abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122683681
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dus jij zegt gewoonweg dat God fouten maakt ?! :o
:( Ga GODVERDOMME als de sodemieter naar de kerk en bidden voor vergiffenis !

GRR GRRR
Mensen die denken dat god fouten maakt. :') (God bestaat niet.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_122683832
Prima kick, ook in 2013 uitkijken voor dit gevaar.
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:34:44 #153
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_122684897
Sociopaten _O_
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_122685057
quote:
Ja en? Dus omdat ik geen Fokker ben en zelden op forums zit en in het verleden vanwege een bericht verbannen was op de Frontpage ben ik gelijk veroordeelt tot........?
Heel vreemd gedrag. Puber zeker?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:42:10 #155
395200 deadprez
One more rail
pi_122685164
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Ja en? Dus omdat ik geen Fokker ben en zelden op forums zit en in het verleden vanwege een bericht verbannen was op de Frontpage ben ik gelijk veroordeelt tot........?
Heel vreemd gedrag. Puber zeker?
je bent gewoon een beetje een aparte user
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_122685230
quote:
je bent gewoon een beetje een aparte user
Dank je.

Maar mijn post is in ieder geval berust op waarheid. Het is zeer moeilijk samen te leven met een sociopaat. Vooral als instanties hulp bieden maar niets kunnen doen omdat ze geloven in haar verandering wat natuurlijk schijn is. Zo goed zijn ze in manipuleren.
pi_122685278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Dank je.

Maar mijn post is in ieder geval berust op waarheid. Het is zeer moeilijk samen te leven met een sociopaat.
Hoe weet je dat ze een psychopaat is? Als ze nog jong is dan zal ze niet zo'n diagnose hebben gehad, dan is het eerder conduct disorder.
pi_122685333
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze een psychopaat is?
Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
pi_122685394
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze een psychopaat is? Als ze nog jong is dan zal ze niet zo'n diagnose hebben gehad, dan is het eerder conduct disorder.
Ik kan helaas geen details posten maar de daden die ze al heeft begaan zijn ernstig, heel ernstig. Jullie zullen zelfs schrikken dat een jonge meid zoiets überhaupt kan doen.
pi_122685418
Zat die vrouw in de trein niet gewoon half te slapen? Ik zou ook schrikken als er iemand met een psychopatenblik naar me zat te staren in de trein :{
Lekker
pi_122686376
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Ik kan helaas geen details posten maar de daden die ze al heeft begaan zijn ernstig, heel ernstig. Jullie zullen zelfs schrikken dat een jonge meid zoiets überhaupt kan doen.
Dan heb ik niks gezegd. Maar ik vraag me wel af waarom ze dan nog thuis woont?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:16:50 #162
395200 deadprez
One more rail
pi_122686709
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Die diagnose mag helemaal niet voor haar 18e vastgesteld worden. :')

Verder klinkt het gewoon als een gemiddeld tienermeisje :')
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:17:18 #163
395200 deadprez
One more rail
pi_122686736
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[..]

Dan heb ik niks gezegd. Maar ik vraag me wel af waarom ze dan nog thuis woont?
Iedereen moet meteen maar in een inrichting gestopt worden?
Stop the violence
Down with the hate
pi_122686952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef deadprez het volgende:

[..]

Verder klinkt het gewoon als een gemiddeld tienermeisje :')
:')
Tuurlijk meid :*
Lekker
pi_122687470
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef deadprez het volgende:

[..]

Iedereen moet meteen maar in een inrichting gestopt worden?
Als we op zijn posts af moeten gaan wel. Of in ieder geval niet thuis wonen.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:33:35 #166
395200 deadprez
One more rail
pi_122687513
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als we op zijn posts af moeten gaan wel. Of in ieder geval niet thuis wonen.
quote:
Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
klinkt gewoon als een wat extreme puber
Stop the violence
Down with the hate
pi_122687605
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

Jij weet over welke daden hij het heeft ja?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:36:24 #168
395200 deadprez
One more rail
pi_122687628
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jij weet over welke daden hij het heeft ja?
Nee, maar zolang hij dat niet zegt kan ik toch niet meer doen dan reageren op de dingen die hij wel zegt. :')
Stop the violence
Down with the hate
pi_122687736
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

volgens mij heb je de topic niet eens gelezen???

dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
Ok?
pi_122687758
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Nee, maar zolang hij dat niet zegt kan ik toch niet meer doen dan reageren op de dingen die hij wel zegt. :')
Hij zegt toch dat het erg, heel erg is. Nou dan kun je daar vanuit gaan, of het tegendeel beweren zonder duidelijke grond.
pi_122687942
Ik ben een sociopaat/psychopaat en ik herken me in het geheel niet in dit topic. -O-

( :') )
pi_122687945
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:

[..]

[..]

Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook niet en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 20:47:42 #173
395200 deadprez
One more rail
pi_122688091
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:44 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
klinkt wel als een relaxte chick, hoe oud is ze?
Stop the violence
Down with the hate
pi_122688148
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:44 schreef Reptillian77 het volgende:

[..]

Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
Mensen die alcohol roken moet je bij uit de buurt blijven.
pi_122688149
Ik ga weer offline maar ik zal een klein beetje oplichten van de sluier.

Meerdere openbare mishandelingen.
Woningoverval terwijl kinderen thuis waren.
Mensenhandel.
Drugs.

Maar ook blijven herhalen en geen spijt hebben. Niet bevatten en gewoon leven alsof er niets aan de hand is. Ze is nu 15 jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')