quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik je zie posten in de feedback moet ik trouwens aan dat topic dat Dimens af en toe post denken. Beetje hypocriet, het ligt er vrij dik bovenop.
PUBquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hejje niet genoeg overwicht voor, niemand die naar je gaat luisteren.
PTA of CUL niks voor je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die dit al eens heeft gespeeld?quote:
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.quote:
Wat was er met dimens? ":Pquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Elke keer dat ik je zie posten in de feedback moet ik trouwens aan dat topic dat Dimens af en toe post denken. Beetje hypocriet, het ligt er vrij dik bovenop.
we zullen het zienquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is wel zo, naar 'eeuwige vriendloze maagd' gaat niemand maar dan ook echt niemand luisteren. Kun je hoog en laag springen wat je wilt, maar dat gaat gewoon echt niet gebeuren. Kan je naam nog zo blauw zijn.
gogo verklikt een topic en Dimens post onderstaande link. Keer op keer.quote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 13:01 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit.
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit..
Ik vind het wel een goede functie. Wat ze wel mogen weghalen is dat je een melding krijgt als je in het topic zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |