quote:Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
wtf dr philquote:Op maandag 9 juli 2012 15:30 schreef 123dudeguys het volgende:
Deze mensen hebben een grote invloed op iemands leven. Het zalje maar gebeuren dat je man of vrouw een sociopaat is. Wat betekent dit?
- Voelen geen emoties, geen liefde, geen angst enz.
- Bedriegen iedereen
- Liegen veel
- Doet alles voor eigen gewin, maar weet door charmes mensen om hun palm te winden
- uiterlijke kenmerken zoals een dode blik (vanwege geen emotie)
- lijken hele normale mensen maar zijn dat niet, sociopaten leidden tot het geloof in reptilians (soort dubbelleven)
Zijn er mensen die een sociopaat hebben ontmoet in hun leven en wat voor invloed heeft dat op jou gehad? Sociopaten zijn makkelijk te spotten. De mensen die sociopaten kunnen herkennen zijn zelf sociopaat, of weten waarop te letten. Kijk maar eens in de trein, of op straat. Als je iemand ziet met een dode blik moet je zelf met een dode blik terug staren. Zelf heb ik op die manier een keer een sociopaat ontdekt, de sociopaat schrok zichtbaar van dat ze ontdekt werdt als sociopaat.
Wetenschappelijke studies tonen aan dat 5% van de wereldbevolking sociopaat is. Ik schrijf dit niet om mensen bang te maken, wel alert. Er zijn altijd kleine inconsistenties die aantonen dat iemand een sociopaat is. Nét die kleine dingen die niet kloppen. Wat ze over zichzelf vertellen. Hun leven en gebeurtenissen, die net dat beetje afwijkt van de werkelijkheid.
Ontwijk sociopaten, voor het weet is je leven verwoest.
volgens mij heb je de topic niet eens gelezen???quote:
*staart met een intens dode blik naar TS*quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
volgens mij heb je de topic niet eens gelezen???
dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
paranoia komt blijkbaar ook steeds vaker voorquote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
dit is een serieuze waarschuwing, sociopaten zijn overal om ons heen en het beste is uit hun buurt te blijven. ze hebben teveel charmes, ze komen overal mee weg, het is het niet waard een psychologisch gevecht met hun te voeren.
Meid toch..quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van South Park waarin Cartman zoiets doet.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef HeatWave het volgende:
Eeeehmmmm, ok?.
Denk je dat je de open deur nog verder open kan trappen of was dit het?.
brrr klinkt eng. Bedankt voor de waarschuwing zeg!quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Grappig, ik ben er zojuist 1 tegengekomen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
verder moet je vooral op sociopaten letten die iets blauws dragen
dat wil zeggen dat ze klaar zijn om zich voort te planten en dan gaan ze eitjes in je oog leggen
Ik heb ook advies voor jou, zoek eens hulp, je raaskalt eng een eind in het rond.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:36 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Het is logisch dat je denkt dat je geen sociopaten ooit bent tegengekomen. Echter 1 op de 20 is sociopaat en voelen geen emoties. Ik weet zeker dat je ooit een sociopaat bent tegengekomen. Je doet er goed gaat alle banden met deze persoon te verbreken. Sociopaten zijn geen goed nieuws.
de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
*staart met een intens dode blik naar TS*
quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.
Ow I get it! TS is ontsnapt uit TRUquote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
de dode blik is kenmerkend voor een sociopaat. dit leidde tot het geloof in de reptilians (dode blik, koudbloedig enz) liegen, bedriegen, geen emoties, charmerend, en altijd een dode, doffe blik, wanneer ze denken dat niemand naar hun kijkt. Want in de realiteit zijn ze dood van binnen. Ze beleven het leven niet zoals jij en ik dat doen.
Tegenwoordig lopen heel veel met zo'n dode blik rond. Alsof ze heroine gebruiken, en doen of ze dingen niet zien.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
De enter toets is hier pas gevarlijkquote:Op maandag 9 juli 2012 15:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
JA! Laten we op Fok! voor elk risicovol ding een topic maken om elkaar te waarschuwen.
Kijk uit mensen, wees voorzichtig met papier, voor je het weet heb je een sneetje in je vinger.
Alt+f4 jonguh xDquote:Op maandag 9 juli 2012 15:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
De enter toets is hier pas gevarlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS niet te serieus nemen.
Obvious Trolll
Ik ben een sociopaat. Dus eng.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:40 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Volgensmij ben jij er eentje.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef 123dudeguys het volgende:
Geloof me, er is minstens één persoon op je facebook die sociopaat is. En daar wil je uit de buurt blijven. Bij sommige mensen gaat de knop om. Die zien opeens dat een persoon ze keer op keer verraadt. En dat is een sociopaat. Als gevolg daarvan herkennen ze sociopaten in het vervolg.
Iedereen die er lacherig over doet. Ga het na. Ga na over de gebeurtenissen in je leven, dan ontdek je wat je eigenlijk niet wilde weten. Dat de persoon die dichtbij je stond een sociopaat is.
Je komt een beetje manisch over. Kan dat kloppen?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:17 schreef 123dudeguys het volgende:
Geloof me, er is minstens één persoon op je facebook die sociopaat is. En daar wil je uit de buurt blijven. Bij sommige mensen gaat de knop om. Die zien opeens dat een persoon ze keer op keer verraadt. En dat is een sociopaat. Als gevolg daarvan herkennen ze sociopaten in het vervolg.
Iedereen die er lacherig over doet. Ga het na. Ga na over de gebeurtenissen in je leven, dan ontdek je wat je eigenlijk niet wilde weten. Dat de persoon die dichtbij je stond een sociopaat is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maniequote:Op maandag 9 juli 2012 16:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Je komt een beetje manisch over. Kan dat kloppen?
Nee.quote:
je vergeet dat ze mensen vlees etenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Nee.
Vroeger deed ik ook lacherig over sociopaten. Ik geloofde dat alle mensen een ziel hebben (christelijk opgevoed)
nu weet ik dat dit niet klopt en dat sociopaten geen ziel hebben. Ik hoop dat ik iedereen hier genoeg heb gewaarschuwd.
Hebben zeker ook rood haar?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Nee.
Vroeger deed ik ook lacherig over sociopaten. Ik geloofde dat alle mensen een ziel hebben (christelijk opgevoed)
nu weet ik dat dit niet klopt en dat sociopaten geen ziel hebben. Ik hoop dat ik iedereen hier genoeg heb gewaarschuwd.
Dus jij zegt gewoonweg dat God fouten maakt ?!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Nee.
Dus volgens jou hebben sommige mensen wel een ziel en andere mensen niet?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:28 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |