreef AldoTheApache het volgende:
haten op Rotterdam
TS is een boerenpummel uit de gemeente silvolde
dit. Ben liever in Amsterdam. Maar daar zitten ook betere hoeren.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat iemand een boer is omdat diegene een middelmatige en middelgrote stad als Rotterdam niet leuk vindt
Vandaar dat ze kakkerlakken genoemd wordenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:40 schreef Biogarde het volgende:
Rotterdam
Daar overleven alleen de echte bikkels. Als ze een film zouden draaien na een nucleaire aanval en ze zoeken een apocalyptische stad met nog levende inwoners, dan kwamen ze uit in Rotterdam.
Heet ze Anita of Chanella. Savannah? Priscilla?quote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef Biogarde het volgende:
M'n huidige chick is Rotterdamse. De vorige 3 ook
Ik zie dat je IP uit de richting van A'dam komt.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:43 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die in nederland wonen en dan niet in rotterdam wonen
nou dat klopt dan niet.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie dat je IP uit de richting van A'dam komt.
Mijn IP wees op Weert terwijl toen ik nog in Nederland woonde ik 5 kilometer ten zuiden van Rotterdam zatquote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik zie dat je IP uit de richting van A'dam komt.
Exact zo! Ze hebben net als ik een moeilijke kankerhekel aan mensen die alles beter weten en dit ook vol blijven houden. Vaak eindigt dit in het echte leven met een kopstoot. Pas na een kopstoot of 3 krijg je er een van mij. Kun je nagaan.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Heet ze Anita of Chanella. Savannah? Priscilla?
Wat een onzin. Juist op het gebied van cultuur is Rotterdam een hele levendige, dynamische stad. Je moet alleen even verder kijken dan de lijnbaan en de koopgoot.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rotterdam, vreselijke stad. Gevuld met barbaarse onbeschofte mensen. Natuurlijk heb je die in iedere grote stad maar ik heb het idee dat ze in Rotterdam oververtegenwoordigd zijn.
Dat wou ik alleen weten, want ik kan geen IP's zien.quote:
Komop manquote:Op maandag 25 juni 2012 12:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
Rotterdam, vreselijke stad. Gevuld met barbaarse onbeschofte mensen. Natuurlijk heb je die in iedere grote stad maar ik heb het idee dat ze in Rotterdam oververtegenwoordigd zijn.
Enige leuke stukje Rotterdam is de Witte de Withquote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist op het gebied van cultuur is Rotterdam een hele levendige, dynamische stad. Je moet alleen even verder kijken dan de lijnbaan en de koopgoot.
Levendig en dynamisch? Ik vind het vooral te modern (hoewel er nog wel mooie oude plekken te vinden zijn) maar sfeer vind ik er allerminst heersen.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Wat een onzin. Juist op het gebied van cultuur is Rotterdam een hele levendige, dynamische stad. Je moet alleen even verder kijken dan de lijnbaan en de koopgoot.
Ja ik overdrijf het wel een beetje ja. Maar desondanks ben ik niet gecharmeerd van de stad.quote:
Van de tien slechtste wijken in NL ligt niet voor niets de helft in Rotterdam hoorquote:
Sfeer he. De oude binnenstad van A'dam ademt net als die in Utrecht sfeer. Nou was ik laatst bij de ArenA in 'A'dam' en het is alsof je daar in Rotterdam loopt. Grote, lompe, hoge gebouwen en alles is er nieuw en sfeerloos en het straalt 0,0 uit.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Levendig en dynamisch? Ik vind het vooral te modern (hoewel er nog wel mooie oude plekken te vinden zijn) maar sfeer vind ik er allerminst heersen.
gvd, ben ik er ingetuind.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat wou ik alleen weten, want ik kan geen IP's zien.
Ja, dat klopt wel ja. Als je daar naar de richting van de Bijlmer gaat is er ook weinig sfeer te ontdekken. Maar het jammere van Rotterdam vind ik (in Delfshaven zijn als ik het goed heb nog wel oude plekken te vinden) dat echt de hele stad zo is. 'S avonds vind ik het er net Gotham City zo ongezellig. De binnenstad van Amsterdam maar ook Leiden, Utrecht etc, ademen gewoon sfeer uit. En daardoor zie je ook de slechtere kanten wat minder, zo werkt dat.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sfeer he. De oude binnenstad van A'dam ademt net als die in Utrecht sfeer. Nou was ik laatst bij de ArenA in 'A'dam' en het is alsof je daar in Rotterdam loopt. Grote, lompe, hoge gebouwen en alles is er nieuw en sfeerloos en het straalt 0,0 uit.
quote:Op maandag 25 juni 2012 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Vandaar dat ze kakkerlakken genoemd worden
Dit inderdaad ik woon er zelf en nog vind ik het een pauperstad.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:29 schreef sinepedraap het volgende:
Opkomen voor RotterdamNiet toegeven dat het het afvoerputje van Nederland is
Niet alleen Delfshaven hoor. Genoeg mooie oude plekken in West, Blijdorp, Kralingen, Noordereiland etcetera. Binnenstad is inderdaad nogal sfeerloos, al vind ik het zelf wel wat hebben. Na een paar uur schattige grachtjes en trapgevels verlang ik wel weer terug naar het rauwere rotterdam.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel ja. Als je daar naar de richting van de Bijlmer gaat is er ook weinig sfeer te ontdekken. Maar het jammere van Rotterdam vind ik (in Delfshaven zijn als ik het goed heb nog wel oude plekken te vinden) dat echt de hele stad zo is. 'S avonds vind ik het er net Gotham City zo ongezellig. De binnenstad van Amsterdam maar ook Leiden, Utrecht etc, ademen gewoon sfeer uit. En daardoor zie je ook de slechtere kanten wat minder, zo werkt dat.
Ga even mod spelen als je het daadwerkelijk bent. Tot dan hoeft het niet hoor. Wel lief verder.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef Dimens het volgende:
Klacht en antiklacht. Dit topic krijgt een slotje.
Alright.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Maar ok, ik zal n uitgebreidere op maken. Modjes nog ff openlaten plx
Tja wat je van de architectuur vindt is een kwestie van smaak. Als je weet waar je moet zijn is er sfeer in overvloed. Wereld van de witte de with,pleinbioscoop, parade,museumnacht,route du nord, metropolis, swan market,duizel in het park, IFFR, motel mozaique etc. etc. Het hele jaar door zijn er enorm veel evenementen met prima sfeer. Er zijn ontzettend veel initiatieven vanuit de creatieve industrie en meer dan genoeg leuke plekjes waar leuk publiek komt. Je moet alleen verder kijken dan wat je op de grote winkelstraten ziet. Als ik Amsterdam ga beoordelen op wat ik in de kalverstraat zie rondlopen kan ik net zo goed m'n lol op.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Levendig en dynamisch? Ik vind het vooral te modern (hoewel er nog wel mooie oude plekken te vinden zijn) maar sfeer vind ik er allerminst heersen.
Nee kloptquote:Op maandag 25 juni 2012 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Verschil tussen leuke steden en minder leuke steden is dat je er bij de leuke steden niet voor op zoek moet.
Wonen in een dorp waar nog nooit iemand van heeft gehoord.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:29 schreef sinepedraap het volgende:
Opkomen voor RotterdamNiet toegeven dat het het afvoerputje van Nederland is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Run rabbit, run.
Haten op die skylinequote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt wel ja. Als je daar naar de richting van de Bijlmer gaat is er ook weinig sfeer te ontdekken. Maar het jammere van Rotterdam vind ik (in Delfshaven zijn als ik het goed heb nog wel oude plekken te vinden) dat echt de hele stad zo is. 'S avonds vind ik het er net Gotham City zo ongezellig. De binnenstad van Amsterdam maar ook Leiden, Utrecht etc, ademen gewoon sfeer uit. En daardoor zie je ook de slechtere kanten wat minder, zo werkt dat.
Deze man weetquote:Op maandag 25 juni 2012 13:15 schreef Kaas- het volgende:
Charme-offensiefje maar weer dan:
Enkele totaal verschillende locaties in en rondom het centrum in Rotterdam. Hoe kan je dit allemaal nou zo weerzinwekkend vinden? Zijn misschien een paar faalgebouwen in die hele stad, maar die zijn voornamelijk geconcentreerd in één stadsdeel en het merendeel van de buurten zijn schitterend.
Delfshaven
[ afbeelding ]
Witte Huis (eerste wolkenkrabber van Europa) in de oude haven
[ afbeelding ]
Skyline
[ afbeelding ]
Kralingse Plas
[ afbeelding ]
Kubuswoningen
[ afbeelding ]
Koopgoot
[ afbeelding ]
Stadhuis Coolsingel
[ afbeelding ]
Hotel New York, voorheen hoofdkantoor van de eerste vervoersdienst ooit tussen Nederland en de VS
[ afbeelding ]
Hofplein (en renners Tour de France)
[ afbeelding ]
De motor van onze Nederlandse welvaart
[ afbeelding ]
RotterdamEen stad waarbij je wat langer nodig hebt om hem te leren kennen en waarderen dan Amsterdam waar het allemaal redelijk obvious is, maar Rotterdam verovert het hart van iedereen die het die kans geeft. Laat die hippies dan maar lekker in Amsterdam blijven met hun gemier.
Terwijl zij zeuren geniet ik lekker van de Rotterdamse kroegjes.
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nog tegen zo'n boer moeten gaan bewijzen dat Rotterdam wél leuk is ook.
Als je het allemaal zo kut vindt pleur je maar op naar het Leidseplein of zo'n stinkgracht in Utrecht net als al die andere zeikende toeristen.
Rotterdam
Je zou maar een andere mening hebben.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Als je het allemaal zo kut vindt pleur je maar op naar het Leidseplein of zo'n stinkgracht in Utrecht net als al die andere zeikende toeristen.
Rotterdam
Sja, als er elke maand weer van die jankerds een topic openen terwijl ze al in hun broek scheten van angst in de Koopgoot en dus nooit verder gekomen zijnquote:
Waar Rotterdam gelukkig bekend om staat.quote:Op maandag 25 juni 2012 13:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mensen met een laag IQ mogen geen mening hebben imo, dat moet men overlaten aan de elite.
Klopt. Groene Haas Elite.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef Piye het volgende:
[..]
Waar Rotterdam gelukkig bekend om staat.
Heb je nog meer aannames die je even wil delen?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Sja, als er elke maand weer van die jankerds een topic openen terwijl ze al in hun broek scheten van angst in de Koopgoot en dus nooit verder gekomen zijn
quote:Op maandag 25 juni 2012 13:56 schreef WHATSHESAID het volgende:
Rotterdam
Heb je verzoekjes?quote:Op maandag 25 juni 2012 14:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je nog meer aannames die je even wil delen?
Als ik het zou weten, dan zou ik er niet naar vragen.quote:
Je bent zelf een metropool.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Piye het volgende:
Waarom beginnen Amsterdammers en Rotterdammers altijd te janken over boeren als je 1 van die steden afkraakt? Alsof dat zulke metropolen zijn.
Omdat ze/we stiekem doorhebben dat eigenlijk alle Nederlanders nog boeren zijn die in uit de kluiten gewassen dorpjes wonen.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Piye het volgende:
Waarom beginnen Amsterdammers en Rotterdammers altijd te janken over boeren als je 1 van die steden afkraakt? Alsof dat zulke metropolen zijn.
Is wel een beetje waar. Bij plat Amsterdams en Rotterdams denk ik ook gewoon aan boeren.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat ze/we stiekem doorhebben dat eigenlijk alle Nederlanders nog boeren zijn die in uit de kluiten gewassen dorpjes wonen.
Rotterdams.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:26 schreef Piye het volgende:
[..]
Is wel een beetje waar. Bij plat Amsterdams en Rotterdams denk ik ook gewoon aan boeren.
De strekking: "Als je uit Breda komt, moet je voor kankerNAC zijn, kankerlul. KANKERLUL!"quote:
Zoiets inderdaad. Nee maar het gaat om de manier van paten, de uitspraak. Niet de taal die hij uitslaat.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
De strekking: "Als je uit Breda komt, moet je voor kankerNAC zijnwezen, kankerlul. KANKERLUL!"
Voor een iedert die nog niet weet hoe alsof dat dat klink:quote:Op maandag 25 juni 2012 14:32 schreef Typisch het volgende:
Zoiets inderdaad. Nee maar het gaat om de manier van paten, de uitspraak. Niet de taal die hij uitslaat.
ach mijn famillie woont er maar dan kan het er tochh wel stinkenquote:Op maandag 25 juni 2012 16:36 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat is dat toch met die FOK!-boeren die maar op Rotterdam blijven zeiken?
ik hoor alleen maar kanker dit kanker dat ik vind dat egt te erg voor woorden, en waar gebeurt dit... ...alleen in rotterdam. als ik er rondloop zie altijd van dit soort mensen schreeuwenquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat een baas!Jammer dat dat jochie geen jood was, had ik wel willen zien.
Rotterdam!
Het centraal station van Rotterdam is een hele goede plek.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef Self-Catering het volgende:
Rotterdam![]()
Je moet de goede plekken weten te vinden (zoals in elke stad)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het centraal station van Rotterdam is een hele goede plek.Geen Rotterdamse nummers verzieken hé voor je eigen grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 juni 2012 16:58 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het centraal station van Rotterdam is een hele goede plek.Ook typisch, zo'n slinkse boomknuffelaar die voorkeur heeft voor dat stinkend linkse krakersbolwerk A'dam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK! verstandig, lees een P.I.
Vreselijke argument ja. Maar dat heb je vaker als je niets anders weet te zeggen en 'je stad' moet verdedigen dat het perfect is.quote:Op maandag 25 juni 2012 14:15 schreef Piye het volgende:
Dat Rotterdammers dit een baas vinden zegt eigenlijk wel genoegquote:Op maandag 25 juni 2012 15:52 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wat een baas!Jammer dat dat jochie geen jood was, had ik wel willen zien.
Rotterdam!
Oude meuk sfeer noemenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dit.quote:
marie30 is belg tochquote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef Biogarde het volgende:
M'n huidige chick is Rotterdamse. De vorige 3 ook
Gauchos aan de Maasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Dat gedeelte waar hotel New York staat is leuk en Feijenoord bij dat centrum.
Je kunt er wel altijd lekker eten
Oja, hollyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef haan33 het volgende:
TS is afgetuigd door 3 negers die hem oraal en anaal hebben vernederd
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef Mieron het volgende:
Ga haten op die moffen dan, die de boel verrot hebben geschoten waardoor er maar weinig oude gebouwen bewaard zijn gebleven in Rotterdam.
Klopt, het was een rotzooi in die tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.
900 doden valt nog wel mee als je naar het aantal slachtoffers in andere gebombardeerde steden kijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.
Dat wel maar daar ging het in principe niet om. Mieron zei dat we de Duitser de schuld moesten geven dat het merendeel van de oude gebouwen niet meer in Rotterdam te vinden zijn. Dat is in zekere zin wel juist, de stad is inderdaad gebombardeerd. Maar dat kwam het gemeentebestuur wel goed uit anders hadden ze het toch moeten slopen; dus ook zonder de Duitsers was er weinig meer overgebleven van de historie in de stad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
900 doden valt nog wel mee als je naar het aantal slachtoffers in andere gebombardeerde steden kijkt.
Precies!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:33 schreef Alborz het volgende:
Nooit problemen gehad in Rotterdam. Je moet het wel heel erg op jezelf afroepen om problemen te krijgen daar. Gewoon borst vooruit en kin omhoog en iedereen loopt om je heen, klaar.
Het enige gevaarlijke aan de Koopgoot zijn de tredenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Precies!
En mensen die al in hun broek schijten als ze door de koopgoot lopen
Die zijn wel kut ja. Vooral die helling ernaast die zo lekker glad word af en toequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Het enige gevaarlijke aan de Koopgoot zijn de treden
Gister viel er voor mn neus iemand uitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die zijn wel kut ja. Vooral die helling ernaast die zo lekker glad word af en toe
Beurstraverse zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef Dven het volgende:
Verder:
Zuidplein
Beurstraverse
Paar euro voor 10 minuten met de metro
Rookverbod dat netjes gehanteerd wordt
Dat asociale accent(welke ik zelf ook lichtjes heb
)
Echt, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Maarja, "de mooiste stad" blijft toch net zoiets als "de lelijkste nederlander".. Het is een prestatie, maar of je er nou zo blij mee moet zijn? Steden zijn leuk vanwege de faciliteiten, maar daarna ben ik er ook heel snel weer wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beurstraverse zeggen
Rotterdam vind ik de mooiste stad van NederlandGeen enkele stad kan tippen aan Rotterdam. En ik snap niet wat mensen er nou zo gevaarlijk aan vinden.
Daarom ook 'vind ik'.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maarja, "de mooiste stad" blijft toch net zoiets als "de lelijkste nederlander".. Het is een prestatie, maar of je er nou zo blij mee moet zijn? Steden zijn leuk vanwege de faciliteiten, maar daarna ben ik er ook heel snel weer weg
En waar woon jij dan dat het zo beter is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Letstalk het volgende:
Denken dat Rotterdam een mooie stad is![]()
Rotterdam
Opkomen voor Rotterdam
In Rotterdam wonen
Als je Amsterdam een afgelegen kutdorp wilt noemen wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En waar woon jij dan dat het zo beter is?In een of ander afgelegen kutdorp waar je elke zondag door de plaatselijke pastoor anaal wordt uitgewoond?
Blijf toch lekker in Mokum.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:22 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Als je Amsterdam een afgelegen kutdorp wilt noemen wel ja
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Blijf toch lekker in Mokum.Omhooggevallen volkje daar.
Ok, goedzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenpauperstad
Denken dat je kant of wal raakt met het posten van wat YouTube filmpjesquote:
De mijne ookquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenpauperstad
Deze man snapt hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Amsterdam is een bazenstad. Iedereen wil er wonen, vandaar de lange wachtlijsten voor een woning, zelfs voor een koopwoning.
Rotterdam kan je bijna gratis een woning krijgen. Wie wil daar nu wonen?Zelfs Kinshasa in Congo is nog toffer wonen dan Rotterdam, daar is het ook een vuilnisbelt, maar heb je tenminste nog mooi weer elke dag.
30% procent van de bevolking daar ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
![]()
kankerstad, in rotterdam spreken ze in ieder geval nog nederlands.
Zeg dat tegen de shitload aan werkloze lui daar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef error_404 het volgende:
Rotterdam, stad waar ze alleen overhemden met opgestroopte mouwen verkopen.
Fuck. Wat. Dom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
lange wachtlijsten voor een woning, zelfs voor een koopwoning
Gratis een woning krijgen in Rdam. Deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Amsterdam is een bazenstad. Iedereen wil er wonen, vandaar de lange wachtlijsten voor een woning, zelfs voor een koopwoning.
Rotterdam kan je bijna gratis een woning krijgen. Wie wil daar nu wonen?Zelfs Kinshasa in Congo is nog toffer wonen dan Rotterdam, daar is het ook een vuilnisbelt, maar heb je tenminste nog mooi weer elke dag.
quote:Niet da’k wat tegen Amsterdammers hep...’t Zijn beste mense, hebben een goed hart...’t Moes alleen gekook opter rug hange en dan zo laag dat de honde erbij kenne.
Als je buiten de Randstad trekt en buiten de wat grotere steden gaat zitten heb je voor heel weinig geld al vrijstaande huizen, het zal je wellicht verbazen hoe goedkoop je soms kan wonen in de provincie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso stedenKon ik maar lekker ergens op een boerderij wonen in een onbekend dorpje. Maar ja de huur is zo duur
Komt het in de buurt van 300 per maand kale huur wat ik nu voor mijn pauperflatje betaal?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je buiten de Randstad trekt en buiten de wat grotere steden gaat zitten heb je voor heel weinig geld al vrijstaande huizen, het zal je wellicht verbazen hoe goedkoop je soms kan wonen in de provincie.
Huur weet ik eerlijk gezegd niet, denk eigenlijk dat je er voornamelijk koop zult vinden maar daar zou je dan naar moeten kijken. En ja, het zal je echt verbazen wat je voor een prijs wat in de Randstad net genoeg is voor een flat daar kunt kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Komt het in de buurt van 300 per maand kale huur wat ik nu voor mijn pauperflatje betaal?
Valt over het algemeen toch tegen vind ik, de goedkope huizen die je tegenkomt zijn dan echt klusprojecten, vraagprijs is laag, maar je mag nog wel een ton spenderen om het een beetje up-to-date te krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je buiten de Randstad trekt en buiten de wat grotere steden gaat zitten heb je voor heel weinig geld al vrijstaande huizen, het zal je wellicht verbazen hoe goedkoop je soms kan wonen in de provincie.
Ja maar vaak zijn het wel woningen waar je gewoon in kunt wonen. Maar inderdaad soms met gedateerde keukens of badkamers... Maar goed, als jij je daar niet al te veel aan stoort kun je dat natuurlijk langzaam renoveren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Valt over het algemeen toch tegen vind ik, de goedkope huizen die je tegenkomt zijn dan echt klusprojecten, vraagprijs is laag, maar je mag nog wel een ton spenderen om het een beetje up-to-date te krijgen.
Hmm ja koop zit er toch nog ff niet in. Maar ja het is zo lastig om woningbouwverenigingen te vinden buiten grote steden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Huur weet ik eerlijk gezegd niet, denk eigenlijk dat je er voornamelijk koop zult vinden maar daar zou je dan naar moeten kijken. En ja, het zal je echt verbazen wat je voor een prijs wat in de Randstad net genoeg is voor een flat daar kunt kopen.
Flats weet ik eerlijk gezegd niet, nooit naar flats gekeken. Die zul je niet snel in dorpjes vinden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld in wat groter dorp gaat zitten net buiten Utrecht, Zeist of zo bijvoorbeeld zal je veel minder betalen dan in de Randstad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmm ja koop zit er toch nog ff niet in. Maar ja het is zo lastig om woningbouwverenigingen te vinden buiten grote steden.Het liefst heb je gewoon iets naast Utrecht of zo, een rustig flatje in een naastgelegen rustig dorpje. Dat is ideaal.
Hmm ja ach lekker goedkoop maar ja rijtjeshuis is natuurlijk ook ideaal maar dat voel je wel aan je centen laat staan vrijstaand. Maar het is zeker een plan ja, en sowieso heeft de randstad zoveel nadelen. De stank, geen natuur (ja een parkje hier en daar met wietzakjes op de grond bij elk bankje) en de gehele sfeer is ruk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Flats weet ik eerlijk gezegd niet, nooit naar flats gekeken. Die zul je niet snel in dorpjes vinden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld in wat groter dorp gaat zitten net buiten Utrecht, Zeist of zo bijvoorbeeld zal je veel minder betalen dan in de Randstad.
Zeist is nou volgens mij juist weer een knetterdure gemeente.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Flats weet ik eerlijk gezegd niet, nooit naar flats gekeken. Die zul je niet snel in dorpjes vinden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld in wat groter dorp gaat zitten net buiten Utrecht, Zeist of zo bijvoorbeeld zal je veel minder betalen dan in de Randstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |