Dit werd ook over onze zoon verteld, echo in het zkh in Zwolle gehad... Niets aan de hand achteraf. Hoop dat het voor jullie ook zo uitpakt!quote:Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef SupremeEvil het volgende:
Keshet, wat fijn een goede seo
Gerbera, gaf je oudste weer een zalando gil bij het zien van zusje?
Enne, thanks dames voor t support. Weet niet wat een eventueel vergroot niertje betekent. Waarschijnlijk dat afvalstoffen niet goed uitgeplast worden, of dat er sowieso te weinig geplast wordt. (Kga et niet googlen) Horen we wel in 't ziekenhuis. Ga er nog vanuit dat de dame in kwestie gewoon nog toevallig moest gaan plassen, de grapjas
Details details.quote:
Wat zij zegt!quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
26 weken vandaag, gaat echt hard ineens
Nog niet beter, ondanks het koelere weer?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wat zij zegt!
En ik heb de huisarts net maar gebeld, want ik slaap gewoon niet meer van de jeuk
Klaag er maar even lekker op los hoor, weinig zo verschrikkelijk als continu jeukquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boeie, ff klagen mag toch. Daar ben je zwanger voor hoor..quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:08 schreef Sorbootje het volgende:
En ik vind het stiekem toch best pittig hoor. Lichamelijk wordt het nu rap zwaarder, lopen wordt moeilijker door bekkenpijn, ik kan niet meer lekker liggen, niet lekker zitten, staan gaat helemaal voor geen meter, ik krab me een ongeluk en slaap daardoor slecht. Overdag ben ik moe op mijn werk... Het is allemaal heel anders dan de vorige keer.
En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden
Echo!quote:
Leuk! Je "leest" de laatste dagen wat positiever weg, voelt het ook zo?quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echo!
13 weken. Omg wat gaat het toch wel vlug.
Ja, klopt.. Het is wel ok zo.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Leuk! Je "leest" de laatste dagen wat positiever weg, voelt het ook zo?
http://www.funda.nl/koop/(...)dr-j-w-paltelaan-98/quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
Huisjes shoppen is leukWaar kijk je naar?
Fijn om te lezenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, klopt.. Het is wel ok zo.
Alhoewel, ik dus wel best serieus soms denk hoe het straks allemaal moet.
Prima ruimte! Aan het decor mag wel wat aangepast wordenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)dr-j-w-paltelaan-98/
Deze!
Gaat zn gangetje, voel me.in principe prima. Tis nog allemaal prima te doen, maar ben wel heeeeel benieuwd naar dr (helemaal na gerbera's foto's, ik wil ooohook. Hele zwangerschap synchroon gelopen en zij heeft dr beeb gewoon al haha. We testen zelfs op dezelfde dag positief *lol*)quote:Op dinsdag 10 juli 2012 08:21 schreef Tante_Soesa het volgende:
Keshetwat fijn dat de groei netjes op schema ligt. Hopelijk snel de vervolgafspraak zodat je helemaal gerust bent.
Son, mooie mijlpaal! Hoe voel je je?
Knap inderdaad SE, dat je nog niet hebt gegoogled. Ik kan mij ook nooit zo goed inhouden maar je hebt groot gelijk. Laat ze er nog maar eens naar kijken voor je je druk gaat maken.
Ik zag nog een verlof voorbij komen, van Labello! Heerlijk he!
Hier 38 w, 1 d () en merk nu al dat vandaag niet mijn dag is. Slecht geslapen en vanaf moment van wakker worden het gevoel alsof iemand in mijn kruis geschopt heeft (druk op schaambeen). Pijnlijk bij iedere beweging
. Herkent iemand dit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier gaat het super! We mogen eind van de middag naar huis... Ik ga jullie allemaal in de gaten houden! Hou vol en probeer ook nog even te genieten van die baby in je buik.. Het blijft bijzonder...![]()
Ik ben ingeleid met een ballonkatheter. Je krijgt dan een ballonnetje ingebracht die ze opblazen dmv 30 cc water. Het inbrengen doet echt geen zeer. Er hangt wel een slangetje uit je damesplasser, die ze vastplakken aan je been. De eerste keer hadden ze hem een beetje te laag vastgeplakt, waardoor het slangetje een beetje ging irriteren. En je voelt je net een kerstklokje doordat er twee balletjes aan het uiteinde van het slangetje zitten. De gyn vond mijn imitatie (kling, kling en een beetje wiegen) in elk geval erg treffend.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:25 schreef Nanadu het volgende:
Ik heb morgen mijn eigen mijlpaal, 37 weken. Dan mag ik officieel bevallen en ik hoop dat het er die dag ook mag gebeuren, maar ik houd er geen rekening mee. Ik verwacht het pas donderdag of vrijdag. Heeft iemand hier trouwens ervaring met ballonkatheter? Geen idee hoe het allemaal zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |