Dit.quote:
marie30 is belg tochquote:Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef Biogarde het volgende:
M'n huidige chick is Rotterdamse. De vorige 3 ook
Gauchos aan de Maasquote:Op maandag 25 juni 2012 14:30 schreef HiddenResponse het volgende:
Dat gedeelte waar hotel New York staat is leuk en Feijenoord bij dat centrum.
Je kunt er wel altijd lekker eten
Oja, hollyquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef haan33 het volgende:
TS is afgetuigd door 3 negers die hem oraal en anaal hebben vernederd
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:25 schreef Mieron het volgende:
Ga haten op die moffen dan, die de boel verrot hebben geschoten waardoor er maar weinig oude gebouwen bewaard zijn gebleven in Rotterdam.
Klopt, het was een rotzooi in die tijd.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.
900 doden valt nog wel mee als je naar het aantal slachtoffers in andere gebombardeerde steden kijkt.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou dat is niet helemaal correct. Sterker nog, het bestuur van Rotterdam had destijds gezegd dat ze wel blij zijn met die bombardementen - natuurlijk wel tragisch voor de slachtoffers - anders hadden ze het toch wel moeten afbreken.
Dat wel maar daar ging het in principe niet om. Mieron zei dat we de Duitser de schuld moesten geven dat het merendeel van de oude gebouwen niet meer in Rotterdam te vinden zijn. Dat is in zekere zin wel juist, de stad is inderdaad gebombardeerd. Maar dat kwam het gemeentebestuur wel goed uit anders hadden ze het toch moeten slopen; dus ook zonder de Duitsers was er weinig meer overgebleven van de historie in de stad.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:32 schreef DroogDok het volgende:
[..]
900 doden valt nog wel mee als je naar het aantal slachtoffers in andere gebombardeerde steden kijkt.
Precies!quote:Op maandag 25 juni 2012 12:33 schreef Alborz het volgende:
Nooit problemen gehad in Rotterdam. Je moet het wel heel erg op jezelf afroepen om problemen te krijgen daar. Gewoon borst vooruit en kin omhoog en iedereen loopt om je heen, klaar.
Het enige gevaarlijke aan de Koopgoot zijn de tredenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Precies!
En mensen die al in hun broek schijten als ze door de koopgoot lopen
Die zijn wel kut ja. Vooral die helling ernaast die zo lekker glad word af en toequote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:26 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Het enige gevaarlijke aan de Koopgoot zijn de treden
Gister viel er voor mn neus iemand uitquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:30 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Die zijn wel kut ja. Vooral die helling ernaast die zo lekker glad word af en toe
Beurstraverse zeggenquote:Op maandag 25 juni 2012 12:38 schreef Dven het volgende:
Verder:
Zuidplein
Beurstraverse
Paar euro voor 10 minuten met de metro
Rookverbod dat netjes gehanteerd wordt
Dat asociale accent(welke ik zelf ook lichtjes heb
)
Echt, ik zou er nog niet dood gevonden willen worden
Maarja, "de mooiste stad" blijft toch net zoiets als "de lelijkste nederlander".. Het is een prestatie, maar of je er nou zo blij mee moet zijn? Steden zijn leuk vanwege de faciliteiten, maar daarna ben ik er ook heel snel weer wegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:09 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beurstraverse zeggen
Rotterdam vind ik de mooiste stad van NederlandGeen enkele stad kan tippen aan Rotterdam. En ik snap niet wat mensen er nou zo gevaarlijk aan vinden.
Daarom ook 'vind ik'.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maarja, "de mooiste stad" blijft toch net zoiets als "de lelijkste nederlander".. Het is een prestatie, maar of je er nou zo blij mee moet zijn? Steden zijn leuk vanwege de faciliteiten, maar daarna ben ik er ook heel snel weer weg
En waar woon jij dan dat het zo beter is?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:18 schreef Letstalk het volgende:
Denken dat Rotterdam een mooie stad is![]()
Rotterdam
Opkomen voor Rotterdam
In Rotterdam wonen
Als je Amsterdam een afgelegen kutdorp wilt noemen wel jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En waar woon jij dan dat het zo beter is?In een of ander afgelegen kutdorp waar je elke zondag door de plaatselijke pastoor anaal wordt uitgewoond?
Blijf toch lekker in Mokum.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:22 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Als je Amsterdam een afgelegen kutdorp wilt noemen wel ja
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:23 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Blijf toch lekker in Mokum.Omhooggevallen volkje daar.
Ok, goedzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenpauperstad
Denken dat je kant of wal raakt met het posten van wat YouTube filmpjesquote:
De mijne ookquote:
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:25 schreef Letstalk het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Zal zeker nooit naar de grafstad Rotterdam gaan. Daar wil je nog niet dood gevonden wordenpauperstad
Deze man snapt hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Amsterdam is een bazenstad. Iedereen wil er wonen, vandaar de lange wachtlijsten voor een woning, zelfs voor een koopwoning.
Rotterdam kan je bijna gratis een woning krijgen. Wie wil daar nu wonen?Zelfs Kinshasa in Congo is nog toffer wonen dan Rotterdam, daar is het ook een vuilnisbelt, maar heb je tenminste nog mooi weer elke dag.
30% procent van de bevolking daar ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Amsterdam![]()
![]()
![]()
kankerstad, in rotterdam spreken ze in ieder geval nog nederlands.
Zeg dat tegen de shitload aan werkloze lui daar.quote:Op maandag 25 juni 2012 12:20 schreef error_404 het volgende:
Rotterdam, stad waar ze alleen overhemden met opgestroopte mouwen verkopen.
Fuck. Wat. Dom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
lange wachtlijsten voor een woning, zelfs voor een koopwoning
Gratis een woning krijgen in Rdam. Deze manquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:33 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Amsterdam is een bazenstad. Iedereen wil er wonen, vandaar de lange wachtlijsten voor een woning, zelfs voor een koopwoning.
Rotterdam kan je bijna gratis een woning krijgen. Wie wil daar nu wonen?Zelfs Kinshasa in Congo is nog toffer wonen dan Rotterdam, daar is het ook een vuilnisbelt, maar heb je tenminste nog mooi weer elke dag.
quote:Niet da’k wat tegen Amsterdammers hep...’t Zijn beste mense, hebben een goed hart...’t Moes alleen gekook opter rug hange en dan zo laag dat de honde erbij kenne.
Als je buiten de Randstad trekt en buiten de wat grotere steden gaat zitten heb je voor heel weinig geld al vrijstaande huizen, het zal je wellicht verbazen hoe goedkoop je soms kan wonen in de provincie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:55 schreef sinepedraap het volgende:
Sowieso stedenKon ik maar lekker ergens op een boerderij wonen in een onbekend dorpje. Maar ja de huur is zo duur
Komt het in de buurt van 300 per maand kale huur wat ik nu voor mijn pauperflatje betaal?quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je buiten de Randstad trekt en buiten de wat grotere steden gaat zitten heb je voor heel weinig geld al vrijstaande huizen, het zal je wellicht verbazen hoe goedkoop je soms kan wonen in de provincie.
Huur weet ik eerlijk gezegd niet, denk eigenlijk dat je er voornamelijk koop zult vinden maar daar zou je dan naar moeten kijken. En ja, het zal je echt verbazen wat je voor een prijs wat in de Randstad net genoeg is voor een flat daar kunt kopen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Komt het in de buurt van 300 per maand kale huur wat ik nu voor mijn pauperflatje betaal?
Valt over het algemeen toch tegen vind ik, de goedkope huizen die je tegenkomt zijn dan echt klusprojecten, vraagprijs is laag, maar je mag nog wel een ton spenderen om het een beetje up-to-date te krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 08:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als je buiten de Randstad trekt en buiten de wat grotere steden gaat zitten heb je voor heel weinig geld al vrijstaande huizen, het zal je wellicht verbazen hoe goedkoop je soms kan wonen in de provincie.
Ja maar vaak zijn het wel woningen waar je gewoon in kunt wonen. Maar inderdaad soms met gedateerde keukens of badkamers... Maar goed, als jij je daar niet al te veel aan stoort kun je dat natuurlijk langzaam renoveren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:03 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Valt over het algemeen toch tegen vind ik, de goedkope huizen die je tegenkomt zijn dan echt klusprojecten, vraagprijs is laag, maar je mag nog wel een ton spenderen om het een beetje up-to-date te krijgen.
Hmm ja koop zit er toch nog ff niet in. Maar ja het is zo lastig om woningbouwverenigingen te vinden buiten grote steden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Huur weet ik eerlijk gezegd niet, denk eigenlijk dat je er voornamelijk koop zult vinden maar daar zou je dan naar moeten kijken. En ja, het zal je echt verbazen wat je voor een prijs wat in de Randstad net genoeg is voor een flat daar kunt kopen.
Flats weet ik eerlijk gezegd niet, nooit naar flats gekeken. Die zul je niet snel in dorpjes vinden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld in wat groter dorp gaat zitten net buiten Utrecht, Zeist of zo bijvoorbeeld zal je veel minder betalen dan in de Randstad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hmm ja koop zit er toch nog ff niet in. Maar ja het is zo lastig om woningbouwverenigingen te vinden buiten grote steden.Het liefst heb je gewoon iets naast Utrecht of zo, een rustig flatje in een naastgelegen rustig dorpje. Dat is ideaal.
Hmm ja ach lekker goedkoop maar ja rijtjeshuis is natuurlijk ook ideaal maar dat voel je wel aan je centen laat staan vrijstaand. Maar het is zeker een plan ja, en sowieso heeft de randstad zoveel nadelen. De stank, geen natuur (ja een parkje hier en daar met wietzakjes op de grond bij elk bankje) en de gehele sfeer is ruk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Flats weet ik eerlijk gezegd niet, nooit naar flats gekeken. Die zul je niet snel in dorpjes vinden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld in wat groter dorp gaat zitten net buiten Utrecht, Zeist of zo bijvoorbeeld zal je veel minder betalen dan in de Randstad.
Zeist is nou volgens mij juist weer een knetterdure gemeente.quote:Op woensdag 11 juli 2012 09:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Flats weet ik eerlijk gezegd niet, nooit naar flats gekeken. Die zul je niet snel in dorpjes vinden denk ik. Maar als je bijvoorbeeld in wat groter dorp gaat zitten net buiten Utrecht, Zeist of zo bijvoorbeeld zal je veel minder betalen dan in de Randstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |