Mensen die denken dat god fouten maakt.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dus jij zegt gewoonweg dat God fouten maakt ?!Ga GODVERDOMME als de sodemieter naar de kerk en bidden voor vergiffenis !
GRR GRRR
Ja en? Dus omdat ik geen Fokker ben en zelden op forums zit en in het verleden vanwege een bericht verbannen was op de Frontpage ben ik gelijk veroordeelt tot........?quote:
je bent gewoon een beetje een aparte userquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:39 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Ja en? Dus omdat ik geen Fokker ben en zelden op forums zit en in het verleden vanwege een bericht verbannen was op de Frontpage ben ik gelijk veroordeelt tot........?
Heel vreemd gedrag. Puber zeker?
Dank je.quote:je bent gewoon een beetje een aparte user
Hoe weet je dat ze een psychopaat is? Als ze nog jong is dan zal ze niet zo'n diagnose hebben gehad, dan is het eerder conduct disorder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:43 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Dank je.
Maar mijn post is in ieder geval berust op waarheid. Het is zeer moeilijk samen te leven met een sociopaat.
Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze een psychopaat is?
Ik kan helaas geen details posten maar de daden die ze al heeft begaan zijn ernstig, heel ernstig. Jullie zullen zelfs schrikken dat een jonge meid zoiets überhaupt kan doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze een psychopaat is? Als ze nog jong is dan zal ze niet zo'n diagnose hebben gehad, dan is het eerder conduct disorder.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
Dan heb ik niks gezegd. Maar ik vraag me wel af waarom ze dan nog thuis woont?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:48 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Ik kan helaas geen details posten maar de daden die ze al heeft begaan zijn ernstig, heel ernstig. Jullie zullen zelfs schrikken dat een jonge meid zoiets überhaupt kan doen.
Die diagnose mag helemaal niet voor haar 18e vastgesteld worden.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:46 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Volgens rapport van psychiater en psycholoog. Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
Iedereen moet meteen maar in een inrichting gestopt worden?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Dan heb ik niks gezegd. Maar ik vraag me wel af waarom ze dan nog thuis woont?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verder klinkt het gewoon als een gemiddeld tienermeisje
Als we op zijn posts af moeten gaan wel. Of in ieder geval niet thuis wonen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen moet meteen maar in een inrichting gestopt worden?
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als we op zijn posts af moeten gaan wel. Of in ieder geval niet thuis wonen.
klinkt gewoon als een wat extreme puberquote:Ook ontoerekeningsvatbaar. Geen geweten. Geen spijt hebben van haar daden.
Jij weet over welke daden hij het heeft ja?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
klinkt gewoon als een wat extreme puber
Nee, maar zolang hij dat niet zegt kan ik toch niet meer doen dan reageren op de dingen die hij wel zegt.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij weet over welke daden hij het heeft ja?
Ok?quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
volgens mij heb je de topic niet eens gelezen???
dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
Hij zegt toch dat het erg, heel erg is. Nou dan kun je daar vanuit gaan, of het tegendeel beweren zonder duidelijke grond.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar zolang hij dat niet zegt kan ik toch niet meer doen dan reageren op de dingen die hij wel zegt.
Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook niet en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
[..]
klinkt gewoon als een wat extreme puber
klinkt wel als een relaxte chick, hoe oud is ze?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:44 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
Mensen die alcohol roken moet je bij uit de buurt blijven.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:44 schreef Reptillian77 het volgende:
[..]
Twee misdrijven als extreme puber zien. Tja, we hebben het over ernstige misdrijven. Een normaal mens heeft spijt, schuldgevoel of iets in die richting. Respect voor je medemens. Nou, dat heeft onze dochter dus niet. Ze heeft al in de jeugdgevangenis gezeten. Nu zijn er weer twee misdrijven net behandeld door de rechter. Het maakt je als ouder kapot. Nog nooit in mijn leven gevochten of ruzie gehad. Altijd respect voor mijn medemens. Rook en drink geen alcohol. Dan krijg je een dochter die precies je tegenpool wordt. Alle hulp al gehad op opsluiten na in een inrichting omdat we nog geloven dat het goed kan komen. Maar het is zo moeilijk. Zo veel leed, zoveel ellende. Zijzelf totaal geen spijt hebben en zich niet in kunnen beelden hoe wij als ouder kapot gemaakt worden. Gewoon grote bekken blijven geven en 0% naar de regels in huis luisteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |