Ik had er laatst een serieus gesprek over met mijn liev omdat ik overtuigd was dat je er vast een ei van kan bakken ivm de eiwitten e.d.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:06 schreef Mangostine het volgende:
Zou je van sperma eigenlijk slagroom kunnen kloppen?
Nee, dat klaar kwam eerst, anders heb je niks te kloppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Met al die eiwitten wordt het wel een luchtig goedje denk ik... beetje vanillesuiker erdoor en klaar ben je!
Hij wel... ik nog niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat klaar kwam eerst, anders heb je niks te kloppen.![]()
Gerb, ik hoop op een vieruurtje voor je.
Have the guts to go nuts! (hahahaha, ik ligecht dubbel nu)quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Solagratia het volgende:
Misschien kan je er wel een notenschuimtaart van bakken
quote:
Nou moe, ik dacht dat je mijn reactie leuk vondquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef klumsy het volgende:
Leve de ipad... zat er weer eens naast, deis natuurlijk voor de 20 weken
Nee over een minuut of tien gok ik...quote:
Eusj, ga eens stiekem om het hoekje van de deur kijken dan...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Skoap het volgende:
ik zit maar op 10 min wandelen van Gerb, zou het raar zijn om als eerste aan haar bed te staan als muppet2.0 er is
Even denken hoor, waar halen we de noten dan vandaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Solagratia het volgende:
Misschien kan je er wel een notenschuimtaart van bakken
Doe eens!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Skoap het volgende:
ik zit maar op 10 min wandelen van Gerb, zou het raar zijn om als eerste aan haar bed te staan als muppet2.0 er is
Internetquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Even denken hoor, waar halen we de noten dan vandaan?
'Hoooooooooooi! Ik was toevallig in de buurt!'quote:
Is er al witte rook?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Skoap het volgende:
*zichzelf aan haar bureaustoel vast plakt met een lading plakband*
Ik kan het ziekenhuis zo ongeveer zien vanaf hier
Kun je HET raam ook zien? Regel een verrekijker!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Skoap het volgende:
*zichzelf aan haar bureaustoel vast plakt met een lading plakband*
Ik kan het ziekenhuis zo ongeveer zien vanaf hier
Oh ja? Dat lijkt me niet zo'n goed plan, 2,5 uur vanaf eerste weequote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef Mangostine het volgende:
Nou ze zeggen toch, bij de tweede moet je een kwartier tellen voor elk uur dat je bij de eerste bezig was, dan is ze dus om 15u klaar.
BJ hoeft dan alleen de stortkoker maar open te zettenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh ja? Dat lijkt me niet zo'n goed plan, 2,5 uur vanaf eerste wee.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
BJ hoeft dan alleen de stortkoker maar open te zetten
Zo bij de bakker... Mevrouw u verliest wat..quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
BJ hoeft dan alleen de stortkoker maar open te zetten
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo bij de bakker... Mevrouw u verliest wat..
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo bij de bakker... Mevrouw u verliest wat..
Klopt! Ik denk alleen al weken ohhh ik heb nog tijd genoeg. Inmiddels vliegen de weken toch wel voorbij dus mss moet ik eens wat gaan doen ;-)quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Loodje het volgende:
Geen paniek Frups, tijd genoeg voor, muurtje hoef niet in 1 dag af en jij ook 31 weken
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Uur geleden op 5 cm... Nu remifentanil want het gaat hard....
Held dat je tijdens de weeen hier postquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Zet 'm op damequote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Wow!! Wat ga je hardquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Nieuwe info...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Was het bij mij bij de 2e ook maar zo, pfff dat was veel meer een klus dan de eerste.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef Mangostine het volgende:
Nou ze zeggen toch, bij de tweede moet je een kwartier tellen voor elk uur dat je bij de eerste bezig was, dan is ze dus om 15u klaar.
Ik vond de 2e echt een eitje... Ik teken ervoor bij nummer 3... Gewoon 3 uurtjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was het bij mij bij de 2e ook maar zo, pfff dat was veel meer een klus dan de eerste.
Go Gerbera!![]()
![]()
Ja geen live cam ofzo.. Tssjk.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het belachelijk dat ze ons niet wat beter op de hoogte houdt. Slappe hap!!
Jij toch ook? Ik durfde al niets te zeggen omdat ik dacht dat ik de enige was die dat vond...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:18 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind het belachelijk dat ze ons niet wat beter op de hoogte houdt. Slappe hap!!
totale radiostilte en dat nog wel met pijnstilling tsskkquote:Op maandag 9 juli 2012 16:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij toch ook? Ik durfde al niets te zeggen omdat ik dacht dat ik de enige was die dat vond...
Oef, ik heb er gister een gezien op YouTube, van een beetje enge Duitse.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef Solagratia het volgende:
Ja, ik kijk graag naar andermans bevallingen
Kind vasthouden is ook nergens voor nodig, gewoon aan de papa geven; kan die ook eens. Heb je tenminste nog een hand vrij om je vinger op het knoopje te leggen voor de VK...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Ticootje het volgende:
Tijdens het hechten kun je prima met 1 hand je kind vasthouden en met de andere updaten.
Eerst whats app vind ikquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lijnloos het volgende:
Echt, prioriteiten mensen!!!! Eerst Fok/Twitter/Feestboek, dan IRL updaten... Familie heeft toch ook wel iets moderns, hoef je ook niet meer te bellen. En meteen fotootje erbij, is die behoefte ook gestilt!
Pattex, maar je moet niet teveel smeren... denk aan Gerb's rans-posts-over-propquote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik word vandaag alleen maar geconfronteerd met baby's.
Op mijn werk 3 collega's: een nieuwbakken vader met foto's, een nieuwbakken oma met foto's, en een moeder met haar wolk van een zoon.
Ja hallo, hoe moet ik die van mij nou nog 3 maanden binnenhouden?
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
Zolang alle specs bekend gemaakt worden + foto kan dat ook... je kunt toch ook hele groepen WA-en?
was dat van de Pattex ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Pattex, maar je moet niet teveel smeren... denk aan Gerb's rans-posts-over-prop
Pcies.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lijnloos het volgende:
Echt, prioriteiten mensen!!!! Eerst Fok/Twitter/Feestboek, dan IRL updaten... Familie heeft toch ook wel iets moderns, hoef je ook niet meer te bellen. En meteen fotootje erbij, is die behoefte ook gestilt!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Op mijn werk 3 collega's: een nieuwbakken vader met foto's, een nieuwbakken oma met foto's, en een moeder met haar wolk van een zoon.
Ik het dubbele...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Wees gerust, je zult er nog wel meer gaan ontdekken de komende periode...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Kwisted het volgende:
Gerbera!! F5!! Zet hem op! Misschien liggen jullie nu al te knuffelen met de kleine![]()
Ik heb zojuist mijn eerste striemen ontdekt
Kap is!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wees gerust, je zult er nog wel meer gaan ontdekken de komende periode...
Het viel bij jou wel mee toch? Dan zal het toch niet ineens nu wel heel erg gaan ontstaan... toch?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef pessie het volgende:
Ik heb gewoon de zenuwen omdat Gerb nog niet ge-update heeft
Liever niet zeg... Ik moet nog in bikini mooie mannen kunnen verleiden!quote:
Daaromquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja graag, mijnes moet nog effe finetunen.
Ja?? Draag je in de breedte?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het nu gewoon irritant worden dat iedereen denkt dat ik een meisje krijg.
Iedereen.
Ik denk dat ik het straks gewoon een piepkleinbeetje jammer vind als het inderdaad een meisje is. Zo van, hadden ze toch gelijk.
Bij mijn eerste was iedereen ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Mijn moeder had zelfs al een jongenszwembroekje gekocht. Ze hoopt dat hij nu van pas komtquote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het nu gewoon irritant worden dat iedereen denkt dat ik een meisje krijg.
Iedereen.
Ik denk dat ik het straks gewoon een piepkleinbeetje jammer vind als het inderdaad een meisje is. Zo van, hadden ze toch gelijk.
Mijn moeder weet welke namen wij zullen geven aan zoon of dochter. Heeft ze een of andere app geinstalleerd met de meisjesnaam als naam van de baby. Want ja, zij weet het zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Bij mijn eerste was iedereen ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Mijn moeder had zelfs al een jongenszwembroekje gekocht. Ze hoopt dat hij nu van pas komt
Slecht moment om te gaan klooien met de modem. Internet ligt eruit.
Niet krabben en smerenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Kwisted het volgende:
Gerbera!! F5!! Zet hem op! Misschien liggen jullie nu al te knuffelen met de kleine![]()
Ik heb zojuist mijn eerste striemen ontdekt
Oh ohquote:Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh Kwisted .. k-strepen![]()
Hoop dat dat mij nog even bespaard blijft. Maja jij bent al een heul stukje verder!![]()
Enf: Ja hoor, wel veul ste veul gedaan.. Op een gegeven moment had ik zo'n verrekte pijn in mijn onderweg .. kon niet meer fatsoenlijk lopen
.. Je wilt zo lekker enthousiast mee helpen aanpakken en doen, maja was niet zo slim dus achteraf
![]()
Nu lekker rustig thuis .. Eerst even eten, dan rondje maken met hondje. En met mijn batterij op de bank en de pootjes omhoog.
En wat ik nog erger vind aan het werkende leven .. Mijn man heeft avonddienst (ene week vroege, andere week late).. Nou ja, leent zich ook wel weer prima om zielige films te gaan kijken
![]()
Iemand Dombo gezien teovallig afgelopen zaterdag?![]()
*rammel de rammel*
Ja op m'n onderbuik zijn ze witquote:Op maandag 9 juli 2012 17:00 schreef Mangostine het volgende:
Trekken ze nou bij jou al een beetje weg Zoë?
Kan inderdaad als jouw huid vaak droog is en niet elastisch dan krijg je sneller strepen, maar wat voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat het voor niemand werkt!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja op m'n onderbuik zijn ze wit![]()
Maar de strepen op m'n zij zijn nog steeds donkerrood. Ik liet ze laatst aan m'n moeder zien die schrok zich rotZe heeft zelf (met 3 zwangerschappen waarvan 2 van een 2ling) geen striae gehad, en ze had een hele grote bol!
M'n zus heeft ook bijna geen strepen & die had vergeleken met mij een grote zw.schaps buik.
De grootte, wel/niet smeren enz zegt dus niet zoveel
Oh die is wel heel zeker van haar zaakquote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Mijn moeder weet welke namen wij zullen geven aan zoon of dochter. Heeft ze een of andere app geinstalleerd met de meisjesnaam als naam van de baby. Want ja, zij weet het zeker.![]()
Zielig voor mijn eventuele zoon!
De kans op striae is voor iedereen anders, maar ik zeg altijd baadt het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef Zoë23 het volgende:
Mango
Op m'n zij zo rond de 30 weken en op m'n onderbuik 39/40 weken geloof ik. Echt op het einde
Je navel wordt natuurlijk ook anders, misschien dat die meer opgerekt wordt? Die van mij was voor de helft geplopt maar nu weer normaal
Loodje
Zeg ook niet dat het niet helpt, maar dat een kleine buik of veel smeren niet zoveel zegt over het wel of geen striae krijgen. Je kunt je best doen maar het geeft geen garantie. Ook tijdens de bevalling kun je nog striae krijgen.
Herkenbaar! Dat gevoel had ik dus ook nadat we het geslacht wisten.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Iedereen.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
17:37 is Vera Marei geboren <3 en jongens ze is prachtig!!!
Wat een leuke naam! Gefeliciteerd met je tweede dochter!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaaaa daar is ze danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Boeie, het is je exquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef vamperotica het volgende:
Gerberaatje! Gefeliciteerd!![]()
Mooie namen ook!![]()
pffff...... Namen, dat wordt hier ook wat.... Ex vindt de meisjes naam die ik al tijden in mn hoofd heb niet mooi en houdt vast aan de naam die we voor t jongste monster hadden als dat een meisje was geweest ipv een jochie... Maar ondertussen heeft mn tante een dochter gekregen en "onze" naam gegeven![]()
Voor een jochie ben ik helemaaaal inspiratieloos!![]()
Spannend SE
Destijds vond iedereen het wel komisch, zo van 'Zo, kijk die eens lenig zijn!'. Totdat bleek dat ze altijd zo lag en totaal niet bewoog en groeide na 20/21 weken. Ze liep met 12 weken eigenlijk al achter qua groei bleek achteraf.quote:Op maandag 9 juli 2012 21:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Keshet wat fijn dat hendrikje gewoon goed groeit!![]()
Is dat van E haar houding pas achteraf bezien of was dat destijds al reden tot zorg?
quote:Op maandag 9 juli 2012 21:38 schreef Poezebeest het volgende:
Keshet; wat fijn dat je jochie het zo goed doet! En terugblikkend idd wel raar hoe het is gegaan bij E. en dat alles bij elkaar niet eerder de alarmen af heeft laten gaan. Ze lag achterover dubbelgeklapt meen ik mij te herinneren. Heeft ze die houding na de geboorte eigenlijk ook nog aangenomen?
+1quote:Op maandag 9 juli 2012 22:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik moest ook meteen denken dat het toch wel naar moet zijn geweest voor E om maar steeds zo te liggen.
Meisje heeft het zwaar gehad.
Lijkt me ook moeilijk voor jezelf om dat te zien. Je kindje hoort juist veilig te zitten in je buik.
Ik vergeet steeds of er nou een verklaring voor dit alles was achteraf?
Dit werd ook over onze zoon verteld, echo in het zkh in Zwolle gehad... Niets aan de hand achteraf. Hoop dat het voor jullie ook zo uitpakt!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef SupremeEvil het volgende:
Keshet, wat fijn een goede seo
Gerbera, gaf je oudste weer een zalando gil bij het zien van zusje?
Enne, thanks dames voor t support. Weet niet wat een eventueel vergroot niertje betekent. Waarschijnlijk dat afvalstoffen niet goed uitgeplast worden, of dat er sowieso te weinig geplast wordt. (Kga et niet googlen) Horen we wel in 't ziekenhuis. Ga er nog vanuit dat de dame in kwestie gewoon nog toevallig moest gaan plassen, de grapjas
Details details.quote:
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
26 weken vandaag, gaat echt hard ineens
Nog niet beter, ondanks het koelere weer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En ik heb de huisarts net maar gebeld, want ik slaap gewoon niet meer van de jeuk
Klaag er maar even lekker op los hoor, weinig zo verschrikkelijk als continu jeukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeie, ff klagen mag toch. Daar ben je zwanger voor hoor..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vind het stiekem toch best pittig hoor. Lichamelijk wordt het nu rap zwaarder, lopen wordt moeilijker door bekkenpijn, ik kan niet meer lekker liggen, niet lekker zitten, staan gaat helemaal voor geen meter, ik krab me een ongeluk en slaap daardoor slecht. Overdag ben ik moe op mijn werk... Het is allemaal heel anders dan de vorige keer.
En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden
Echo!quote:
Leuk! Je "leest" de laatste dagen wat positiever weg, voelt het ook zo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echo!
13 weken. Omg wat gaat het toch wel vlug.
Ja, klopt.. Het is wel ok zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuk! Je "leest" de laatste dagen wat positiever weg, voelt het ook zo?
http://www.funda.nl/koop/(...)dr-j-w-paltelaan-98/quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huisjes shoppen is leukWaar kijk je naar?
Fijn om te lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, klopt.. Het is wel ok zo.
Alhoewel, ik dus wel best serieus soms denk hoe het straks allemaal moet.
Prima ruimte! Aan het decor mag wel wat aangepast wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)dr-j-w-paltelaan-98/
Deze!
Gaat zn gangetje, voel me.in principe prima. Tis nog allemaal prima te doen, maar ben wel heeeeel benieuwd naar dr (helemaal na gerbera's foto's, ik wil ooohook. Hele zwangerschap synchroon gelopen en zij heeft dr beeb gewoon al haha. We testen zelfs op dezelfde dag positief *lol*)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Keshetwat fijn dat de groei netjes op schema ligt. Hopelijk snel de vervolgafspraak zodat je helemaal gerust bent.
Son, mooie mijlpaal! Hoe voel je je?
Knap inderdaad SE, dat je nog niet hebt gegoogled. Ik kan mij ook nooit zo goed inhouden maar je hebt groot gelijk. Laat ze er nog maar eens naar kijken voor je je druk gaat maken.
Ik zag nog een verlof voorbij komen, van Labello! Heerlijk he!
Hier 38 w, 1 d () en merk nu al dat vandaag niet mijn dag is. Slecht geslapen en vanaf moment van wakker worden het gevoel alsof iemand in mijn kruis geschopt heeft (druk op schaambeen). Pijnlijk bij iedere beweging
. Herkent iemand dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...![]()
Ik ben ingeleid met een ballonkatheter. Je krijgt dan een ballonnetje ingebracht die ze opblazen dmv 30 cc water. Het inbrengen doet echt geen zeer. Er hangt wel een slangetje uit je damesplasser, die ze vastplakken aan je been. De eerste keer hadden ze hem een beetje te laag vastgeplakt, waardoor het slangetje een beetje ging irriteren. En je voelt je net een kerstklokje doordat er twee balletjes aan het uiteinde van het slangetje zitten. De gyn vond mijn imitatie (kling, kling en een beetje wiegen) in elk geval erg treffend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:25 schreef Nanadu het volgende:
Ik heb morgen mijn eigen mijlpaal, 37 weken. Dan mag ik officieel bevallen en ik hoop dat het er die dag ook mag gebeuren, maar ik houd er geen rekening mee. Ik verwacht het pas donderdag of vrijdag. Heeft iemand hier trouwens ervaring met ballonkatheter? Geen idee hoe het allemaal zal gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |