abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 februari 2013 @ 00:20:31 #201
236046 NotYou
tigerblood
pi_122697825
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:48 schreef Reptillian77 het volgende:
Ik ga weer offline maar ik zal een klein beetje oplichten van de sluier.

Meerdere openbare mishandelingen.
Woningoverval terwijl kinderen thuis waren.
Mensenhandel.
Drugs.

Maar ook blijven herhalen en geen spijt hebben. Niet bevatten en gewoon leven alsof er niets aan de hand is. Ze is nu 15 jaar.
Jailbait lovergirltopic. :9~
Je suis Charlie Sheen
pi_122698472
quote:
17s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:17 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat ik denk dat iedereen z'n geweten uit kan schakelen als ie dat echt wil. Maar of dat diegene dan een sociopaat maakt hoeft natuurlijk niet.
In het moment zelf zou ik zeggen ja, veel mensen zijn tot heel wat in staat. Wat experimenten zoals die van milgram wel laten zien of mensen die dingen doen in groepsverband wat ze anders nooit zouden doen. Maar de kans is aanwezig dat diezelfde mensen achteraf zich wel schuldig voelen (geweten).
pi_122698580
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

In het moment zelf zou ik zeggen ja, veel mensen zijn tot heel wat in staat. Wat experimenten zoals die van milgram wel laten zien of mensen die dingen doen in groepsverband wat ze anders nooit zouden doen. Maar de kans is aanwezig dat diezelfde mensen achteraf zich wel schuldig voelen (geweten).
http://www.scientias.nl/c(...)-lijkt-onjuist/67746
pi_122698706
quote:
Interessant. :o Bedankt voor de link.

Maar ik had ook een ander voorbeeld kunnen nemen.
pi_122698764
In het leger is het toch ook soms noodzakelijk dat je moordt, en wordt dat goedgepraat :P
Dat kan volgens mij ook op andere manieren.
pi_122698803
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Interessant. :o Bedankt voor de link.

Maar ik had ook een ander voorbeeld kunnen nemen.
Ook bij de andere experimenten, is het belangrijk om geen zwart/wit conclusies te trekken.

Al zal de oorspronkelijke conclusie van het Milgram experiment wel kloppen, dan is dat nog steeds niet te vergelijken met het gewetenloze van een sociopaat/psychopaat.

Het staat vast, dat wij mensen tot veel in staat zijn. Daar heb je eigenlijk geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig, maar enkel en alleen geschiedenis en nieuws.

Maar voor de meeste mensen moet de situatie ons daar wel toe aanzetten, en dat hoeft bij een sociopaat/psychopaat niet.
pi_122698873
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ook bij de andere experimenten, is het belangrijk om geen zwart/wit conclusies te trekken.

Al zal de oorspronkelijke conclusie van het Milgram experiment wel kloppen, dan is dat nog steeds niet te vergelijken met het gewetenloze van een sociopaat/psychopaat.

Het staat vast, dat wij mensen tot veel in staat zijn. Daar heb je eigenlijk geen wetenschappelijk onderzoek voor nodig, maar enkel en alleen geschiedenis en nieuws.

Maar voor de meeste mensen moet de situatie ons daar wel toe aanzetten, en dat hoeft bij een sociopaat/psychopaat niet.
Absoluut, daarom nuanceerde ik in mijn post ook dat het niet met geweten te maken hoeft te hebben dat die mensen zoiets doen, omdat er achteraf wel degelijk sprake kan zijn van schuldgevoelens.
pi_122698890
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Absoluut, daarom nuanceerde ik in mijn post ook dat het niet met geweten te maken hoeft te hebben dat die mensen zoiets doen, omdat er achteraf wel degelijk sprake kan zijn van schuldgevoelens.
Exact.
pi_131161629
Hallo, ik ben in kontakt met iemand waarvan ik denk dat deze persoon sociopatisch is aangelegd.
Telkens merk ik dat deze persoon (zeer waarschijnlijk) tegen mij liegt om maar wat aan geld en andere materiële dingen te geraken.Wat bijna nooit lukt , overigens.Soms , als ik het zelf wil, ga ik wel wat met die persoon eten op resto. Ik praat er graag wat mee aan de telefoon, maar mijdt het om ze echt te ontmoeten, omdat ze graag eindeloos getrakteerd wordt op vanalles en nog wat en me onder druk zet om materieel goed te verwerven.Zelf iets geven zit er trouwens nooit in, ook al heeft ze vaak beloofd om zelf eens (terug)te geven.Ze schijnt ook nooit een echt levensplan te hebben of serieuze job.Opvallend is; dat ze weigert om nu eens duidelijk te vertellen waar ze precies vandaan komt en bij welke vriendin ze nu eigenlijk verblijft hier in de stad.Ze beweert althans bij een vriendin te verblijven, maar of dat waar is...
Het lijkt wel of deze persoon een soort van "geheim agent"is , nooit is zo iemand openhartig, .Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik in korte tijd nog iemand anders heb gekend (via m'n vriendin)die een gelijkaardige persoonlijkheid heeft en ook veel beliegt en steelt en manipuleert...en nog subtieler is.Twee socio's in een korte tijd ontmoet?
Of het zo kan zijn...
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:00:16 #210
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_131161693
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:57 schreef ddavidd5 het volgende:
Hallo, ik ben in kontakt met iemand waarvan ik denk dat deze persoon sociopatisch is aangelegd.
Telkens merk ik dat deze persoon (zeer waarschijnlijk) tegen mij liegt om maar wat aan geld en andere materiële dingen te geraken.Wat bijna nooit lukt , overigens.Soms , als ik het zelf wil, ga ik wel wat met die persoon eten op resto. Ik praat er graag wat mee aan de telefoon, maar mijdt het om ze echt te ontmoeten, omdat ze graag eindeloos getrakteerd wordt op vanalles en nog wat en me onder druk zet om materieel goed te verwerven.Zelf iets geven zit er trouwens nooit in, ook al heeft ze vaak beloofd om zelf eens (terug)te geven.Ze schijnt ook nooit een echt levensplan te hebben of serieuze job.Opvallend is; dat ze weigert om nu eens duidelijk te vertellen waar ze precies vandaan komt en bij welke vriendin ze nu eigenlijk verblijft hier in de stad.Ze beweert althans bij een vriendin te verblijven, maar of dat waar is...
Het lijkt wel of deze persoon een soort van "geheim agent"is , nooit is zo iemand openhartig, .Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik in korte tijd nog iemand anders heb gekend (via m'n vriendin)die een gelijkaardige persoonlijkheid heeft en ook veel beliegt en steelt en manipuleert...en nog subtieler is.Twee socio's in een korte tijd ontmoet?
Of het zo kan zijn...
emo.gif
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:03:03 #211
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131161774
Moet je voor de grap de politiek in gaan, ben je er mee omringt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_131161811
Ja, zo'n gladde mensen...
pi_131161850
quote:
7s.gif Op maandag 9 juli 2012 15:31 schreef SuperwormJim het volgende:
kthnxbye
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:19:07 #214
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131162202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Moet je voor de grap de politiek in gaan, ben je er mee omringt.
wat weet jij er nou van, jij leeft op straat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:23:22 #215
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131162321
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

wat weet jij er nou van, jij leeft op straat.
OH EH HA HE HA HE HA HE

Echt zo grappig ben je je moet die grappen van je aan je moeder vertellen dan kan ze ook eens lachen na je geboorte.

fyi heb ik in de politiek gezeten, bij zowel de sp als vrijwilliger als bij gemeentelijke partijen op de zijlijn als activist. Heb er genoeg van gezien en gehoord, zowel in de wandelgangen als 1e persoon.

En daarnaast heb ik gewoon een mooi huisje nu.
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:24:15 #216
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_131162340
Dus bij de SP zitten sociopaten?
en hoe heb je dat huisje gekregen? Corruptie zeker!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zaterdag 14 september 2013 @ 14:25:01 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131162356
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef Maanvis het volgende:
Ja snoeiharde corruptie, miljarden heb ik gekregen van de sp.

En ja de SP zit vol sociopaten, net als alle andere landelijke partijen, en in een aantal gemeentelijke partijen heb je weer psychopaten, verstandelijk gehandicapten en zelfstrelende sloebers. (welk ook in landelijke partijen te vinden zijn trouwens, de eerste twee, maar die zijn genoeg omhoog gevallen om het niet te kunnen veroorloven sloeber te zijn, dat word namelijk direct tegen je gebruikt om je in de politieke kakbak te houden)
pi_131163688
Politiek is perfect voor enigszins narcistische/anti-sociale mensen natuurlijk. Het hele spelletje.
pi_131164176
edit sorry verkeerde topic
-nee-
pi_131167635
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 14:24 schreef Maanvis het volgende:
SP=Sociopaten Partij!
Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:53:07 #221
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_131168956
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef LKVBHD het volgende:

[..]

SP=Sociopaten Partij!
Simple People.
  † In Memoriam † zaterdag 14 september 2013 @ 17:54:01 #222
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_131168977
Ik heb het geliked en gedeeld op faceboook ok doeiiiii
:')
  zaterdag 14 september 2013 @ 17:57:45 #223
391044 scoober
Sooby dooby doo
pi_131169110
wat een onzin
pi_131177174