abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113969869
Deze mensen hebben een grote invloed op iemands leven. Het zalje maar gebeuren dat je man of vrouw een sociopaat is. Wat betekent dit?

- Voelen geen emoties, geen liefde, geen angst enz.
- Bedriegen iedereen
- Liegen veel
- Doet alles voor eigen gewin, maar weet door charmes mensen om hun palm te winden
- uiterlijke kenmerken zoals een dode blik (vanwege geen emotie)
- lijken hele normale mensen maar zijn dat niet, sociopaten leidden tot het geloof in reptilians (soort dubbelleven)

Zijn er mensen die een sociopaat hebben ontmoet in hun leven en wat voor invloed heeft dat op jou gehad? Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.

Wetenschappelijke studies tonen aan dat 5% van de wereldbevolking sociopaat is. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken, wel alert. Er zijn altijd kleine inconsistenties die aantonen dat iemand een sociopaat is. Nét die kleine dingen die niet kloppen. Wat ze over zichzelf vertellen. Hun leven en gebeurtenissen, die net dat beetje afwijkt van de werkelijkheid.

Ontwijk sociopaten, voor het weet is je leven verwoest.
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 15:31:21 #2
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_113969886
kthnxbye
F.K.A. SuperwormJim
pi_113969894
Heb je dit geleerd tijdens je therapie ?
  maandag 9 juli 2012 @ 15:32:26 #4
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113969921
Eeeehmmmm, ok? :').

Denk je dat je de open deur nog verder open kan trappen of was dit het? :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 9 juli 2012 @ 15:32:35 #5
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113969926
quote:
Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
:')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_113969952
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef 123dudeguys het volgende:
Deze mensen hebben een grote invloed op iemands leven. Het zalje maar gebeuren dat je man of vrouw een sociopaat is. Wat betekent dit?

- Voelen geen emoties, geen liefde, geen angst enz.
- Bedriegen iedereen
- Liegen veel
- Doet alles voor eigen gewin, maar weet door charmes mensen om hun palm te winden
- uiterlijke kenmerken zoals een dode blik (vanwege geen emotie)
- lijken hele normale mensen maar zijn dat niet, sociopaten leidden tot het geloof in reptilians (soort dubbelleven)

Zijn er mensen die een sociopaat hebben ontmoet in hun leven en wat voor invloed heeft dat op jou gehad? Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.

Wetenschappelijke studies tonen aan dat 5% van de wereldbevolking sociopaat is. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken, wel alert. Er zijn altijd kleine inconsistenties die aantonen dat iemand een sociopaat is. Nét die kleine dingen die niet kloppen. Wat ze over zichzelf vertellen. Hun leven en gebeurtenissen, die net dat beetje afwijkt van de werkelijkheid.

Ontwijk sociopaten, voor het weet is je leven verwoest.
wtf dr phil :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_113969958
Nieuwe Lambiekje?
pi_113969989
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
kthnxbye
volgens mij heb je de topic niet eens gelezen???

dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:34:41 #9
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113970006
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
*staart met een intens dode blik naar TS*
pi_113970031
quote:

[..]

paranoia komt blijkbaar ook steeds vaker voor :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970040
hmm, volgens mij ben ik sociopaat.
en nu?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_113970046
quote:

[..]

Meid toch..
pi_113970057
illuminati
pi_113970082
quote:

[..]

Doet me denken aan een aflevering van South Park waarin Cartman zoiets doet.

*pieuw pieuw*
pi_113970086
WORDT WAKKER DE SOCIOPATEN KOMEN ERAAN!
pi_113970093
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehmmmm, ok? :').

Denk je dat je de open deur nog verder open kan trappen of was dit het? :').
Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.
pi_113970095
quote:

[..]

brrr klinkt eng. Bedankt voor de waarschuwing zeg!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113970105
en als je na een sociopaat naar de wc gaat moet je echt de bril goed schoon maken want je kunt het gewoon krijgen via de wc! sex is niet eens vereist!

verder moet je zorgen dat je nooit dezelfde lucht in ademt want dan kunnen ze je ziel op-ademen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970117
Wilde paarden zijn heel wild.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_113970119
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.
Grappig, ik ben er zojuist 1 tegengekomen.
pi_113970138
pi_113970173
verder moet je vooral op sociopaten letten die iets blauws dragen
dat wil zeggen dat ze klaar zijn om zich voort te planten en dan gaan ze eitjes in je oog leggen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970215
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
verder moet je vooral op sociopaten letten die iets blauws dragen
dat wil zeggen dat ze klaar zijn om zich voort te planten en dan gaan ze eitjes in je oog leggen
:P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_113970255
Ik heb altijd sex met sociopathische wijven. Lekker geen liefdesgevoelens
en hardcore noiqun. Omdat ik ook zelf mindfucked ben snap je ?!
Ja want je herkent ze. * kijkt TS kil aan *
  maandag 9 juli 2012 @ 15:40:14 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_113970262
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Ik heb ook advies voor jou, zoek eens hulp, je raaskalt eng een eind in het rond.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_113970264
quote:
9s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:

[..]

*staart met een intens dode blik naar TS*
de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.
  maandag 9 juli 2012 @ 15:41:12 #27
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_113970299
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.
pi_113970305
quote:

[..]

Ow I get it! TS is ontsnapt uit TRU
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113970341
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ow I get it! TS is ontsnapt uit TRU
Ik had ook al zo'n vermoeden.
Tom Cruise is zijn sekteleider vermoed ik :o
pi_113970352
pi_113970436
Kijkt eens diep in haar ogen :P

pi_113970441
quote:

[..]

Tegenwoordig lopen heel veel met zo'n dode blik rond. Alsof ze heroine gebruiken, en doen of ze dingen niet zien.

Ik liep een keer met krukken en liet wat vallen, en dan zijn het altijd de zelfde type mensen die je helpen. Een glimlach in de mond die bijna permanent is, zeeg begripvol, en meteen voorstellen om je naar de trein te helpen.

Intussen zie je dan die heroineblikken zonder glimlach, zonder enige verontwaarding kijken naar wat er gebeurd. En lopen dan weer door met hun eigen dingen, Terwijl dat type die me meehielp, ook na een maand nog weet wie je bent. als je die weer een keer tegenkomt.
🐱
pi_113970454
JA! Laten we op Fok! voor elk risicovol ding een topic maken om elkaar te waarschuwen.

Kijk uit mensen, wees voorzichtig met papier, voor je het weet heb je een sneetje in je vinger.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_113970492
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
JA! Laten we op Fok! voor elk risicovol ding een topic maken om elkaar te waarschuwen.

Kijk uit mensen, wees voorzichtig met papier, voor je het weet heb je een sneetje in je vinger.
De enter toets is hier pas gevarlijk :o
🐱
pi_113970598
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

De enter toets is hier pas gevarlijk :o
Alt+f4 jonguh xD
pi_113970599
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS niet te serieus nemen.

Obvious Trolll
pi_113970640
Reptillians zijn eng :(
pi_113971073
Trouwens, sinds wanneer heeft het PBC een internetcafé ?
  maandag 9 juli 2012 @ 16:02:44 #39
67670 Skv
Cynist.
pi_113971178
quote:

[..]

Ik ben een sociopaat. Dus eng.

Ga je nu weg uit dit topic? :W
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113971428
Ik ben een sociopaat.
Ik kom je halen TS, ik kom je leven verwoesten. Zie je m'n dode blik al?
pi_113971828
Geloof me, er is minstens één persoon op je facebook die sociopaat is. En daar wil je uit de buurt blijven. Bij sommige mensen gaat de knop om. Die zien opeens dat een persoon ze keer op keer verraadt. En dat is een sociopaat. Als gevolg daarvan herkennen ze sociopaten in het vervolg.

Iedereen die er lacherig over doet. Ga het na. Ga na over de gebeurtenissen in je leven, dan ontdek je wat je eigenlijk niet wilde weten. Dat de persoon die dichtbij je stond een sociopaat is.
pi_113971844
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef 123dudeguys het volgende:
Geloof me, er is minstens één persoon op je facebook die sociopaat is. En daar wil je uit de buurt blijven. Bij sommige mensen gaat de knop om. Die zien opeens dat een persoon ze keer op keer verraadt. En dat is een sociopaat. Als gevolg daarvan herkennen ze sociopaten in het vervolg.

Iedereen die er lacherig over doet. Ga het na. Ga na over de gebeurtenissen in je leven, dan ontdek je wat je eigenlijk niet wilde weten. Dat de persoon die dichtbij je stond een sociopaat is.
Volgensmij ben jij er eentje.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_113971898
  maandag 9 juli 2012 @ 16:22:54 #44
67670 Skv
Cynist.
pi_113972049
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef 123dudeguys het volgende:

Je komt een beetje manisch over. Kan dat kloppen?
  maandag 9 juli 2012 @ 16:23:17 #45
67670 Skv
Cynist.
pi_113972065
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Je komt een beetje manisch over. Kan dat kloppen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manie
:*
pi_113972293
Dat noemen ze toch tegenwoordig de antisociale persoonlijkheidsstoornis? Komt volgens mij minder voor dan die 5% van de bevolking. Ik dacht eerder aan 2%.
signatuurloos
pi_113972325
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Trinitrobenzeen het volgende:

[..]

Volgensmij ben jij er eentje.
Nee.

Vroeger deed ik ook lacherig over sociopaten. Ik geloofde dat alle mensen een ziel hebben (christelijk opgevoed)
nu weet ik dat dit niet klopt en dat sociopaten geen ziel hebben. Ik hoop dat ik iedereen hier genoeg heb gewaarschuwd.
pi_113972390
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

Nee.

Vroeger deed ik ook lacherig over sociopaten. Ik geloofde dat alle mensen een ziel hebben (christelijk opgevoed)
nu weet ik dat dit niet klopt en dat sociopaten geen ziel hebben. Ik hoop dat ik iedereen hier genoeg heb gewaarschuwd.
je vergeet dat ze mensen vlees eten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_113972437
quote:

[..]

Nee.

Hebben zeker ook rood haar?
pi_113972451
quote:

[..]

Nee.

Dus jij zegt gewoonweg dat God fouten maakt ?! :o
:( Ga GODVERDOMME als de sodemieter naar de kerk en bidden voor vergiffenis !

GRR GRRR
pi_113972469
quote:

[..]

Nee.

Dus volgens jou hebben sommige mensen wel een ziel en andere mensen niet?
signatuurloos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')