Oja, hollyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef haan33 het volgende:
TS is afgetuigd door 3 negers die hem oraal en anaal hebben vernederd
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef Mieron het volgende:
Ga haten op die moffen dan, die de boel verrot hebben geschoten waardoor er maar weinig oude gebouwen bewaard zijn gebleven in Rotterdam.
Klopt, het was een rotzooi in die tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.
900 doden valt nog wel mee als je naar het aantal slachtoffers in andere gebombardeerde steden kijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.
Dat wel maar daar ging het in principe niet om. Mieron zei dat we de Duitser de schuld moesten geven dat het merendeel van de oude gebouwen niet meer in Rotterdam te vinden zijn. Dat is in zekere zin wel juist, de stad is inderdaad gebombardeerd. Maar dat kwam het gemeentebestuur wel goed uit anders hadden ze het toch moeten slopen; dus ook zonder de Duitsers was er weinig meer overgebleven van de historie in de stad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
900 doden valt nog wel mee als je naar het aantal slachtoffers in andere gebombardeerde steden kijkt.
Precies!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:33 schreef Alborz het volgende:
Nooit problemen gehad in Rotterdam. Je moet het wel heel erg op jezelf afroepen om problemen te krijgen daar. Gewoon borst vooruit en kin omhoog en iedereen loopt om je heen, klaar.
Het enige gevaarlijke aan de Koopgoot zijn de tredenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Precies!
En mensen die al in hun broek schijten als ze door de koopgoot lopen
Die zijn wel kut ja. Vooral die helling ernaast die zo lekker glad word af en toequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Het enige gevaarlijke aan de Koopgoot zijn de treden
Gister viel er voor mn neus iemand uitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die zijn wel kut ja. Vooral die helling ernaast die zo lekker glad word af en toe
Beurstraverse zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef Dven het volgende:
Verder:
Zuidplein
Beurstraverse
Paar euro voor 10 minuten met de metro
Rookverbod dat netjes gehanteerd wordt
Dat asociale accent(welke ik zelf ook lichtjes heb
)
Echt, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Maarja, "de mooiste stad" blijft toch net zoiets als "de lelijkste nederlander".. Het is een prestatie, maar of je er nou zo blij mee moet zijn? Steden zijn leuk vanwege de faciliteiten, maar daarna ben ik er ook heel snel weer wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beurstraverse zeggen
Rotterdam vind ik de mooiste stad van NederlandGeen enkele stad kan tippen aan Rotterdam. En ik snap niet wat mensen er nou zo gevaarlijk aan vinden.
Daarom ook 'vind ik'.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maarja, "de mooiste stad" blijft toch net zoiets als "de lelijkste nederlander".. Het is een prestatie, maar of je er nou zo blij mee moet zijn? Steden zijn leuk vanwege de faciliteiten, maar daarna ben ik er ook heel snel weer weg
En waar woon jij dan dat het zo beter is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Letstalk het volgende:
Denken dat Rotterdam een mooie stad is![]()
Rotterdam
Opkomen voor Rotterdam
In Rotterdam wonen
Als je Amsterdam een afgelegen kutdorp wilt noemen wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En waar woon jij dan dat het zo beter is?In een of ander afgelegen kutdorp waar je elke zondag door de plaatselijke pastoor anaal wordt uitgewoond?
Blijf toch lekker in Mokum.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:22 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Als je Amsterdam een afgelegen kutdorp wilt noemen wel ja
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Blijf toch lekker in Mokum.Omhooggevallen volkje daar.
Ok, goedzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenpauperstad
Denken dat je kant of wal raakt met het posten van wat YouTube filmpjesquote:
De mijne ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |