abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114002473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:

En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden :')
Klaag er maar even lekker op los hoor, weinig zo verschrikkelijk als continu jeuk :Y
pi_114002474
Gerberaatje gefeliciteerd *O*

En Keshet ook met de goede seo *O*

Klaagpost in spoiler want past niet in feesttopic :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114002519
Gerberaatje, gefeliciteerd! *O* Ben benieuwd naar je kleine dametje!

SE, hopelijk is er niets aan de hand, maar sterkte met afwachten. :o

Sorbootje, sterkte! Die jeuk lijkt me extreem vervelend. En klagen, tsja... van mij mag het hoor. Ik ervaar het ook als zwaar, al heb ik geen extreme kwaaltjes. Wel jammer dat het voor jou zo anders is dan bij je dochter, kan me voorstellen dat dat dan wel wat tegenvalt.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:18:03 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114002528
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vind het stiekem toch best pittig hoor. Lichamelijk wordt het nu rap zwaarder, lopen wordt moeilijker door bekkenpijn, ik kan niet meer lekker liggen, niet lekker zitten, staan gaat helemaal voor geen meter, ik krab me een ongeluk en slaap daardoor slecht. Overdag ben ik moe op mijn werk... Het is allemaal heel anders dan de vorige keer.

En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden :')
Boeie, ff klagen mag toch. Daar ben je zwanger voor hoor..

Morgen ga ik baby kijken!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114002544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef Ticootje het volgende:

Morgen ga ik baby kijken!
Echo of kraamvisite?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:21:45 #281
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114002631
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:18 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Echo of kraamvisite?
Echo!
13 weken. Omg wat gaat het toch wel vlug.
pi_114002670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Echo!
13 weken. Omg wat gaat het toch wel vlug.
Leuk! Je "leest" de laatste dagen wat positiever weg, voelt het ook zo?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:23:13 #283
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114002686
Oh en ik kijk een beetje stiekem naar huisjes... ik woon nu natuurlijk in een tijdelijk huurhuisje. Ik moet nog wel regelen met mijn ex dat het huis waar hij woont op zijn naam komt en de hypotheek dus ook van mijn naam gaat. Maar als ik dat nou heb geregeld, dan kan ik gewoon een leuk huisje voor mezelf kopen. Ik heb al helemaal iets leuks gezien!
pi_114002722
Huisjes shoppen is leuk O+ Waar kijk je naar?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:24:06 #285
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114002727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:22 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Leuk! Je "leest" de laatste dagen wat positiever weg, voelt het ook zo?
Ja, klopt.. Het is wel ok zo.

Alhoewel, ik dus wel best serieus soms denk hoe het straks allemaal moet.
  † In Memoriam † dinsdag 10 juli 2012 @ 10:25:01 #286
309370 Nanadu
pi_114002756
Sorbo wat vervelend dat de jeuk nog steeds niet over is bij je en je uit je slaap houdt. Inderdaad echt even aan de bel trekken, want het breekt je op. Ik weet hoe vervelend het is en vooral 's nachts wordt je er helemaal gek van. Het is dat ik er medicijnen voor heb gekregen wat de jeuk sterkt heeft doen verminderen. Veel succes :*

Wat gaat het bij iedereen toch snel!!! Allemaal mijlpalen *O*

Ik heb morgen mijn eigen mijlpaal, 37 weken. Dan mag ik officieel bevallen en ik hoop dat het er die dag ook mag gebeuren, maar ik houd er geen rekening mee. Ik verwacht het pas donderdag of vrijdag. Heeft iemand hier trouwens ervaring met ballonkatheter? Geen idee hoe het allemaal zal gaan. :?
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:25:12 #287
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114002767
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huisjes shoppen is leuk O+ Waar kijk je naar?
http://www.funda.nl/koop/(...)dr-j-w-paltelaan-98/

Deze!
pi_114002829
Gerberaatje gefeliciteerd!!!! O+ *O* O+
Fijn dat het ook zo goed gegaan is en nu lekker genieten !

Keshet goed nieuws zeg! *O*

Hier inmiddels 32 weken poeh nog 8 te gaan het begint zo te kriebelen nou :D
pi_114002888
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja, klopt.. Het is wel ok zo.

Alhoewel, ik dus wel best serieus soms denk hoe het straks allemaal moet.
Fijn om te lezen :*
(En uiteraard maak je je zorgen, alles loopt net een beetje en ineens wordt het weer helemaal anders)

quote:
Prima ruimte! Aan het decor mag wel wat aangepast worden :P
pi_114002898
Wij hebben net weer even baby gekeken O+ Hij is al groot en zo compleet O+ En hij had de hik en ging drinken en plassen. Was zo leuk om te zien O+ Word alles meteen weer een stuk echter van. We krijgen gewoon weer een baby O+

Oh en mijn ouders zijn ook op de hoogte. Als wij blij zijn zijn zij ook blij ^O^
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 10:35:27 #291
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_114003136
Gebra gefeliciteerd *O* *O*
Keshet wat fijn dat je een goede SEO had gisteravond :D:D

Sterkte voor de dames die het nodig hebben. Ga vandaag even rustig aandoen, game of thrones kijken ofzo, vanavond verjaardag van oma en morgen vk:)
Be dance |Be real| Be You
pi_114003255
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 08:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Keshet *O* wat fijn dat de groei netjes op schema ligt. Hopelijk snel de vervolgafspraak zodat je helemaal gerust bent.

Son, mooie mijlpaal *O*! Hoe voel je je?

Knap inderdaad SE, dat je nog niet hebt gegoogled. Ik kan mij ook nooit zo goed inhouden maar je hebt groot gelijk. Laat ze er nog maar eens naar kijken voor je je druk gaat maken.

Ik zag nog een verlof voorbij komen, van Labello *O*! Heerlijk he!

Hier 38 w, 1 d ( :')) en merk nu al dat vandaag niet mijn dag is. Slecht geslapen en vanaf moment van wakker worden het gevoel alsof iemand in mijn kruis geschopt heeft (druk op schaambeen). Pijnlijk bij iedere beweging :X. Herkent iemand dit?
Gaat zn gangetje, voel me.in principe prima. Tis nog allemaal prima te doen, maar ben wel heeeeel benieuwd naar dr (helemaal na gerbera's foto's, ik wil ooohook. Hele zwangerschap synchroon gelopen en zij heeft dr beeb gewoon al haha. We testen zelfs op dezelfde dag positief *lol*)
Wel ben ik blij als.k morgen 'overleef', verjaardag van oudste. Die datum wilde k toen niet en nu nog steeds niet :P dus ben er al sinds november van overtuigd dat ze dan komt :D al verwacht k t op dit moment eigenlijk niet haha. Alleen vrijdag mag ik niet *lol*, heeft vriend een belangrijke afspraak staan op zn werk :')
En hou jij t nog vol?

*O* voor dr andere mijlpalen en tico leuk huisje!
pi_114003417
Fijn MeNicole .. Altijd leuk he :)

Tico fijn dat je je erover beter begint te voelen! En fijn dat je misschien een eigen plekje in het vooruitzicht hebt. Het zal allemaal vast op zijn pootjes terecht komen. Ik zeg altijd: waar er ergens een deur dicht gaat, gaan er ergens anders weer 10 open

En Nanadu is er ook helemaal klaar mee als ik het zo goed gelezen heb .. Je bent er bijna meissie :*
pi_114003763
Zal ik nog even wat rammel materiaal erin gooien? ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...

:*
pi_114003816
Nou iinderdaad rammel! Van harte met jullie 2e dochter en zusje! Heerlijk dat jullie bijna naar huis mogen! Lekker genieten!
pi_114003820
Ohhh Gerb. Wát een mooie. O+ En wat een ontroerende foto van de 2 muppets die kennismaken.
Fijn dat het allemaal zo goed gaat. Tot over een tijd in het babytopic!
pi_114003940
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:25 schreef Nanadu het volgende:

Ik heb morgen mijn eigen mijlpaal, 37 weken. Dan mag ik officieel bevallen en ik hoop dat het er die dag ook mag gebeuren, maar ik houd er geen rekening mee. Ik verwacht het pas donderdag of vrijdag. Heeft iemand hier trouwens ervaring met ballonkatheter? Geen idee hoe het allemaal zal gaan. :?
Ik ben ingeleid met een ballonkatheter. Je krijgt dan een ballonnetje ingebracht die ze opblazen dmv 30 cc water. Het inbrengen doet echt geen zeer. Er hangt wel een slangetje uit je damesplasser, die ze vastplakken aan je been. De eerste keer hadden ze hem een beetje te laag vastgeplakt, waardoor het slangetje een beetje ging irriteren. En je voelt je net een kerstklokje doordat er twee balletjes aan het uiteinde van het slangetje zitten. De gyn vond mijn imitatie (kling, kling en een beetje wiegen) in elk geval erg treffend.

Ik kreeg de ballon op woensdagavond ingebracht en de bedoeling was dat ik de volgende dag 2 cm ontsluiting zou hebben zodat ze de vliezen konden breken. Helaas zat ik op 1,5 cm, te weinig dus. Er werd 10 cc bijgespoten en 's avond heb ik heel voorzichtig geprobeerd of de ballon loskwam. Geloof niet dat dat de bedoeling was, maar de ballon kwam er wel meteen uit. 3 cm ontsluiting !

De volgende ochtend zijn de vliezen gebroken. Omdat de ballon wel ontsluiting maakt, maar geen verweking, duurde het allemaal erg lang bij mij.
pi_114003974
Uit je hela hola kindercola?
pi_114004027
Aangepast :P
pi_114004070
kudo's voor de edit :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')