Jij bent ook niet van je eerste leugen gebarsten?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:17 schreef vogelkooi het volgende:
Ik heb ook hele slechte raporten opa, heb mijn diploma gekregen bij en pak melk.
Heb je een momentje?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:19 schreef vogelkooi het volgende:
Aldie, de vaatwasser is stuk, kun je hem even wegslepen?
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb je een momentje?
Help even mee, ik kom er de voordeur niet mee door.
[ afbeelding ]
georganiseerde reizenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vakantie, vakantie, ik ga op vakantie
CORENDOOOOON
Wat een tyfus reclame is dat zegquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
vakantie, vakantie, ik ga op vakantie
CORENDOOOOON
Soms zijn (half) georganiseerde reizen wel prettig. Ik ga bijvoorbeeld naar Australie, daar ga ik naar veel steden en heb ik dus 7 vluchten, om dan zelf in elke stad hotels etc te gaan uitzoeken hebben we geen zin in en meestal is het allemaal toch al vol. En de dagtrips zijn al van tevoren gereserveerd. Groepsreizen daarentegen heb ik wel een hekel aan.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
georganiseerde reizen
vakantie daarin tegen is niet slecht..
quotealerts zijn baas manquote:
done that... opzich is het idee leuk, maar niet i.c.m. het DM systeem (het hele DM systeem vind ik maar matig)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quotealerts zijn baas man
maar je kan het uitzetten mocht je het willen
Bejje al bijna mod? En voor welk forum wilde je dat ook alweer worden?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quotealerts zijn baas man
maar je kan het uitzetten mocht je het willen
daar komen we over iets minder dan 2 weken achterquote:Op dinsdag 10 juli 2012 12:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bejje al bijna mod? En voor welk forum wilde je dat ook alweer worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |