abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113969869
Deze mensen hebben een grote invloed op iemands leven. Het zalje maar gebeuren dat je man of vrouw een sociopaat is. Wat betekent dit?

- Voelen geen emoties, geen liefde, geen angst enz.
- Bedriegen iedereen
- Liegen veel
- Doet alles voor eigen gewin, maar weet door charmes mensen om hun palm te winden
- uiterlijke kenmerken zoals een dode blik (vanwege geen emotie)
- lijken hele normale mensen maar zijn dat niet, sociopaten leidden tot het geloof in reptilians (soort dubbelleven)

Zijn er mensen die een sociopaat hebben ontmoet in hun leven en wat voor invloed heeft dat op jou gehad? Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.

Wetenschappelijke studies tonen aan dat 5% van de wereldbevolking sociopaat is. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken, wel alert. Er zijn altijd kleine inconsistenties die aantonen dat iemand een sociopaat is. Nét die kleine dingen die niet kloppen. Wat ze over zichzelf vertellen. Hun leven en gebeurtenissen, die net dat beetje afwijkt van de werkelijkheid.

Ontwijk sociopaten, voor het weet is je leven verwoest.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 15:31:21 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113969886
kthnxbye
F.K.A. SuperwormJim
pi_113969894
Heb je dit geleerd tijdens je therapie ?
  maandag 9 juli 2012 @ 15:32:26 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113969921
Eeeehmmmm, ok? :').

Denk je dat je de open deur nog verder open kan trappen of was dit het? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 juli 2012 @ 15:32:35 #5
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113969926
quote:
Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
:')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113969952
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef 123dudeguys het volgende:
Deze mensen hebben een grote invloed op iemands leven. Het zalje maar gebeuren dat je man of vrouw een sociopaat is. Wat betekent dit?

- Bedriegen iedereen
- Liegen veel
- Doet alles voor eigen gewin, maar weet door charmes mensen om hun palm te winden
- lijken hele normale mensen maar zijn dat niet, sociopaten leidden tot het geloof in reptilians (soort dubbelleven)

Zijn er mensen die een sociopaat hebben ontmoet in hun leven en wat voor invloed heeft dat op jou gehad? Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.

Wetenschappelijke studies tonen aan dat 5% van de wereldbevolking sociopaat is. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken, wel alert. Er zijn altijd kleine inconsistenties die aantonen dat iemand een sociopaat is. Nét die kleine dingen die niet kloppen. Wat ze over zichzelf vertellen. Hun leven en gebeurtenissen, die net dat beetje afwijkt van de werkelijkheid.

wtf dr phil :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113969958
Nieuwe Lambiekje?
pi_113969989
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
kthnxbye
volgens mij heb je de topic niet eens gelezen???

dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:34:41 #9
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113970006
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
*staart met een intens dode blik naar TS*
pi_113970031
quote:

[..]

paranoia komt blijkbaar ook steeds vaker voor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970040
hmm, volgens mij ben ik sociopaat.
en nu?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_113970046
quote:

[..]

Meid toch..
pi_113970057
illuminati
pi_113970082
quote:

[..]

Doet me denken aan een aflevering van South Park waarin Cartman zoiets doet.

*pieuw pieuw*
pi_113970086
WORDT WAKKER DE SOCIOPATEN KOMEN ERAAN!
pi_113970093
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehmmmm, ok? :').

Denk je dat je de open deur nog verder open kan trappen of was dit het? :').
Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.
pi_113970095
quote:

[..]

brrr klinkt eng. Bedankt voor de waarschuwing zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113970105
en als je na een sociopaat naar de wc gaat moet je echt de bril goed schoon maken want je kunt het gewoon krijgen via de wc! sex is niet eens vereist!

verder moet je zorgen dat je nooit dezelfde lucht in ademt want dan kunnen ze je ziel op-ademen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970117
Wilde paarden zijn heel wild.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113970119
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.
Grappig, ik ben er zojuist 1 tegengekomen.
pi_113970138
pi_113970173
verder moet je vooral op sociopaten letten die iets blauws dragen
dat wil zeggen dat ze klaar zijn om zich voort te planten en dan gaan ze eitjes in je oog leggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970215
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
verder moet je vooral op sociopaten letten die iets blauws dragen
dat wil zeggen dat ze klaar zijn om zich voort te planten en dan gaan ze eitjes in je oog leggen
:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113970255
Ik heb altijd sex met sociopathische wijven. Lekker geen liefdesgevoelens
en hardcore noiqun. Omdat ik ook zelf mindfucked ben snap je ?!
Ja want je herkent ze. * kijkt TS kil aan *
  maandag 9 juli 2012 @ 15:40:14 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113970262
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Ik heb ook advies voor jou, zoek eens hulp, je raaskalt eng een eind in het rond.
Get woke, go broke!
pi_113970264
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:41:12 #27
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113970299
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.
pi_113970305
quote:

[..]

Ow I get it! TS is ontsnapt uit TRU
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970341
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ow I get it! TS is ontsnapt uit TRU
Ik had ook al zo'n vermoeden.
Tom Cruise is zijn sekteleider vermoed ik :o
pi_113970352
pi_113970436
Kijkt eens diep in haar ogen :P

pi_113970441
quote:

[..]

Tegenwoordig lopen heel veel met zo'n dode blik rond. Alsof ze heroine gebruiken, en doen of ze dingen niet zien.

Ik liep een keer met krukken en liet wat vallen, en dan zijn het altijd de zelfde type mensen die je helpen. Een glimlach in de mond die bijna permanent is, zeeg begripvol, en meteen voorstellen om je naar de trein te helpen.

Intussen zie je dan die heroineblikken zonder glimlach, zonder enige verontwaarding kijken naar wat er gebeurd. En lopen dan weer door met hun eigen dingen, Terwijl dat type die me meehielp, ook na een maand nog weet wie je bent. als je die weer een keer tegenkomt.
🐱
pi_113970454
JA! Laten we op Fok! voor elk risicovol ding een topic maken om elkaar te waarschuwen.

Kijk uit mensen, wees voorzichtig met papier, voor je het weet heb je een sneetje in je vinger.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_113970492
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
JA! Laten we op Fok! voor elk risicovol ding een topic maken om elkaar te waarschuwen.

Kijk uit mensen, wees voorzichtig met papier, voor je het weet heb je een sneetje in je vinger.
De enter toets is hier pas gevarlijk :o
🐱
pi_113970598
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

De enter toets is hier pas gevarlijk :o
Alt+f4 jonguh xD
pi_113970599
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS niet te serieus nemen.

Obvious Trolll
pi_113970640
Reptillians zijn eng :(
pi_113971073
Trouwens, sinds wanneer heeft het PBC een internetcafé ?
  maandag 9 juli 2012 @ 16:02:44 #39
67670 Skv
Cynist.
pi_113971178
quote:

[..]

Ik ben een sociopaat. Dus eng.

Ga je nu weg uit dit topic? :W
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113971428
Ik ben een sociopaat.
Ik kom je halen TS, ik kom je leven verwoesten. Zie je m'n dode blik al?
pi_113971828
Geloof me, er is minstens één persoon op je facebook die sociopaat is. En daar wil je uit de buurt blijven. Bij sommige mensen gaat de knop om. Die zien opeens dat een persoon ze keer op keer verraadt. En dat is een sociopaat. Als gevolg daarvan herkennen ze sociopaten in het vervolg.

Iedereen die er lacherig over doet. Ga het na. Ga na over de gebeurtenissen in je leven, dan ontdek je wat je eigenlijk niet wilde weten. Dat de persoon die dichtbij je stond een sociopaat is.
pi_113971844
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef 123dudeguys het volgende:
Geloof me, er is minstens één persoon op je facebook die sociopaat is. En daar wil je uit de buurt blijven. Bij sommige mensen gaat de knop om. Die zien opeens dat een persoon ze keer op keer verraadt. En dat is een sociopaat. Als gevolg daarvan herkennen ze sociopaten in het vervolg.

Iedereen die er lacherig over doet. Ga het na. Ga na over de gebeurtenissen in je leven, dan ontdek je wat je eigenlijk niet wilde weten. Dat de persoon die dichtbij je stond een sociopaat is.
Volgensmij ben jij er eentje.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_113971898
  maandag 9 juli 2012 @ 16:22:54 #44
67670 Skv
Cynist.
pi_113972049
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef 123dudeguys het volgende:

Je komt een beetje manisch over. Kan dat kloppen?
  maandag 9 juli 2012 @ 16:23:17 #45
67670 Skv
Cynist.
pi_113972065
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Je komt een beetje manisch over. Kan dat kloppen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manie
:*
pi_113972293
Dat noemen ze toch tegenwoordig de antisociale persoonlijkheidsstoornis? Komt volgens mij minder voor dan die 5% van de bevolking. Ik dacht eerder aan 2%.
signatuurloos
pi_113972325
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Volgensmij ben jij er eentje.
Nee.

Vroeger deed ik ook lacherig over sociopaten. Ik geloofde dat alle mensen een ziel hebben (christelijk opgevoed)
nu weet ik dat dit niet klopt en dat sociopaten geen ziel hebben. Ik hoop dat ik iedereen hier genoeg heb gewaarschuwd.
pi_113972390
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Nee.

Vroeger deed ik ook lacherig over sociopaten. Ik geloofde dat alle mensen een ziel hebben (christelijk opgevoed)
nu weet ik dat dit niet klopt en dat sociopaten geen ziel hebben. Ik hoop dat ik iedereen hier genoeg heb gewaarschuwd.
je vergeet dat ze mensen vlees eten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113972437
quote:

[..]

Nee.

Hebben zeker ook rood haar?
pi_113972451
quote:

[..]

Nee.

Dus jij zegt gewoonweg dat God fouten maakt ?! :o
:( Ga GODVERDOMME als de sodemieter naar de kerk en bidden voor vergiffenis !

GRR GRRR
pi_113972469
quote:

[..]

Nee.

Dus volgens jou hebben sommige mensen wel een ziel en andere mensen niet?
signatuurloos
  maandag 9 juli 2012 @ 16:40:48 #52
67670 Skv
Cynist.
pi_113972898
quote:

[..]

Nee.

Ergo: alle sociopaten zijn gingers. Die herken je makkelijker aan hun kapsel dan aan de 'lege blik in hun ogen'. :').
  maandag 9 juli 2012 @ 16:42:02 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113972951
Offffffff... je bent gewoon niet zo'n angstig paranoide watje natuurlijk :').
Get woke, go broke!
  maandag 9 juli 2012 @ 16:43:11 #54
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_113973007
Hallo waar moet ik voor oppassen?

Gr gr de sociopaat
pi_113973010
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef Skv het volgende:

[..]

Ergo: alle sociopaten zijn gingers. Die herken je makkelijker aan hun kapsel dan aan de 'lege blik in hun ogen'. :').
  maandag 9 juli 2012 @ 16:44:53 #56
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_113973071
quote:
Nee.

_O_

Kom hier posten. Daar zit namelijk nog iemand die ze aan de ogen kan herkennen. :)

Samen kunnen jullie de mensheid redden!
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_113973156
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
Dat noemen ze toch tegenwoordig de antisociale persoonlijkheidsstoornis? Komt volgens mij minder voor dan die 5% van de bevolking. Ik dacht eerder aan 2%.
2% is wereldwijd toch nog een 140 miljoen
🐱
pi_113973612
Ik heb een test gedaan en ik ben krankzinnig :D *O* .
Potentiële moordenaar :@ Wie wil bij mij komen (slapen) }) ?!
  maandag 9 juli 2012 @ 16:57:11 #59
33189 RM-rf
1/998001
pi_113973674
Het zijn maar een paar slechte sociopaten die de rest een slechte naam geven..

TS generaliseert alle sociopaten maar er zitten er ook tussen die juist wél erg aardig en medelevend zijn en die zich erg gekwetst voelen als men ze zomaar buitensluit.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 9 juli 2012 @ 16:59:48 #60
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_113973804
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

* tomaat52 doet mee
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 9 juli 2012 @ 17:06:11 #61
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
  maandag 9 juli 2012 @ 17:07:54 #62
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_113974156
TS is totaal doorgeslagen. .

Allemaal ongegronde onzin.

quote:
Reptilians (also called reptoids,[1] reptiloids, or draconians) are purported reptilian humanoids that play a prominent role in science fiction, modern ufology and conspiracy theories.[2][3][4] Reptilians were made very popular by David Icke, a conspiracy theorist who believes shape-shifting reptilian people control our world by taking on human form and gaining political power to control our societies. He believes that many of the world leaders are reptilians and were trying to gain power to run the world.

(bron: wikipedia)
Your theory is crazy, but it's not crazy enough to be true.. -Niels Bohr
  maandag 9 juli 2012 @ 17:10:52 #63
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_113974276
TS kijk eens in de spiegel, herken je dan ook een sociopaat? :')

verder: dit topic: :') :') :')
nerovetsrethca
pi_113974302
'Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren'

betekent dit dat ik ook een sociopaat ben wanneer ik net wakker ben geworden ;(
  maandag 9 juli 2012 @ 17:13:24 #65
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_113974365
quote:
'Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren'
dus ik MOET iemand met een dode blik terugstaren, maar als je met een dode blik kijk ben je sociospaat?

iedereen is dus sociospaat? :')
nerovetsrethca
  maandag 9 juli 2012 @ 17:14:14 #66
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_113974402
Werdt. _O_
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_113975057
quote:

- Bedriegen iedereen
- Liegen veel

- Neigt naar Asperger Syndroom.
- Flahsers.
- Patente Leugenaars.
- Egoisten
- Emo's/ Gothic
- :')
pi_113975281
Is dit niet iets voor BNW of TRU?
pi_113975490
Altijd heb je twijfels. Is het de wiet die hem
een dode blik geeft (wiet geeft geen dode blik, dat doet sociopatie) Was hij gewoon chagrijnig? Was het mijn schuld?

Juist die twijfels worden constant uitgebuit.

Wee degen die kinderen krijgt met een sociopaat. Dit is erfelijk. Je kinderen en echtgenote sociopaat. Kan het erger worden?

Maar ik heb het gevoel dat jullie genoeg zijn gewaarschuwd, daarom sluit ik deze topic.

[ Bericht 12% gewijzigd door 123dudeguys op 09-07-2012 17:45:28 ]
  maandag 9 juli 2012 @ 18:01:00 #70
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_113976278
Wat maakt het uit als je met een sociopaat in de bus/trein zit? :') Laat die gast lekker.
  maandag 9 juli 2012 @ 18:03:29 #71
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_113976385
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef 123dudeguys het volgende:
daarom sluit ik deze topic.
:s) :s) :s)
  maandag 9 juli 2012 @ 18:41:06 #72
256666 leeell
I know you're lonely
pi_113978124
ik herken me in de OP
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_113981509
quote:
(...) maar weet door charmes mensen om hun palm te winden (..)

?
pi_113981955
quote:
Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
Ja man, ga ik doen 's ochtends in een trein als iemand een dooie blik heeft omdat hij moe is. :')
  maandag 9 juli 2012 @ 20:15:45 #75
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_113982875
ts maakt graven los om dode blikken te kunnen zien :')
nerovetsrethca
pi_113984138
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 20:15 schreef slangpie het volgende:
ts maakt graven los om dode blikken te kunnen zien :')
:o Is sociopathie zoals TS heeft te relateren aan necrofilie ?! :o ___!!!!
pi_113985034
quote:
_O-
pi_113985199
quote:

[..]

Nee.

Je posts worden steeds lachwekkender. :')
  maandag 9 juli 2012 @ 21:18:23 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113986406
Sociopaten, de nieuwe Bilderberg reptilianz
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 juli 2012 @ 21:20:48 #80
202546 Baszh
The Dude abides
pi_113986541
Bedankt voor de waarschuwing alleen klopt dat percentage niet vermoed ik.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 21:25:45 #81
138438 crew  Pizzakoppo
pi_113986824
Zeg, hoe kom je hierbij TS?
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 21:26:27 #82
138438 crew  Pizzakoppo
pi_113986876
Ik heb trouwens wel eens een sociopaat ontmoet, was een prima gast tot ie met messen begon te zwaaien. Geloof het of niet maar dat was mij net te veel haha. Ha.
pi_113989630
TS waarschuwt met TT sociopaten voor andere sociopaten?
pi_113989664
TS spreekt onzin haha.
pi_113989725
TS is gewoon een sociopathische necrofiel, die geprobeerd heeft een lijk te kieren.
Maar het lijk kreeg een stuiptrekking in het gezicht. toen werd TS betrapt en heeft hij
een mortuarium verbod gekregen van de rechter. _O- .
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:09:13 #86
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_114004136
zelden zo gelachen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_114004408
Ben me toch een vracht sociopaten tegenkomen vanochtend in de trein van 06:00... en ik had het niet eens door :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_114004423
quote:

[..]

_O-
Waar werk jij? :D
Twiddel
pi_114004546
quote:
De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
_O-
  dinsdag 10 juli 2012 @ 14:41:32 #90
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114013143
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 17:40 schreef 123dudeguys het volgende:
Altijd heb je twijfels. Is het de wiet die hem
een dode blik geeft (wiet geeft geen dode blik, dat doet sociopatie) Was hij gewoon chagrijnig? Was het mijn schuld?

Juist die twijfels worden constant uitgebuit.

Wee degen die kinderen krijgt met een sociopaat. Dit is erfelijk. Je kinderen en echtgenote sociopaat. Kan het erger worden?

Maar ik heb het gevoel dat jullie genoeg zijn gewaarschuwd, daarom sluit ik deze topic.
Je kan niet eens normaal doen, laat staan een topic sluiten. Baggeruser. :')

Bij het maken van deze post, kwamen geen emoties vrij, geen lach op mijn gezicht etc.

BOE!
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:29:30 #91
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114030065
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Grappig, ik ben er zojuist 1 tegengekomen.
TS lijkt me eigenlijk eerder een (echte) autist.
Krekker is de bom!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:33:22 #92
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114030286
quote:
Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
Misschien had hij wel dezelfde handleiding gelezen als jij en schrok hij omdat jij met een dode blik naar hem staarde waardoor hij dacht in jou een sociopaat gespot te hebben.

quote:
Wetenschappelijke studies tonen aan dat 5% van de wereldbevolking sociopaat is. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken, wel alert.
En wat nou als deze studies zijn gedaan door sociopaten en dat ze zijn bedoeld om de rest te misleiden! Misschien is in werkelijkheid wel 99% van de wereldbevolking sociopaat en is het besmettelijk en ben jij, TS, nog een van de weinige niet sociopaten!
Krekker is de bom!
pi_114030388
Ts neemt zijn Dormicum niet in die hij van zijn psycholoog krijgt voorgeschreven :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:36:34 #94
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114030478
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts neemt zijn Dormicum niet in die hij van zijn psycholoog krijgt voorgeschreven :P
Psychologen mogen geen medicijnen voorschrijven he.
Krekker is de bom!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:37:23 #95
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_114030530
Waar is TS gebleven? :')
pi_114030573
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:36 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Psychologen mogen geen medicijnen voorschrijven he.
Forgot that :@. Maar neemt niet weg dat TS toch echt Dormicum nodig heeft :P
  dinsdag 10 juli 2012 @ 20:40:24 #97
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114030700
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Forgot that :@. Maar neemt niet weg dat TS toch echt Dormicum nodig heeft :P
Gewoon even een belletje naar zijn psychiater is voldoende ;)
Krekker is de bom!
pi_114030745
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:37 schreef tomaat52 het volgende:
Waar is TS gebleven? :')
Vermoedelijk is hij getraceerd door de medewerkers van het PBC en weer in zijn iso gezet :')
pi_114030785
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Gewoon even een belletje naar zijn psychiater is voldoende ;)
We gaan 'm traceren middels zijn IP en dan alles uitzoeken :P
En dan gaan we 'm trollen. Voor zijn deur bivakkeren en dode blikken toewerpen :P :o
pi_114030849
Thx voor de heads-up!

Trouwens, ook niet onbelangrijk in deze context, dit:
quote:
... door charmes mensen om hun palm te winden...
is een kneiter van een contaminatie :+

[ Bericht 0% gewijzigd door swoopie op 10-07-2012 20:45:29 (Maar zo te zien had iemand anders dat ook al door ) ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 21:43:08 #101
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_114034189
Nou bedankt voor de waarschuwing, ik kom voortaan gewoon niet meer buiten.
Hallon!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:03:32 #102
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_114035491
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 21:43 schreef BlueMage het volgende:
Nou bedankt voor de waarschuwing, ik kom voortaan gewoon niet meer buiten.
Dan doen FOK!kers sowieso toch niet ?!
pi_114046237
Om een aantal vragen te beantwoorden:

Autisten zijn goed in herkennen van andere autisten,
Sociopaten zijn goed in herkennen van andere sociopaten.
Als je je gedraagt als sociopaat, kun je een reactie uit een sociopaat krijgen die hun siocopathie verraadt. Gebruik dus de dode blik.

de meeste politici zijn sociopaat. daarom denken mensen politici zijn reptilians. zijn ze niet, ze zijn sociopaat.

Dit topic kan officieel dicht. Ik heb alles gezegd wat ik wilde en een goede daad
  woensdag 11 juli 2012 @ 01:45:34 #104
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114046324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 01:41 schreef 123dudeguys het volgende:
Als je je gedraagt als sociopaat, kun je een reactie uit een sociopaat krijgen die hun siocopathie verraadt. Gebruik dus de dode blik.
Hou nou toch eens op over die dode blik, slaat echt helemaal nergens op! :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 02:19:33 #105
363305 Muffle
Mufflelicious
pi_114047005
Godverdomme man, nu heb ik morgen spierpijn.
pi_114047836
quote:

... Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.

Dus het was geen echte anders was ze niet geschrokken, Sociopaten staan er inderdaad zo bekend om dat ze zich zo ontzettend veel aantrekken van wat andere mensen van ze denken.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:57:36 #107
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_114050452
quote:

de meeste politici zijn sociopaat. daarom denken mensen politici zijn reptilians. zijn ze niet, ze zijn sociopaat.

Dit topic kan officieel dicht. Ik heb alles gezegd wat ik wilde en een goede daad
Nou nou, beste daad van het jaar. :')
pi_114055098
Wie zijn de reptilians dan?
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:49:07 #109
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114056477
Ik gebruik het K woord niet vaak, maar TS is echt kankerdom. :')
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:51:07 #110
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114056568
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Thomas2301 het volgende:
Degenen met een dode blik. Gewoon goed opletten dus, en zodra je er eentje spot, met een dode blik gaan terugkijken en als die persoon daarvan schrikt, dan heb je er dus eentje gevonden. :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:45:33 #111
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_114062103
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:15 schreef Thomas2301 het volgende:
quote:
Reptilians (also called reptoids,[1] reptiloids, or draconians) are purported reptilian humanoids that play a prominent role in science fiction, modern ufology and conspiracy theories.[2][3][4] Reptilians were made very popular by David Icke, a conspiracy theorist who believes shape-shifting reptilian people control our world by taking on human form and gaining political power to control our societies. He believes that many of the world leaders are reptilians and were trying to gain power to run the world.

(bron: wikipedia)
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:47:33 #112
33189 RM-rf
1/998001
pi_114062200
quote:
3s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:

[..]

Degenen met een dode blik. Gewoon goed opletten dus, en zodra je er eentje spot, met een dode blik gaan terugkijken en als die persoon daarvan schrikt, dan heb je er dus eentje gevonden. :)
iemand zat me vanochtend, terwijl ik in de trein wat zat te dromen, opeens heel eng aan te staren... ik schrok d'r een beetje van.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  woensdag 11 juli 2012 @ 15:14:45 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114063506
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:47 schreef RM-rf het volgende:

[..]

iemand zat me vanochtend, terwijl ik in de trein wat zat te dromen, opeens heel eng aan te staren... ik schrok d'r een beetje van.
Was het een sociopaat?
pi_114074434
quote:

[..]

Sociopaat gespot!
pi_114076044
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:45 schreef gosschalks het volgende:

[..]

[..]

Maar hoe herken je ze? Joipoidoietc geeft dezelfde beschrijving als TS bij de sociopaten! Hoe maak ik dit onderscheid? M.a.w. hoe kan ik mijzelf hiertegen beschermen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:33:39 #116
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_114076122
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:31 schreef Thomas2301 het volgende:

[..]

Maar hoe herken je ze? Joipoidoietc geeft dezelfde beschrijving als TS bij de sociopaten! Hoe maak ik dit onderscheid? M.a.w. hoe kan ik mijzelf hiertegen beschermen?
Je herkent ze (reptilians) vrij makkelijk, groene huid en schubben :). Je kan je ertegen beschermen door geen science-fiction meer te lezen na 11 uur 's avonds :D.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:35:53 #117
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114076221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:33 schreef gosschalks het volgende:
Je herkent ze (reptilians) vrij makkelijk, groene huid en schubben :). Je kan je ertegen beschermen door geen science-fiction meer te lezen na 11 uur 's avonds :D.
Vergeet de dode blik die ze hebben niet.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:38:02 #118
319979 Fok-it
All is well
pi_114076309
Goed verhaal man
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:43:15 #119
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_114082654
quote:

- Bedriegen iedereen
- Liegen veel

Dus ze voelen geen angst maar kunnen wel schrikken?
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:50:34 #120
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_114083030
quote:

serieus man, ben je ontsnapt uit het psychiatrisch gesticht ofzo? :')
nerovetsrethca
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:51:21 #121
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_114083082
Wat.

Ben je psychotisch?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_114083210
quote:

oh gaat dat daar om!
ik hoorde al zo veel mensen zeggen: politici zijn reptilians maar ik dacht hoe komen ze daar nou bij?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 11 juli 2012 @ 21:53:58 #123
377606 gosschalks
Twee-eiige eenling
pi_114083217
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef slangpie het volgende:

[..]

serieus man, ben je ontsnapt uit het psychiatrisch gesticht ofzo? :')
quote:
15s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat.

Ben je psychotisch?
Waarschijnlijk een combinatie :).
pi_114098347
Zag deze zojuist en moest meteen aan dit topic denken

pi_114100236
quote:

[..]

Sociopaat gespot :D! __!! hihihi

Nee volgens mij was het een FOK!ker uit dit topic die je aanstaarde :P
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:08:59 #126
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_114100293
Ik voel me betrapt maar snel bij ts opbezoek gaan om er iets aan te doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_114100351
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 20:43 schreef swoopie het volgende:
Thx voor de heads-up!

Trouwens, ook niet onbelangrijk in deze context, dit:

[..]

is een kneiter van een contaminatie :+
Dat wilde ik ook al gaan quoten, maar heb mezelf die moeite bespaard :') .
pi_114103038
Ik ben een sociopaat en ik heb geleerd om mijn dode blik te maskeren. Ons ras past zich aan een weldra hebben wij heel de wereld in handen. :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 12 juli 2012 @ 12:33:30 #129
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_114103112
_O-
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:03:14 #130
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_114104220
Sociopaten zijn doorgaans inderdaad niet de meest fijne mensen om mee om te gaan maar om ze nou zo veel macht toe te schrijven.. Het zijn geen duivels of iets dergelijks. Meestal gewoon manager in een groot bedrijf of bank.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_114104663
quote:

Autisten kunnen andere autisten niet herkennen, want daar zijn ze te autistisch voor.
signatuurloos
pi_114104815
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 13:14 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Autisten kunnen andere autisten niet herkennen, want daar zijn ze te autistisch voor.
Net zoals normale mensen elkaar ook niet kunnen herkennen, daar zijn ze te normaal voor.
Twiddel
pi_114140883
>ONZ
Soms
pi_114183893
Ik ga stuk om dit cartman topic _O- _O- _O-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 03:28:03 #135
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_114184778
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik voel me betrapt maar snel bij ts opbezoek gaan om er iets aan te doen.
TR gedaan, doodsverwensingen verboden op FOK!
nerovetsrethca
  zaterdag 14 juli 2012 @ 11:40:32 #136
379153 Wynhead
Dwaze Muis
pi_114189248
Prachtig als men hun eigen ervaring kunnen verwoorden.

Subliem kerel!
pi_114193327
Shit, ik ben iedere zondagochtend een sociopaat.
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:09:26 #138
374964 slangpie
bak oe 'n ei.
pi_114202865
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 juli 2012 14:05 schreef Degodvader het volgende:
Shit, ik ben iedere zondagochtend een sociopaat.
:D
nerovetsrethca
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:18:00 #139
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_114203179
quote:
Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
Ja, want een dode blik heeft als enkele mogelijke oorzaak sociopathy. :') Misschien had ze gewoon slecht geslapen en was ze erg moe. Vervolgens heb jij haar het stuipen op het lijf gejaagd door haar als één of andere gek aan te staren. _O-
  zaterdag 14 juli 2012 @ 19:24:30 #140
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_114203413
TTT _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_114217459
Jullie moeten sociopaten niet bagatelliseren.

Vriend van mijn moeder wil het huis niet uit

Je schrikt er gewoon van het besluipt je.
pi_114220759
TS is een sociopaat.
pi_122682965
Mijn dochter is een sociopaat! Het verwoest de leven van mijn vrouw en zoon. We vechten er drie jaar mee en ik als man kan me nog sterk houden maar soms ben je in staat om haar nek om te draaien. Het gedrag van mijn dochter is ernstig en dat vertel ik niet hier.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:41:58 #144
395200 deadprez
One more rail
pi_122683046
beetje rare kick dit
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122683432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:39 schreef Reptillian77 het volgende:
Mijn dochter is een sociopaat! Het verwoest de leven van mijn vrouw en zoon. We vechten er drie jaar mee en ik als man kan me nog sterk houden maar soms ben je in staat om haar nek om te draaien. Het gedrag van mijn dochter is ernstig en dat vertel ik niet hier.
Vanwaar dan de kick als je dat toch niet hier vertelt?
De kans dat een meisje/vrouw een sociopaat psychopaat is, is trouwens heel klein.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:54:53 #146
395200 deadprez
One more rail
pi_122683469
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vanwaar dan de kick als je dat toch niet hier vertelt?
De kans dat een meisje/vrouw een sociopaat psychopaat is, is trouwens heel klein.
check zijn postgeschiedenis man :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122683496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

check zijn postgeschiedenis man :')
Sorry ik check niet iedereens postgeschiedenis na 1 post. :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:56:19 #148
395200 deadprez
One more rail
pi_122683514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sorry ik check niet iedereens postgeschiedenis na 1 post. :')
nee, zo bedoelde ik het ook niet :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_122683535
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:56 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee, zo bedoelde ik het ook niet :')
Okay :@
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:59:17 #150
395200 deadprez
One more rail
pi_122683616
Stop the violence
Down with the hate
pi_122683681
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dus jij zegt gewoonweg dat God fouten maakt ?! :o
:( Ga GODVERDOMME als de sodemieter naar de kerk en bidden voor vergiffenis !

GRR GRRR
Mensen die denken dat god fouten maakt. :') (God bestaat niet.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_122683832
Prima kick, ook in 2013 uitkijken voor dit gevaar.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:34:44 #153
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_122684897
Sociopaten _O_
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_122685057
quote:
Ja en? Dus omdat ik geen Fokker ben en zelden op forums zit en in het verleden vanwege een bericht verbannen was op de Frontpage ben ik gelijk veroordeelt tot........?
Heel vreemd gedrag. Puber zeker?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:42:10 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_122685164
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Ja en? Dus omdat ik geen Fokker ben en zelden op forums zit en in het verleden vanwege een bericht verbannen was op de Frontpage ben ik gelijk veroordeelt tot........?
Heel vreemd gedrag. Puber zeker?
je bent gewoon een beetje een aparte user
Stop the violence
Down with the hate
pi_122685230
quote:
je bent gewoon een beetje een aparte user
Dank je.

Maar mijn post is in ieder geval berust op waarheid. Het is zeer moeilijk samen te leven met een sociopaat. Vooral als instanties hulp bieden maar niets kunnen doen omdat ze geloven in haar verandering wat natuurlijk schijn is. Zo goed zijn ze in manipuleren.
pi_122685278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Dank je.

Maar mijn post is in ieder geval berust op waarheid. Het is zeer moeilijk samen te leven met een sociopaat.
Hoe weet je dat ze een psychopaat is? Als ze nog jong is dan zal ze niet zo'n diagnose hebben gehad, dan is het eerder conduct disorder.
pi_122685333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze een psychopaat is?
Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
pi_122685394
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze een psychopaat is? Als ze nog jong is dan zal ze niet zo'n diagnose hebben gehad, dan is het eerder conduct disorder.
Ik kan helaas geen details posten maar de daden die ze al heeft begaan zijn ernstig, heel ernstig. Jullie zullen zelfs schrikken dat een jonge meid zoiets überhaupt kan doen.
pi_122685418
Zat die vrouw in de trein niet gewoon half te slapen? Ik zou ook schrikken als er iemand met een psychopatenblik naar me zat te staren in de trein :{
Lekker
pi_122686376
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen details posten maar de daden die ze al heeft begaan zijn ernstig, heel ernstig. Jullie zullen zelfs schrikken dat een jonge meid zoiets überhaupt kan doen.
Dan heb ik niks gezegd. Maar ik vraag me wel af waarom ze dan nog thuis woont?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:16:50 #162
395200 deadprez
One more rail
pi_122686709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Die diagnose mag helemaal niet voor haar 18e vastgesteld worden. :')

Verder klinkt het gewoon als een gemiddeld tienermeisje :')
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:17:18 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_122686736
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Dan heb ik niks gezegd. Maar ik vraag me wel af waarom ze dan nog thuis woont?
Iedereen moet meteen maar in een inrichting gestopt worden?
Stop the violence
Down with the hate
pi_122686952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

Verder klinkt het gewoon als een gemiddeld tienermeisje :')
Tuurlijk meid :*
Lekker
pi_122687470
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Iedereen moet meteen maar in een inrichting gestopt worden?
Als we op zijn posts af moeten gaan wel. Of in ieder geval niet thuis wonen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:33:35 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_122687513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als we op zijn posts af moeten gaan wel. Of in ieder geval niet thuis wonen.
quote:
Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
klinkt gewoon als een wat extreme puber
Stop the violence
Down with the hate
pi_122687605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

Jij weet over welke daden hij het heeft ja?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:36:24 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_122687628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij weet over welke daden hij het heeft ja?
Nee, maar zolang hij dat niet zegt kan ik toch niet meer doen dan reageren op de dingen die hij wel zegt. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_122687736
quote:

[..]

Ok?
pi_122687758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee, maar zolang hij dat niet zegt kan ik toch niet meer doen dan reageren op de dingen die hij wel zegt. :')
Hij zegt toch dat het erg, heel erg is. Nou dan kun je daar vanuit gaan, of het tegendeel beweren zonder duidelijke grond.
pi_122687942
Ik ben een sociopaat/psychopaat en ik herken me in het geheel niet in dit topic. -O-

( :') )
pi_122687945
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook niet en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:47:42 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_122688091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:44 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
klinkt wel als een relaxte chick, hoe oud is ze?
Stop the violence
Down with the hate
pi_122688148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:44 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
Mensen die alcohol roken moet je bij uit de buurt blijven.
pi_122688149
Ik ga weer offline maar ik zal een klein beetje oplichten van de sluier.

Meerdere openbare mishandelingen.
Woningoverval terwijl kinderen thuis waren.
Mensenhandel.
Drugs.

Maar ook blijven herhalen en geen spijt hebben. Niet bevatten en gewoon leven alsof er niets aan de hand is. Ze is nu 15 jaar.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:49:30 #176
395200 deadprez
One more rail
pi_122688183
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen die alcohol roken moet je bij uit de buurt blijven.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:49:55 #177
395200 deadprez
One more rail
pi_122688200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Reptillian77 het volgende:

Mensenhandel.
Drugs.

Maar ook blijven herhalen en geen spijt hebben. Niet bevatten en gewoon leven alsof er niets aan de hand is. Ze is nu 15 jaar.
Loop niet zo om aandacht te schreeuwen man, alsjeblieft zeg :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_122688235
Pics van je dochter, Reptilian77?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:06:18 #179
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_122689048
TL;DR
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:07:21 #180
395200 deadprez
One more rail
pi_122689096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef heiden6 het volgende:
Pics van je dochter, Reptilian77?
echt eh

lijkt me wel een meiske waar ik het goed mee kan vinden
Stop the violence
Down with the hate
pi_122689647
Ik kijk soms met een dode blik (best vaak eigenlijk), ben ik nu een sociopaat?
pi_122690593
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Loop niet zo om aandacht te schreeuwen man, alsjeblieft zeg :')
Dus jij gelooft hem niet, geeft hij voorbeelden is het nog niet goed? :') Laat die man toch.
pi_122690620
Ik ben sociopaat. Nou en.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:49:26 #184
395200 deadprez
One more rail
pi_122690707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus jij gelooft hem niet, geeft hij voorbeelden is het nog niet goed? :') Laat die man toch.
Ja, check wat hij allemaal opnoemt man, als ze voor al die shit gepakt zou zijn zou ze nu niet gewoon thuis zijn om haar ouders het leven zuur te maken. Hij is gewoon wanhopig op zoek naar aandacht.
Stop the violence
Down with the hate
pi_122690778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, check wat hij allemaal opnoemt man, als ze voor al die shit gepakt zou zijn zou ze nu niet gewoon thuis zijn om haar ouders het leven zuur te maken. Hij is gewoon wanhopig op zoek naar aandacht.
Heb wel gekkere dingen gehoord.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:54:53 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_122690923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb wel gekkere dingen gehoord.
Ja en ik ken genoeg mensen die voor veel minder een lange tijd in de jeugdgevangenis hebben gezeten. Hij noemt gewoon even de ergste dingen op die hij zich kan bedenken, zodat we hem geloven en medelijden met hem krijgen. De enige rede die ik me kan bedenken waarom hij dit hier allemaal post, is omdat hij dan aandacht krijgt. Het is ook niet alsof hij hulp zocht of zo.
Stop the violence
Down with the hate
pi_122690994
sociopaat meldt zich. waar woon je ts? :P
pi_122691777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja en ik ken genoeg mensen die voor veel minder een lange tijd in de jeugdgevangenis hebben gezeten. Hij noemt gewoon even de ergste dingen op die hij zich kan bedenken, zodat we hem geloven en medelijden met hem krijgen. De enige rede die ik me kan bedenken waarom hij dit hier allemaal post, is omdat hij dan aandacht krijgt. Het is ook niet alsof hij hulp zocht of zo.
Dan kon hij ook wel wat geloofwaardigers verzinnen. Ik ben niet de beroerdste wat betreft het voordeel van de twijfel. Genoeg users die als troll worden bestempeld die dat niet zijn, omdat ze toevallig en niet-zo-doorsnee verhaal hebben.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:13:45 #189
395200 deadprez
One more rail
pi_122691808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan kon hij ook wel wat geloofwaardigers verzinnen. Ik ben niet de beroerdste wat betreft het voordeel van de twijfel. Genoeg users die als troll worden bestempeld die dat niet zijn, omdat ze toevallig en niet-zo-doorsnee verhaal hebben.
whatever man, het interesseert me ook echt helemaal niks. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_122691876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

whatever man, het interesseert me ook echt helemaal niks. :')
Nee zoveel was duidelijk
pi_122693625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

Deadprez, je bent een vreemd persoon met een hele rare kijk op de werkelijkheid. Het heeft zelfs in de kranten gestaan. Ik vraag niet om aandacht. Ik dacht wat aanvulling te geven op dit onderwerp met wat wij echt meemaken hier met onze dochter. Het hele dorp weet het. Zeer bijzonder hoe de manier van denken en oordelen is van jou. Ik ga hier geen discussie over houden ook.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:41:32 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_122693652
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Deadprez, je bent een vreemd persoon met een hele rare kijk op de werkelijkheid. Het heeft zelfs in de kranten gestaan. Ik vraag niet om aandacht. Ik dacht wat aanvulling te geven op dit onderwerp met wat wij echt meemaken hier met onze dochter. Het hele dorp weet het. Zeer bijzonder hoe de manier van denken en oordelen is van jou. Ik ga hier geen discussie over houden ook.
Mooi zo, want dat was ik ook niet van plan.
Stop the violence
Down with the hate
pi_122694660
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Je herhaalt continu hoe vreselijk en akelig het is wat jullie meemaken met je dochter, als het hele dorp het al weet kun je het ook hier wel bespreken dacht ik zo.
pi_122695490
Leuk topic :)
Maar iedereen kan denk ik sociopaat zijn als ie dat wil.
De weg terug lijkt me minder makkelijk.
pi_122695625
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Je herhaalt continu hoe vreselijk en akelig het is wat jullie meemaken met je dochter, als het hele dorp het al weet kun je het ook hier wel bespreken dacht ik zo.
Het is niet mijn bedoeling om het middelpunt te zijn. Over twee weken moeten we terug naar de rechtbank voor de uitspraak van de straf. Er is door de officier van justitie 12 maanden jeugdgevangenis geëist en behandeling Palmhuis.

Waar het mij om gaat is of het nu echt mogelijk is dat iemand zijn ziel verliest. Ik ben niet gelovig maar je maakt soms dingen mee waardoor je gaat twijfelen. Ze had het wel eens over dat de duivel haar leid. Ze kan er niets aan doen was ooit eens haar verklaring maar dat de duivel haar dingen laat doen. Daarna heeft ze het er nooit meer over gehad en negeert ze het ook.

kan iemand dus tijdelijk zijn ziel verliezen en hoe krijg je deze terug? Met ziel bedoel ik het geweten.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:27:41 #196
395200 deadprez
One more rail
pi_122695708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn bedoeling om het middelpunt te zijn. Over twee weken moeten we terug naar de rechtbank voor de uitspraak van de straf. Er is door de officier van justitie 12 maanden jeugdgevangenis geëist en behandeling Palmhuis.

Waar het mij om gaat is of het nu echt mogelijk is dat iemand zijn ziel verliest. Ik ben niet gelovig maar je maakt soms dingen mee waardoor je gaat twijfelen. Ze had het wel eens over dat de duivel haar leid. Ze kan er niets aan doen was ooit eens haar verklaring maar dat de duivel haar dingen laat doen. Daarna heeft ze het er nooit meer over gehad en negeert ze het ook.

kan iemand dus tijdelijk zijn ziel verliezen en hoe krijg je deze terug? Met ziel bedoel ik het geweten.
misschien was ze flink van het padje af, dan kun je dat soort dingen soms wel eens denken
Stop the violence
Down with the hate
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:32:26 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122695921
quote:

[..]

Psychopathie is wel iets wat je ontwikkelt. Het wordt soms onbehandelbaar genoemd.
Ik heb even gegoogled en dat Palmhuis lijkt me wel een goed idee. Hopen dat het een beetje helpt of dat het in ieder geval niet erger wordt.
Je wilt je dochter over een paar jaar vast niet terugzien in de gevangenis of in een tbs-kliniek ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_122697226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef AnimeFan het volgende:
Leuk topic :)
Maar iedereen kan denk ik sociopaat zijn als ie dat wil.
De weg terug lijkt me minder makkelijk.
Als er een weg terug is dan ben je uberhaupt geen sociopaat. En sowieso betwijfel ik ten zeerste of iedereen een sociopaat kan worden, daarvoor zijn bepaalde kenmerken niet alleen psychologisch maar ook biologisch van aard en daar kun je niet zoveel aan veranderen.
pi_122697281
quote:

[..]

Als ze haar ziel verloren is dan zou dat impliceren dat ze dus ooit wel een normaal kind is geweest?
pi_122697683
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als er een weg terug is dan ben je uberhaupt geen sociopaat. En sowieso betwijfel ik ten zeerste of iedereen een sociopaat kan worden, daarvoor zijn bepaalde kenmerken niet alleen psychologisch maar ook biologisch van aard en daar kun je niet zoveel aan veranderen.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik denk dat iedereen z'n geweten uit kan schakelen als ie dat echt wil. Maar of dat diegene dan een sociopaat maakt hoeft natuurlijk niet.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:20:31 #201
236046 NotYou
tigerblood
pi_122697825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Reptillian77 het volgende:

Mensenhandel.
Drugs.

Jailbait lovergirltopic. :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_122698472
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:17 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat ik denk dat iedereen z'n geweten uit kan schakelen als ie dat echt wil. Maar of dat diegene dan een sociopaat maakt hoeft natuurlijk niet.
In het moment zelf zou ik zeggen ja, veel mensen zijn tot heel wat in staat. Wat experimenten zoals die van milgram wel laten zien of mensen die dingen doen in groepsverband wat ze anders nooit zouden doen. Maar de kans is aanwezig dat diezelfde mensen achteraf zich wel schuldig voelen (geweten).
pi_122698580
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het moment zelf zou ik zeggen ja, veel mensen zijn tot heel wat in staat. Wat experimenten zoals die van milgram wel laten zien of mensen die dingen doen in groepsverband wat ze anders nooit zouden doen. Maar de kans is aanwezig dat diezelfde mensen achteraf zich wel schuldig voelen (geweten).
http://www.scientias.nl/c(...)-lijkt-onjuist/67746
pi_122698706
quote:
Interessant. :o Bedankt voor de link.

Maar ik had ook een ander voorbeeld kunnen nemen.
pi_122698764
In het leger is het toch ook soms noodzakelijk dat je moordt, en wordt dat goedgepraat :P
Dat kan volgens mij ook op andere manieren.
pi_122698803
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Interessant. :o Bedankt voor de link.

Maar ik had ook een ander voorbeeld kunnen nemen.
Ook bij de andere experimenten, is het belangrijk om geen zwart/wit conclusies te trekken.

Al zal de oorspronkelijke conclusie van het Milgram experiment wel kloppen, dan is dat nog steeds niet te vergelijken met het gewetenloze van een sociopaat/psychopaat.

Het staat vast, dat wij mensen tot veel in staat zijn. Daar heb je eigenlijk geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig, maar enkel en alleen geschiedenis en nieuws.

Maar voor de meeste mensen moet de situatie ons daar wel toe aanzetten, en dat hoeft bij een sociopaat/psychopaat niet.
pi_122698873
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ook bij de andere experimenten, is het belangrijk om geen zwart/wit conclusies te trekken.

Al zal de oorspronkelijke conclusie van het Milgram experiment wel kloppen, dan is dat nog steeds niet te vergelijken met het gewetenloze van een sociopaat/psychopaat.

Het staat vast, dat wij mensen tot veel in staat zijn. Daar heb je eigenlijk geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig, maar enkel en alleen geschiedenis en nieuws.

Maar voor de meeste mensen moet de situatie ons daar wel toe aanzetten, en dat hoeft bij een sociopaat/psychopaat niet.
Absoluut, daarom nuanceerde ik in mijn post ook dat het niet met geweten te maken hoeft te hebben dat die mensen zoiets doen, omdat er achteraf wel degelijk sprake kan zijn van schuldgevoelens.
pi_122698890
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Absoluut, daarom nuanceerde ik in mijn post ook dat het niet met geweten te maken hoeft te hebben dat die mensen zoiets doen, omdat er achteraf wel degelijk sprake kan zijn van schuldgevoelens.
Exact.
pi_131161629
Hallo, ik ben in kontakt met iemand waarvan ik denk dat deze persoon sociopatisch is aangelegd.
Telkens merk ik dat deze persoon (zeer waarschijnlijk) tegen mij liegt om maar wat aan geld en andere materiële dingen te geraken.Wat bijna nooit lukt , overigens.Soms , als ik het zelf wil, ga ik wel wat met die persoon eten op resto. Ik praat er graag wat mee aan de telefoon, maar mijdt het om ze echt te ontmoeten, omdat ze graag eindeloos getrakteerd wordt op vanalles en nog wat en me onder druk zet om materieel goed te verwerven.Zelf iets geven zit er trouwens nooit in, ook al heeft ze vaak beloofd om zelf eens (terug)te geven.Ze schijnt ook nooit een echt levensplan te hebben of serieuze job.Opvallend is; dat ze weigert om nu eens duidelijk te vertellen waar ze precies vandaan komt en bij welke vriendin ze nu eigenlijk verblijft hier in de stad.Ze beweert althans bij een vriendin te verblijven, maar of dat waar is...
Het lijkt wel of deze persoon een soort van "geheim agent"is , nooit is zo iemand openhartig, .Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik in korte tijd nog iemand anders heb gekend (via m'n vriendin)die een gelijkaardige persoonlijkheid heeft en ook veel beliegt en steelt en manipuleert...en nog subtieler is.Twee socio's in een korte tijd ontmoet?
Of het zo kan zijn...
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:00:16 #210
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_131161693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:57 schreef ddavidd5 het volgende:
Hallo, ik ben in kontakt met iemand waarvan ik denk dat deze persoon sociopatisch is aangelegd.
Telkens merk ik dat deze persoon (zeer waarschijnlijk) tegen mij liegt om maar wat aan geld en andere materiële dingen te geraken.Wat bijna nooit lukt , overigens.Soms , als ik het zelf wil, ga ik wel wat met die persoon eten op resto. Ik praat er graag wat mee aan de telefoon, maar mijdt het om ze echt te ontmoeten, omdat ze graag eindeloos getrakteerd wordt op vanalles en nog wat en me onder druk zet om materieel goed te verwerven.Zelf iets geven zit er trouwens nooit in, ook al heeft ze vaak beloofd om zelf eens (terug)te geven.Ze schijnt ook nooit een echt levensplan te hebben of serieuze job.Opvallend is; dat ze weigert om nu eens duidelijk te vertellen waar ze precies vandaan komt en bij welke vriendin ze nu eigenlijk verblijft hier in de stad.Ze beweert althans bij een vriendin te verblijven, maar of dat waar is...
Het lijkt wel of deze persoon een soort van "geheim agent"is , nooit is zo iemand openhartig, .Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik in korte tijd nog iemand anders heb gekend (via m'n vriendin)die een gelijkaardige persoonlijkheid heeft en ook veel beliegt en steelt en manipuleert...en nog subtieler is.Twee socio's in een korte tijd ontmoet?
Of het zo kan zijn...
emo.gif
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:03:03 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131161774
Moet je voor de grap de politiek in gaan, ben je er mee omringt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_131161811
Ja, zo'n gladde mensen...
pi_131161850
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
kthnxbye
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:19:07 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131162202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet je voor de grap de politiek in gaan, ben je er mee omringt.
wat weet jij er nou van, jij leeft op straat.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:23:22 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131162321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat weet jij er nou van, jij leeft op straat.
OH EH HA HE HA HE HA HE

Echt zo grappig ben je je moet die grappen van je aan je moeder vertellen dan kan ze ook eens lachen na je geboorte.

fyi heb ik in de politiek gezeten, bij zowel de sp als vrijwilliger als bij gemeentelijke partijen op de zijlijn als activist. Heb er genoeg van gezien en gehoord, zowel in de wandelgangen als 1e persoon.

En daarnaast heb ik gewoon een mooi huisje nu.
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:24:15 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131162340
Dus bij de SP zitten sociopaten?
en hoe heb je dat huisje gekregen? Corruptie zeker!
Een gedicht over Maanvis
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:25:01 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131162356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Ja snoeiharde corruptie, miljarden heb ik gekregen van de sp.

En ja de SP zit vol sociopaten, net als alle andere landelijke partijen, en in een aantal gemeentelijke partijen heb je weer psychopaten, verstandelijk gehandicapten en zelfstrelende sloebers. (welk ook in landelijke partijen te vinden zijn trouwens, de eerste twee, maar die zijn genoeg omhoog gevallen om het niet te kunnen veroorloven sloeber te zijn, dat word namelijk direct tegen je gebruikt om je in de politieke kakbak te houden)
pi_131163688
Politiek is perfect voor enigszins narcistische/anti-sociale mensen natuurlijk. Het hele spelletje.
pi_131164176
edit sorry verkeerde topic
-nee-
pi_131167635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef Maanvis het volgende:
SP=Sociopaten Partij!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:53:07 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131168956
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

SP=Sociopaten Partij!
Simple People.
  † In Memoriam † zaterdag 14 september 2013 @ 17:54:01 #222
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131168977
Ik heb het geliked en gedeeld op faceboook ok doeiiiii
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:57:45 #223
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_131169110
wat een onzin
pi_131177174