Ja volgensmij is er zelfs een winkel in de UK waar je het kon/kan kopen.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:33 schreef vogelkooi het volgende:
Ijs van moedermelk kan dat?![]()
Ethisch gezien en theoretisch?
Snickers is erg goed en Rolo was goed weg te werken. Die mag terug in plaats van Mars of M&M'squote:
de m&m heb ik nooit geproefd maar m&m's vind ik goor, dus vandaar..quote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens hun site: McFlurry: M&M's, Stroopwafel, Mars, Snickers en Magnum White
Gelukkig niet weg, binnenkort eens halen dan.
Heb jij die foto gemaakt?quote:Op maandag 9 juli 2012 22:50 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke mensen in Brussel, weet niet wanneer je zo zou kijken, de vrouw en die jongen..
iPhone 4 8 MP camera en instagram denk ik?quote:Op maandag 9 juli 2012 23:10 schreef MineraalWater het volgende:
Ow nice. Met welke camera en lens als ik mag vragen?
Die linker kerel doet mij echt aan zo'n celeberity denken die wordt gefotografeerd door een of andere kerel die hem elke dag stalkt.
Erhm nee dat ben ikquote:
Rape.quote:
Jij hebt sowieso niks te zeggen hier dus ga jij maar weer poetsen ipv met de grote jongens mee praten.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voorzichtig gokje: Nikon d300?
Ja(D300) a met en 35mm 1.8 van Nikon.quote:Op maandag 9 juli 2012 23:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Voorzichtig gokje: Nikon d300?
Idd.quote:
Nee, ik noem gewoon alle foto's die ik tegenwoordig zie 'instagram' om de fotograaf een beetje boos of chagrijnig te krijgen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 06:16 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ja(D300) a met en 35mm 1.8 van Nikon.
Zonder instantgram, hoe komen jullie erbij? De kleurtint?
Door mensen zoals jij kan de rest het nooit eens echt leuk hebben, altijd maar de zweer verpesten. Soort partypooper maar dan voor alles.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, ik noem gewoon alle foto's die ik tegenwoordig zie 'instagram' om de fotograaf een beetje boos of chagrijnig te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Mag je bij ons wel doen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 07:55 schreef Mender het volgende:
[..]
Idd.
Hey kan je vanavond even online komen? Volgens mij heb je mijn batpack en diamond drill nog en die heb ik vanavond wel nodig. Anders moet ik nieuwe maken en ik heb nog geen spullen om een batpack te chargen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |