abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:49:30 #176
395200 deadprez
One more rail
pi_122688183
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Mensen die alcohol roken moet je bij uit de buurt blijven.
_O-
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:49:55 #177
395200 deadprez
One more rail
pi_122688200
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Reptillian77 het volgende:
Ik ga weer offline maar ik zal een klein beetje oplichten van de sluier.

Meerdere openbare mishandelingen.
Woningoverval terwijl kinderen thuis waren.
Mensenhandel.
Drugs.

Maar ook blijven herhalen en geen spijt hebben. Niet bevatten en gewoon leven alsof er niets aan de hand is. Ze is nu 15 jaar.
Loop niet zo om aandacht te schreeuwen man, alsjeblieft zeg :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122688235
Pics van je dochter, Reptilian77?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:06:18 #179
272979 gtalikker
hup hup hup, barbatruc!
pi_122689048
TL;DR
--------------------------ED VETERAAN TROLL!------------------------
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:07:21 #180
395200 deadprez
One more rail
pi_122689096
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:50 schreef heiden6 het volgende:
Pics van je dochter, Reptilian77?
echt eh

lijkt me wel een meiske waar ik het goed mee kan vinden
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122689647
Ik kijk soms met een dode blik (best vaak eigenlijk), ben ik nu een sociopaat?
pi_122690593
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Loop niet zo om aandacht te schreeuwen man, alsjeblieft zeg :')
Dus jij gelooft hem niet, geeft hij voorbeelden is het nog niet goed? :') Laat die man toch.
pi_122690620
Ik ben sociopaat. Nou en.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:49:26 #184
395200 deadprez
One more rail
pi_122690707
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus jij gelooft hem niet, geeft hij voorbeelden is het nog niet goed? :') Laat die man toch.
Ja, check wat hij allemaal opnoemt man, als ze voor al die shit gepakt zou zijn zou ze nu niet gewoon thuis zijn om haar ouders het leven zuur te maken. Hij is gewoon wanhopig op zoek naar aandacht.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122690778
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:49 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja, check wat hij allemaal opnoemt man, als ze voor al die shit gepakt zou zijn zou ze nu niet gewoon thuis zijn om haar ouders het leven zuur te maken. Hij is gewoon wanhopig op zoek naar aandacht.
Heb wel gekkere dingen gehoord.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 21:54:53 #186
395200 deadprez
One more rail
pi_122690923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb wel gekkere dingen gehoord.
Ja en ik ken genoeg mensen die voor veel minder een lange tijd in de jeugdgevangenis hebben gezeten. Hij noemt gewoon even de ergste dingen op die hij zich kan bedenken, zodat we hem geloven en medelijden met hem krijgen. De enige rede die ik me kan bedenken waarom hij dit hier allemaal post, is omdat hij dan aandacht krijgt. Het is ook niet alsof hij hulp zocht of zo.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122690994
sociopaat meldt zich. waar woon je ts? :P
pi_122691777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja en ik ken genoeg mensen die voor veel minder een lange tijd in de jeugdgevangenis hebben gezeten. Hij noemt gewoon even de ergste dingen op die hij zich kan bedenken, zodat we hem geloven en medelijden met hem krijgen. De enige rede die ik me kan bedenken waarom hij dit hier allemaal post, is omdat hij dan aandacht krijgt. Het is ook niet alsof hij hulp zocht of zo.
Dan kon hij ook wel wat geloofwaardigers verzinnen. Ik ben niet de beroerdste wat betreft het voordeel van de twijfel. Genoeg users die als troll worden bestempeld die dat niet zijn, omdat ze toevallig en niet-zo-doorsnee verhaal hebben.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:13:45 #189
395200 deadprez
One more rail
pi_122691808
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan kon hij ook wel wat geloofwaardigers verzinnen. Ik ben niet de beroerdste wat betreft het voordeel van de twijfel. Genoeg users die als troll worden bestempeld die dat niet zijn, omdat ze toevallig en niet-zo-doorsnee verhaal hebben.
whatever man, het interesseert me ook echt helemaal niks. :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122691876
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef deadprez het volgende:

[..]

whatever man, het interesseert me ook echt helemaal niks. :')
Nee zoveel was duidelijk
pi_122693625
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:54 schreef deadprez het volgende:

[..]

Ja en ik ken genoeg mensen die voor veel minder een lange tijd in de jeugdgevangenis hebben gezeten. Hij noemt gewoon even de ergste dingen op die hij zich kan bedenken, zodat we hem geloven en medelijden met hem krijgen. De enige rede die ik me kan bedenken waarom hij dit hier allemaal post, is omdat hij dan aandacht krijgt. Het is ook niet alsof hij hulp zocht of zo.
Deadprez, je bent een vreemd persoon met een hele rare kijk op de werkelijkheid. Het heeft zelfs in de kranten gestaan. Ik vraag niet om aandacht. Ik dacht wat aanvulling te geven op dit onderwerp met wat wij echt meemaken hier met onze dochter. Het hele dorp weet het. Zeer bijzonder hoe de manier van denken en oordelen is van jou. Ik ga hier geen discussie over houden ook.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:41:32 #192
395200 deadprez
One more rail
pi_122693652
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Deadprez, je bent een vreemd persoon met een hele rare kijk op de werkelijkheid. Het heeft zelfs in de kranten gestaan. Ik vraag niet om aandacht. Ik dacht wat aanvulling te geven op dit onderwerp met wat wij echt meemaken hier met onze dochter. Het hele dorp weet het. Zeer bijzonder hoe de manier van denken en oordelen is van jou. Ik ga hier geen discussie over houden ook.
Mooi zo, want dat was ik ook niet van plan.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122694660
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Deadprez, je bent een vreemd persoon met een hele rare kijk op de werkelijkheid. Het heeft zelfs in de kranten gestaan. Ik vraag niet om aandacht. Ik dacht wat aanvulling te geven op dit onderwerp met wat wij echt meemaken hier met onze dochter. Het hele dorp weet het. Zeer bijzonder hoe de manier van denken en oordelen is van jou. Ik ga hier geen discussie over houden ook.
Je herhaalt continu hoe vreselijk en akelig het is wat jullie meemaken met je dochter, als het hele dorp het al weet kun je het ook hier wel bespreken dacht ik zo.
pi_122695490
Leuk topic :)
Maar iedereen kan denk ik sociopaat zijn als ie dat wil.
De weg terug lijkt me minder makkelijk.
pi_122695625
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:02 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Je herhaalt continu hoe vreselijk en akelig het is wat jullie meemaken met je dochter, als het hele dorp het al weet kun je het ook hier wel bespreken dacht ik zo.
Het is niet mijn bedoeling om het middelpunt te zijn. Over twee weken moeten we terug naar de rechtbank voor de uitspraak van de straf. Er is door de officier van justitie 12 maanden jeugdgevangenis geëist en behandeling Palmhuis.

Waar het mij om gaat is of het nu echt mogelijk is dat iemand zijn ziel verliest. Ik ben niet gelovig maar je maakt soms dingen mee waardoor je gaat twijfelen. Ze had het wel eens over dat de duivel haar leid. Ze kan er niets aan doen was ooit eens haar verklaring maar dat de duivel haar dingen laat doen. Daarna heeft ze het er nooit meer over gehad en negeert ze het ook.

kan iemand dus tijdelijk zijn ziel verliezen en hoe krijg je deze terug? Met ziel bedoel ik het geweten.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:27:41 #196
395200 deadprez
One more rail
pi_122695708
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn bedoeling om het middelpunt te zijn. Over twee weken moeten we terug naar de rechtbank voor de uitspraak van de straf. Er is door de officier van justitie 12 maanden jeugdgevangenis geëist en behandeling Palmhuis.

Waar het mij om gaat is of het nu echt mogelijk is dat iemand zijn ziel verliest. Ik ben niet gelovig maar je maakt soms dingen mee waardoor je gaat twijfelen. Ze had het wel eens over dat de duivel haar leid. Ze kan er niets aan doen was ooit eens haar verklaring maar dat de duivel haar dingen laat doen. Daarna heeft ze het er nooit meer over gehad en negeert ze het ook.

kan iemand dus tijdelijk zijn ziel verliezen en hoe krijg je deze terug? Met ziel bedoel ik het geweten.
misschien was ze flink van het padje af, dan kun je dat soort dingen soms wel eens denken
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:32:26 #197
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_122695921
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn bedoeling om het middelpunt te zijn. Over twee weken moeten we terug naar de rechtbank voor de uitspraak van de straf. Er is door de officier van justitie 12 maanden jeugdgevangenis geëist en behandeling Palmhuis.

Waar het mij om gaat is of het nu echt mogelijk is dat iemand zijn ziel verliest. Ik ben niet gelovig maar je maakt soms dingen mee waardoor je gaat twijfelen. Ze had het wel eens over dat de duivel haar leid. Ze kan er niets aan doen was ooit eens haar verklaring maar dat de duivel haar dingen laat doen. Daarna heeft ze het er nooit meer over gehad en negeert ze het ook.

kan iemand dus tijdelijk zijn ziel verliezen en hoe krijg je deze terug? Met ziel bedoel ik het geweten.
Psychopathie is wel iets wat je ontwikkelt. Het wordt soms onbehandelbaar genoemd.
Ik heb even gegoogled en dat Palmhuis lijkt me wel een goed idee. Hopen dat het een beetje helpt of dat het in ieder geval niet erger wordt.
Je wilt je dochter over een paar jaar vast niet terugzien in de gevangenis of in een tbs-kliniek ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_122697226
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:22 schreef AnimeFan het volgende:
Leuk topic :)
Maar iedereen kan denk ik sociopaat zijn als ie dat wil.
De weg terug lijkt me minder makkelijk.
Als er een weg terug is dan ben je uberhaupt geen sociopaat. En sowieso betwijfel ik ten zeerste of iedereen een sociopaat kan worden, daarvoor zijn bepaalde kenmerken niet alleen psychologisch maar ook biologisch van aard en daar kun je niet zoveel aan veranderen.
pi_122697281
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:25 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Het is niet mijn bedoeling om het middelpunt te zijn. Over twee weken moeten we terug naar de rechtbank voor de uitspraak van de straf. Er is door de officier van justitie 12 maanden jeugdgevangenis geëist en behandeling Palmhuis.

Waar het mij om gaat is of het nu echt mogelijk is dat iemand zijn ziel verliest. Ik ben niet gelovig maar je maakt soms dingen mee waardoor je gaat twijfelen. Ze had het wel eens over dat de duivel haar leid. Ze kan er niets aan doen was ooit eens haar verklaring maar dat de duivel haar dingen laat doen. Daarna heeft ze het er nooit meer over gehad en negeert ze het ook.

kan iemand dus tijdelijk zijn ziel verliezen en hoe krijg je deze terug? Met ziel bedoel ik het geweten.
Als ze haar ziel verloren is dan zou dat impliceren dat ze dus ooit wel een normaal kind is geweest?
pi_122697683
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als er een weg terug is dan ben je uberhaupt geen sociopaat. En sowieso betwijfel ik ten zeerste of iedereen een sociopaat kan worden, daarvoor zijn bepaalde kenmerken niet alleen psychologisch maar ook biologisch van aard en daar kun je niet zoveel aan veranderen.
Ik bedoelde eigenlijk dat ik denk dat iedereen z'n geweten uit kan schakelen als ie dat echt wil. Maar of dat diegene dan een sociopaat maakt hoeft natuurlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')