abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113505267
Mijn moeder is 9 jaar samen met haar vriend. Gedurende die jaren is hij niet een al te beste partner en (stief)vader geweest voor ons. Met ons bedoel ik: mijn moeder, zusje van 6 en voor mij. Hij heeft nooit echt interesse getoond in mij en met mijn zusje doet hij alleen maar leuke dingen, de rest laat hij aan mijn moeder over. Afgelopen jaar is er een laatste druppel geweest en wil mijn moeder graag dat hij het huis uit gaat. Dit weigert hij echter (huurhuis, staat op naam van beiden hoewel moeder hoofdhuurder was in het begin, hij is er later bij gekomen) en is bezig met ons steeds dwars liggen. Ik moet vermelden dat wij beiden geloven dat deze man psychisch niet in orde is omdat zijn belevingswereld totaal niet overeenkomt met de werkelijkheid. Hij verdraait dingen en beweert dat hij bepaalde dingen nooit heeft gedaan of gezegd, al is het dan een kwartier eerder gebeurd... Hij kampt ook met allerlei angsten en kan agressief worden als hij boos is. Zo heeft hij mijn deur kapot geslagen toen hij dacht dat mijn muziek te hard stond (dit was niet het geval, de buren draaiden de muziek maar door zijn gehoorprobleem kon hij dit niet vaststellen).

Nu heeft hij eergisteren de politie gebeld nadat hij mijn moeder zo uit de tent heeft gelokt dat ze hem (zacht) met haar tas heeft gemept op zijn schouder. Mij heeft hij gezegd dat ik van de brug moest springen. Hij zei tegen de agenten dat hij bang is en zich bedreigd voelt en beweert dat hij niet agressief is... Hij heeft zogenaamd ook niks gedaan om de uitbarsting uit te lokken. Het enige wat hij wil is dat wij hem met rust laten... maar niemand valt hem lastig van ons.

Politie liet blijken dit niet serieus te nemen aan ons maar konden niks doen. Advies: medation inschakkelen. Meneer wil dit echter niet en staat er niet voor open. Ondertussen blijft hij mijn moeder lastig vallen en haar zeggen dat ''ze hier nog spijt van zal krijgen'' als ze dit doorzet. Volgende stap is de rechtbank. Hij dreigt nu echter dat mijn moeder geen cent krijgt van hem als ze het op die manier doet.. Mijn moeder probeert al die tijd niet op hem in te gaan en hem die genoegen niet te geven. Hij blijft maar hameren op dat hij alle rechten wil wat betreft mijn zusje en dat hij niet weg gaat zonder haar (kind is erkend, ondertekend dat mijn moeder meer rechten heeft dan hij (zoiets, weet het er fijne niet van). En dan wil hij weer niet weg omdat hij hier geen familie heeft en dus nergens heen kan... Wij moeten het huis maar uit, want wij kunnen naar oma is dan het antwoord (oma is ziek, liever geen optie).

Vandaag is hij naar de huisarts geweest om te vertellen dat hij overspannen is, naar eigen zeggen (ivm urgentie oid). Mijn moeder en ik gingen naar de woningbouw om te vragen of we enigszins kans maken om hem uit huis te krijgen. Daar komen we hem tegen: vertelt de vrouw dat hij thuis wordt mishandeld en krijgt een noodnummer mee van de mevrouw die daar werkt. Zij benoemd nog hoe belangrijk ze het vindt dat hij hulp krijgt... "meestal wordt de vrouw mishandeld maar in uw geval is het dus andersom...''

Mijn vraag is wat we nu kunnen doen? Wat kan ik doen? Het is een valse beschuldiging. Ja, ze heeft hem een zachte mep gegeven met haar handtas, hij moest er om lachen en speelt nu slachtoffer. Buiten dat om heeft niemand hem ooit aangeraakt en is HIJ de agressieve persoon (slikt ook medicatie om die buien te onderdrukken). Het is een grote en sterke man die zijn eigen krachten niet kent en ik slaap met mijn deur op slot omdat ik me onveilig voel. Kan hij ons iets maken op deze manier? Kunnen ze mijn zusje hier straks weghalen? Politie maakt hier melding van en als ze nog een keer moeten komen dan kan wellicht jeugdzorg ingeschakeld worden zeggen ze. Dit is het laatste wat we willen natuurlijk.

Alle tips zijn welkom. Ik hoop dat mijn verhaal zo duidelijk is en anders hoor ik het wel.

Update: hij beweert nu nooit te hebben gezegd dat er sprake is van mishandeling thuis :'). Leugens gaan maar door.

[ Bericht 1% gewijzigd door Fiorellino op 28-06-2012 12:35:46 ]
pi_113505638
Als hij echt zo gestoord is als hoe hij overkomt, dan proberen met de woningbouw een nieuw huurhuis te vinden voor jezelf, zus en moeder. en jullie dan uitschrijven op dat adres, dan kan hij alles zelf gaan betalen

van de gas/water/licht standen foto's maken met de dagkrant / timestamp op de foto zelf op de datum dat jullie andere huurhuis inkunnen. alles van jullie naam /je moeders naam staat afhalen wat daar zit.
pi_113505668

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 28-06-2012 12:47:52 (Tieft op :*) ]
5 Ferrari's op videoband!
pi_113505809
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:38 schreef rood_wit_blauw het volgende:
Als hij echt zo gestoord is als hoe hij overkomt, dan proberen met de woningbouw een nieuw huurhuis te vinden voor jezelf, zus en moeder. en jullie dan uitschrijven op dat adres, dan kan hij alles zelf gaan betalen

van de gas/water/licht standen foto's maken met de dagkrant / timestamp op de foto zelf op de datum dat jullie andere huurhuis inkunnen. alles van jullie naam /je moeders naam staat afhalen wat daar zit.
Hoe zit dat met de wachttijden? Ik sta ingeschreven en ik maak opzich wel kans, maar kan ik dan mijn moeder bij mij inschrijven zodat we een fatsoenlijke woning kunnen krijgen of mag dat niet? Ik kan in mijn eentje geen fatsoenlijke woning huren, daar ik nog studeer en te weinig verdien.
  donderdag 28 juni 2012 @ 12:45:13 #5
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_113506018
Op zich heel simpel maar frustrerend antwoord:

Jij kan niets doen alleen je moeder kan wat doen, maar als zij bij hem blijft is het einde verhaal. Jij kan hoogstens besluiten om bij familie weg te gaan. Je moeder moet kiezen om bij hem weg te gaan, spullen en het huis zijn totaal niet belangrijk als het om geweld en intimidatie gaat.

Je moeder moet als volwassene haar verantwoordelijkheid nemen, jij zit helaas vast met zeer veel goede bedoelingen.

Sterkte.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
pi_113506856
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:45 schreef trigt013 het volgende:
Op zich heel simpel maar frustrerend antwoord:

Jij kan niets doen alleen je moeder kan wat doen, maar als zij bij hem blijft is het einde verhaal. Jij kan hoogstens besluiten om bij familie weg te gaan. Je moeder moet kiezen om bij hem weg te gaan, spullen en het huis zijn totaal niet belangrijk als het om geweld en intimidatie gaat.

Je moeder moet als volwassene haar verantwoordelijkheid nemen, jij zit helaas vast met zeer veel goede bedoelingen.
Je kunt natuurlijk WEL wat doen. En dat is je moeder steunen. Samen plannen maken om bewijs te krijgen dat hij tegen jou andere dingen zegt dan tegen je moeder. Samen bewijs verzamelen dat hij jullie misschien tegen elkaar probeert uit te spelen. Stop een voicerecorder in je zak en zet die aan als je hem tegen komt. Als je moeder dat ook doet, dan kun je elke dag vergelijken wat hij tegen haar zegt en wat hij tegen jou zegt. Etc. etc. etc.

Hij is in zijn eentje. Zo lang jij in je eentje en je moeder in haar eentje is, ben je allebei ook in je eentje. Daar kan hij wel tegen op. Maar zo gauw jullie gaan samenwerken, dan zal het voor hem niet meer mogelijk zijn jullie te manipuleren.

Op dit moment is het jouw woord tegen zijn woord. En je moeder's woord tegen zijn woord.

Iemand die de situatie niet kent maar wel moet beoordelen kan niet zomaar ruiken wiens woord de waarheid is. Dus die kan er alleen maar van uit gaan dat iedereen gelijk heeft, of iedereen ongelijk heeft. En daar kun je geen actie op baseren.
pi_113507063
Misschien kan je moeder urgentie voor een huis krijgen als ze vertelt tegen een huisarts of andere helper hoe stressvol de situatie thuis is. Dan kun je versnelt een nieuw huis krijgen.

Ik geloof niet (als hij niet de vader is) dat hij zomaar je zusje kan toe eigenen. In Nederland heeft zelfs de biologische vader minder rechten dan een moeder. Laat staan als het slechts om een vriend gaat die geen biologische binding heeft. Ik geloof dat hij eerder probeert om jullie bang te maken.

Misschien is het huist wel handig om het tot een rechtszaak te laten komen. In jouw verhaal krijg ik het idee dat hij daar juist bang voor is en probeert te voorkomen. Zo'n rechtszaak kan misschien ook leiden tot de scheiden van hun beiden. Dan kan het afgehandeld worden door rechters en advocaten.

Ik ken de situatie niet, maar kwam hij van een datingssite af? Daar zitten namelijk vaker van zulke losers die maar al te graag snel ergens bij in willen trekken en profiteren ervan. Meestal hebben ze hun vrienden en familie dan al verlaten. Uitkijken dus voor zulke gasten.
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:09:49 #8
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_113507235
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:01 schreef RetepV het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk WEL wat doen. En dat is je moeder steunen. Samen plannen maken om bewijs te krijgen dat hij tegen jou andere dingen zegt dan tegen je moeder. Samen bewijs verzamelen dat hij jullie misschien tegen elkaar probeert uit te spelen. Stop een voicerecorder in je zak en zet die aan als je hem tegen komt. Als je moeder dat ook doet, dan kun je elke dag vergelijken wat hij tegen haar zegt en wat hij tegen jou zegt. Etc. etc. etc.

Hij is in zijn eentje. Zo lang jij in je eentje en je moeder in haar eentje is, ben je allebei ook in je eentje. Daar kan hij wel tegen op. Maar zo gauw jullie gaan samenwerken, dan zal het voor hem niet meer mogelijk zijn jullie te manipuleren.

Op dit moment is het jouw woord tegen zijn woord. En je moeder's woord tegen zijn woord.

Iemand die de situatie niet kent maar wel moet beoordelen kan niet zomaar ruiken wiens woord de waarheid is. Dus die kan er alleen maar van uit gaan dat iedereen gelijk heeft, of iedereen ongelijk heeft. En daar kun je geen actie op baseren.
Leuk detail maar bewijs is alleen nuttig bij rechtzaak dus niet realistisch
Steunen doe je altijd maar dat is niet iets doen.
Je kan nog zo gelijk hebben, als je het niet krijgt ben je klaar.

Simpel je bent de zoon van zijn partner dus geen partij in dit conflict.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  Milf donderdag 28 juni 2012 @ 13:20:32 #9
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_113507716
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 12:40 schreef Fiorellino het volgende:

[..]

Hoe zit dat met de wachttijden? Ik sta ingeschreven en ik maak opzich wel kans, maar kan ik dan mijn moeder bij mij inschrijven zodat we een fatsoenlijke woning kunnen krijgen of mag dat niet? Ik kan in mijn eentje geen fatsoenlijke woning huren, daar ik nog studeer en te weinig verdien.
Tuurlijk kan je moeder zich bij jou inschrijven. :). Je bent alleen wel je inschrijfpunten kwijt wanneer je een huis accepteert. Maar denk niet dat je daar rouwig om kan/moet zijn.

Laat je moeder in elk geval contact opnemen met de politie. De zaak uitleggen. Ook al bij de woningbouw aangegeven wat er aan de hand is? Ik zie dat jullie hoorden dat er gedacht wordt dat hij slachtoffer is, maar wat hebben jullie daar gedaan/verteld?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_113511889
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:20 schreef nikky het volgende:

[..]

Tuurlijk kan je moeder zich bij jou inschrijven. :). Je bent alleen wel je inschrijfpunten kwijt wanneer je een huis accepteert. Maar denk niet dat je daar rouwig om kan/moet zijn.

Laat je moeder in elk geval contact opnemen met de politie. De zaak uitleggen. Ook al bij de woningbouw aangegeven wat er aan de hand is? Ik zie dat jullie hoorden dat er gedacht wordt dat hij slachtoffer is, maar wat hebben jullie daar gedaan/verteld?
Ik geloof dat mijn moeder nu wacht tot de zaak voorkomt maar dit is dan iets waar we uiteindelijk wel naartoe gaan, ja. Dan ben ik maar mijn inschrijfpunten kwijt.. dat is zoveel minder belangrijk dan onze gezondheid die nu gewoon hieronder lijdt.

De politie is hier dus geweest, ze zouden er een melding van maken maar vertelden dus als er nog een melding komt, jeugdzorg ingeschakeld kan worden. We hebben die avond ons verhaal wel gedaan maar strafrechtelijk is er weinig gebeurd waardoor zij niks konden doen voor ons. Wel advies gekregen om het via mediation te proberen maar gezien haar vriend weigert daaraan mee te werken zal het toch tot de rechtbank leiden denk ik.

Mijn moeder heeft niks uitgelegd aan de woningbouw, ze was nogal gepikeerd over het feit dat hij haar daar zo neer zet. Ze kwam ook naar die vrouw toe en zei ''nou, hier is die gewelddadige vrouw'' en stelde daarna haar vraag of zij meer recht heeft dan hij wat betreft de woning. Heb achteraf wel gezegd dat ze zich zo niet had moeten opstellen maar het zijn natuurlijk allemaal emoties.

Ik zal zeggen nogmaals contact te hebben met de woningbouw, denk dat dat geen kwaad kan.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:06 schreef Hicham. het volgende:
Misschien kan je moeder urgentie voor een huis krijgen als ze vertelt tegen een huisarts of andere helper hoe stressvol de situatie thuis is. Dan kun je versnelt een nieuw huis krijgen.

Ik geloof niet (als hij niet de vader is) dat hij zomaar je zusje kan toe eigenen. In Nederland heeft zelfs de biologische vader minder rechten dan een moeder. Laat staan als het slechts om een vriend gaat die geen biologische binding heeft. Ik geloof dat hij eerder probeert om jullie bang te maken.

Misschien is het huist wel handig om het tot een rechtszaak te laten komen. In jouw verhaal krijg ik het idee dat hij daar juist bang voor is en probeert te voorkomen. Zo'n rechtszaak kan misschien ook leiden tot de scheiden van hun beiden. Dan kan het afgehandeld worden door rechters en advocaten.

Ik ken de situatie niet, maar kwam hij van een datingssite af? Daar zitten namelijk vaker van zulke losers die maar al te graag snel ergens bij in willen trekken en profiteren ervan. Meestal hebben ze hun vrienden en familie dan al verlaten. Uitkijken dus voor zulke gasten.
Kan het geen probleem opleveren dat hij ons hierbij al voor is gegaan? Dan komen wij straks zeggen dat de boel ondraagelijk is terwijl hij al bij verschillende personen heeft neergelegd dat mijn moeder zo gewelddadig is.

Hij is in ieder geval wel haar biologische vader (mijne niet). Maar we zijn net naar het gemeentehuis geweest om te vragen naar zijn rechten en die heeft hij niet volgens twee medewerkers daar omdat er niks is geregeld met de rechtbank (gezag) maar het kind enkel is erkend. Ze verzekerden mijn moeder ervan dat hij op dat punt niets kan, iets wat we hem niet gaan zeggen natuurlijk want straks gooit ie het dan op kindermishandeling ofzo.

En ze kennen elkaar wel via het internet, maar niet via een datingsite. Hij is ook naar Nederland verhuisd voor mijn moeder maar uiteindelijk bleek het niet te werken en heeft zij te lang gewacht met stappen ondernemen. Maarja, da's achteraf praten...

@ degene die zei dat ik kon opnemen: gesprekken worden gevoerd in het Servisch, en bovendien houdt hij zich bewust rustig omdat hij zelf waarschijnlijk aan het opnemen is.
pi_113728982
Moeder heeft een advocaat toegewezen gekregen via het JL. Zij hebben gister gebeld en er zal eerst een brief verstuurd worden naar hem. Hierop heeft hij aangegeven het toch via mediation te willen proberen maar vanavond is de boel wederom geknapt. Hij heeft gedreigd om mij het huis uit te laten zetten en zal morgen hiervoor naar de woningbouw gaan. Ook ben ik de oorzaak van dit alles volgens hem, wat natuurlijk onzin is. Is het raadzaam om dit te melden bij de politie? Alhoewel ik denk dat zij hier niks mee kunnen. Hij dreigt zelf om bij het minste al naar de politie te stappen, maar dit is alles absoluut NIET in het belang van mijn zusje! Die zit hier middenin en straks wordt ze nog weggehaald omdat deze idioot zich niet kan inhouden.

Hij zegt nu ook dat hij geld krijgt van m'n moeder, maar dat is ook niet zo.
pi_113730254
hint : tape/cam recorder.

Neem z'n driftbuien op.

Laat hem dat maar ontkennen in de rechtzaal straks.
pi_113730320
Ik ga het de volgende keer proberen, maar het is vaak zo dat als ik naar beneden kom ze stoppen. Hij neemt alles ook zelf op, dus hoe hij dat wil doen weet ik niet, je hoort hem immers ook praten. Ik vraag me af in hoeverre hij dit mag/kan doen. Haar uitlokken en vervolgens lekker opnemen.
pi_113731870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 20:27 schreef Fiorellino het volgende:
Ik ga het de volgende keer proberen, maar het is vaak zo dat als ik naar beneden kom ze stoppen. Hij neemt alles ook zelf op, dus hoe hij dat wil doen weet ik niet, je hoort hem immers ook praten. Ik vraag me af in hoeverre hij dit mag/kan doen. Haar uitlokken en vervolgens lekker opnemen.
Hij zal vast in zijn opnames moeten knippen. Als jij het opneemt laat je het bandje gewoon meelopen. Lijkt me dan dat jouw bewijslast (continu-opname) zwaarder weegt dan dat van hem (knipwerk)
Tot zover het technische verhaaltje.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_113738651
Hij heeft mijn moeder net geprobeerd aan te raken (kussen, zei dat ze er maar niet zo aantrekkelijk bij moest lopen) waardoor mijn moeder is geflipt. Ze was bang dat hij haar ook zou verkrachten dus heeft ze hem geslagen en geduwd, ik heb de politie hierop gebeld omdat ik haar bijna niet van hem los kon trekken.

Situatie wordt steeds meer ondragelijk ;(. Wederom vertelde hij dat mijn moeder hem eerst aan heeft geraakt... ik word zo moe van die leugens! Alles wat uit zijn mond komt is een leugen! Agent zei dat ik altijd mocht bellen als er wat was en zei dat het hem speet dat ie niet meer voor ons kon doen.

Zit er zelf aan te denken om morgen weg te gaan en ergens anders een slaapplek te vinden, maar durf mijn moeder niet alleen te laten met die smeerlap. Hij doet echt alles om ons kapot te maken, ik vind het zo erg voor mijn moeder.
pi_113739913
Als je wilt kan ik wel even langs komen en hem een klap op zijn bek te geven. Wat een kwal :r
pi_113743140
Wat een idioot. Is er geen familie of vriend/vriendin waar jullie tijdelijk bij terecht kunnen? Of een blijf-van-mijn-lijf huis.

Dit klinkt als een toekomstig familiedrama zoals we ze de laatste jaren in het nieuws hebben gezien.

Elke gsm heeft tegenwoordig een voice recorder o.i.d., laat deze meelopen tijdens zo'n verhit gesprek.
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:16:20 #18
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_113743410
Goeie hemel, het klinkt alsof het tijd wordt voor je moeder om een Blijf-van-mijn-Lijf huis op te zoeken! :'(

Mijn aanrader: zorg dat jij en je moeder (tijdelijk) zsm een ander onderkomen vinden.
Als dat gelukt is, met jullie advocaat proberen om tot een huisuitzetting wegens huisvredebreuk en/of een straatverbod te komen. En probeer IEDER contact met die halve gare te vermijden. Zet nieuwe sloten op de deur zodat-ie in ieder geval niet meer binnen kan komen. Z.S.M.
Mediation is in ieder geval een gepasseerd station. Serieus, dit is niet 'normaal' meer.

Heel veel sterkte, TS!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 4 juli 2012 @ 01:14:07 #19
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_113745718
Is maatschappelijk werk al betrokken in dit verhaal? Die kunnen wellicht ook wat betekenen voor jullie en dan bedoel ik dus contact met de juiste instanties. Wellicht zelfs helpen met urgentie.
Ook hoi !
pi_113745881
Ik lees in een eerder stukje dat de vriend medicijnen slikt,heeft hij soms Borderline?

Probeer zoveel mogelijk bewijs te verzamelen,dus maak opnamen,schrijft op wat er gebeurd met data en tijd erbij en kijkn of je je aantekeningen etc ergens buitenshuis kan bewaren hetzij bij familie of vrienden.

Verder kijken naar mogelijkheden voor een andere woning om daar te gaan wonen of hem daar naar toe te krijgen.

Succes gewenst!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:38:59 #21
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_113754154
Wat een bullshit allemaal. Volgens mij is er weinig aan de hand behalve dat wat niet in een slecht huwelijk plaatsvindt.

Het is heel simpel: mensen zijn geen robots dus je kunt je stiefvader niet wegsturen.

Wat je wel kunt doen, is zelf weggaan. En dat had je allang, maar dan ook allang moeten doen. Je hebt deze situatie uitsluitend en alleen aan jezelf te danken. Er zijn genoeg mogelijkheden om vrije sector te huren, dan ga je maar piepklein huren en wat extra werken.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_113754195
Nee, hij heeft geen borderline. Wij denken aan een narcistische persoonlijkheidsstoornis, maar dat kunnen wij niet hardmaken of vaststellen. Hij past echter wel in dat plaatje!

Net bij een mediator geweest (met spoed). Hij is niet meegegaan want meneer lag nog te slapen (om 10 uur was de afspraak). Om mijn moeder te steunen ben ik meegegaan.. hieruit werd advies te geven om het inderdaad via de juridische weg te doen. Dit is een huurprobleem en wie heeft de rechten, daar gaat het om.

Mijn moeder en ik zijn net ook naar de woningbouw geweest om ons verhaal te doen. Mevrouw daar vertelde dat hij al voor ons is geweest en vertelde ons dat de woningbouw niks kan doen om mij uit huis te zetten, dit heeft ze hem ook verteld. Hierop is ie vertrokken. Daarna zijn we naar de huisartsenpraktijk geweest om een afspraak te maken zodat mijn moeder haar verhaal daar kan doen, kwamen we hem weer tegen :').

Verder zijn we ook naar de politie geweest en daar heeft mijn moeder haar verhaal gedaan. Ze wordt teruggebeld door afd. Zedenzaken, en kan dan aangifte doen.

Er werd ons trouwens verteld dat als we weg gaan, dit vrijwillig is en hij dan de woning kan krijgen. Advocaat belt straks mijn moeder op dus dan vragen we hoe dit zit.

[ Bericht 7% gewijzigd door Fiorellino op 04-07-2012 11:46:59 ]
pi_113754253
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:38 schreef Hallmark het volgende:
Wat een bullshit allemaal. Volgens mij is er weinig aan de hand behalve dat wat niet in een slecht huwelijk plaatsvindt.

Het is heel simpel: mensen zijn geen robots dus je kunt je stiefvader niet wegsturen.

Wat je wel kunt doen, is zelf weggaan. En dat had je allang, maar dan ook allang moeten doen. Je hebt deze situatie uitsluitend en alleen aan jezelf te danken. Er zijn genoeg mogelijkheden om vrije sector te huren, dan ga je maar piepklein huren en wat extra werken.
Oh, kom jij me nu ook vertellen dat ik dit aan mezelf heb te danken? Ik ben als kind in deze situatie gezet en nu stabiel genoeg om weg te gaan maar dat doe ik niet omdat ik mijn moeder blijf steunen en het even doorbijten is. Ik kan hem inderdaad niet wegsturen, maar hopelijk gaat dat via de rechtbank wel :).

En nee, ik kan nu geen woning huren.. kijk al elke week of er wat betaalbaars bij zit.
Enige optie is bij iemand anders logeren.
pi_113754309
Als een of andere fucko in mijn moeders huis ineens de boel ging terroriseren terwijl het niet zijn huis is had ik hem toch even piekfijn uitgelegd dat ie op moest bokken binnen een redelijke termijn of zijn lichaam zou nooit gevonden worden.

Mediation, politie, sociale hulpverlening. Ja dag, gewoon zelf oplossen, wat voor vent ben je eigenlijk? ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113754332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
Als een of andere fucko in mijn moeders huis ineens de boel ging terroriseren terwijl het niet zijn huis is had ik hem toch even piekfijn uitgelegd dat ie op moest bokken binnen een redelijke termijn of zijn lichaam zou nooit gevonden worden.

Mediation, politie, sociale hulpverlening. Ja dag, gewoon zelf oplossen, wat voor vent ben je eigenlijk? ;(
Ik? Ik ben een vrouw.
En hij heeft evenveel recht op dit huis aangezien beiden staan ingeschreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')