abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 juli 2012 @ 22:41:17 #251
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113990875
jaaaaaah :) daar is ze dan!! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Gerberaatje! en wat een ontzettend leuke stoere en toch lieve naam <3, heeeeeel goede keuze!!!
Fijne kraamtijd gewenst! O+ O+ O+ *O*

en Keshet wat fijn nieuws!!! *O*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_113992646
Gerberaatje, gefeliciteerd met jullie mooie dochter!! Je bent nu mama van 2 meiskes O+ O+
Heerlijke kraamtijd met z'n 4tjes toegewenst!!

Keshet *O* *O* Wat heeeeeerlijk om te horen dan jullie mannetje gewoon lekker op groei ligt (oh wat een bevrijdend gevoel voor jullie en de emo is meer dan terecht. (Ik heb bij de groei echo van Wies ook een traantje gelaten toen ze vertelde dat ze bij 32 weken al bijna zwaarder was dan Mette was bij de geboorte. Zelfs mijn moeder die erbij was heeft een traantje weggepinkt)

Heb je een speciale SEO gehad in het zkh (ik vraag het omdat het niet standaard is als je in het zhk loopt en dat je 's avonds SEO hebt gehad en dat ze dat doen bij de Star maar toch niet in zhk? Maar ik kan me haast niet voorstellen dat je met jou voorgeschiedenis niet een SEO in het zhk krijgt.)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_113992692
Gefeliciteerd Gerberaatje!
pi_113992742
Keshet, wat fijn een goede seo :)

Gerbera, gaf je oudste weer een zalando gil bij het zien van zusje?

Enne, thanks dames voor t support. Weet niet wat een eventueel vergroot niertje betekent. Waarschijnlijk dat afvalstoffen niet goed uitgeplast worden, of dat er sowieso te weinig geplast wordt. (Kga et niet googlen) Horen we wel in 't ziekenhuis. Ga er nog vanuit dat de dame in kwestie gewoon nog toevallig moest gaan plassen, de grapjas }:|
pi_113993028
Keshet *O*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_113995089
Keshet *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 10 juli 2012 @ 00:38:50 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_113996971
Gerberaatje van harte!

En keshet :* <3
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 07:54:00 #258
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114000431
Dat je je in kan houden qua Google SE. Ik ben echt zo'n Dr. Google helaas. :')

Son! Je staat bovenaan! *O*

Ik zit nog even op een blij wolkje omdat de groei helemaal volgens schema was. O+ Hopelijk krijg ik zo snel een telefoontje over de vervolgafspraak.

Wickie, het Erasmus doet de SEO's niet meer; die hebben ze uitbesteed aan star inderdaad. Wel met de afspraak dat als er ook maar íets aan de hand is ik deze week nog in het ziekenhuis terecht kan natuurlijk. Ik vond het eerst een flinke tegenvaller; ik heb juist zo'n vertrouwen in het ziekenhuis. Over 2,5 week moet ik weer naar de gyn en die kijkt dan zelf ook nog naar de groei; vanaf dan is het om de week.
A grand adventure has begun.
pi_114000488
Gefeliciteerd Gerberaatje, Gerbera man en dochter met de geboorte van jullie 2e dochter *O* *O* *O*

Keshet voor jou ook *O* voor de groei van henrikje. Ik hoop dat je gauw de vervolgafspraak krijgt, zodat blijkt dat alles echt goed is.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114000571
Keshet idd *O*
Gelijk maar mn mijlpaal ook, 39 weken vandaag *O*

Keshet, lekker op je wolk blijven zitten hoor! Zo ontzettend fijn dat zn groei goed is. O+
pi_114000595
Sonnetje mijlpaal *O* .. Ik mag morgen weer O-)
Volgens mij zijn er op dinsdag altijd een heleboel mijlpalen!

Keshet, fijn dat het allemaal netjes op schema lag! Hopelijk voel je je iets meer gerust nu :)

Labellooo verlof *O* .. geniet ervan!

gerb klinkt inderdaad als een redelijk prettige bevalling .. Nu is het tijd om te genieten! :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 08:21:44 #262
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_114000652
Keshet *O* wat fijn dat de groei netjes op schema ligt. Hopelijk snel de vervolgafspraak zodat je helemaal gerust bent.

Son, mooie mijlpaal *O*! Hoe voel je je?

Knap inderdaad SE, dat je nog niet hebt gegoogled. Ik kan mij ook nooit zo goed inhouden maar je hebt groot gelijk. Laat ze er nog maar eens naar kijken voor je je druk gaat maken.

Ik zag nog een verlof voorbij komen, van Labello *O*! Heerlijk he!

Hier 38 w, 1 d ( :')) en merk nu al dat vandaag niet mijn dag is. Slecht geslapen en vanaf moment van wakker worden het gevoel alsof iemand in mijn kruis geschopt heeft (druk op schaambeen). Pijnlijk bij iedere beweging :X. Herkent iemand dit?
pi_114000692
Keshet, ik ben heel blij voor jullie dat de SEO gisteren goed was.
Met een meidenkwartet
pi_114000766
Gefeliciteerd Gerberaatje met de geboorte van jullie dochter! *O* *O* *O*
En wat een prachtige naam O+

En een *O* voor Keshet, wat fijn!

[ Bericht 12% gewijzigd door Take_A_Picture op 10-07-2012 08:40:14 ]
Tralalalaaa
pi_114000877
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 23:12 schreef SupremeEvil het volgende:
Keshet, wat fijn een goede seo :)

Gerbera, gaf je oudste weer een zalando gil bij het zien van zusje?

Enne, thanks dames voor t support. Weet niet wat een eventueel vergroot niertje betekent. Waarschijnlijk dat afvalstoffen niet goed uitgeplast worden, of dat er sowieso te weinig geplast wordt. (Kga et niet googlen) Horen we wel in 't ziekenhuis. Ga er nog vanuit dat de dame in kwestie gewoon nog toevallig moest gaan plassen, de grapjas }:|
Dit werd ook over onze zoon verteld, echo in het zkh in Zwolle gehad... Niets aan de hand achteraf. Hoop dat het voor jullie ook zo uitpakt! :*
pi_114000918
Gerb *O* Gefeliciteerd met jullie dochter!!

SE wij hadden dat bij Leander (geloof ik). Buikomvang was ook iets te groot. Bij de echo paar weken later was het weg.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_114000922
Wat fijn dat de SEO er goed uitzag Keshet ^O^

SE ik hoop dat er ook bij jullie niets aan de hand blijkt te zijn :*

Gerbera klinkt alsof je een welverdiende mooie roze wolk te pakken hebt O+

26 weken vandaag, gaat echt hard ineens :o
  dinsdag 10 juli 2012 @ 08:55:19 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_114001060
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 19:35 schreef Oognip het volgende:

[..]

En de vader van haar kind :D
Details details.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_114002038
Gerberaatje gefeliciteerd met je dochter!! Je klinkt heerlijk verliefd. Geniet ervan!
pi_114002109
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 08:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
26 weken vandaag, gaat echt hard ineens :o
Wat zij zegt!

En ik heb de huisarts net maar gebeld, want ik slaap gewoon niet meer van de jeuk :'(
pi_114002167
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:01 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Wat zij zegt!

En ik heb de huisarts net maar gebeld, want ik slaap gewoon niet meer van de jeuk :'(
Nog niet beter, ondanks het koelere weer? -O-
pi_114002212
Nee, ik lag gisteren al om kwart voor tien in bed, maar ik lag om 1 uur nog te krabben.
pi_114002266
En ik vind het stiekem toch best pittig hoor. Lichamelijk wordt het nu rap zwaarder, lopen wordt moeilijker door bekkenpijn, ik kan niet meer lekker liggen, niet lekker zitten, staan gaat helemaal voor geen meter, ik krab me een ongeluk en slaap daardoor slecht. Overdag ben ik moe op mijn werk... Het is allemaal heel anders dan de vorige keer.

En ik heb de pest aan klagen, maar ik kan het nu even niet tegenhouden :')
pi_114002327
Owh Sorbo wilde het net vragen, had je dat bij je vorige zwangerschap ook?

Balen hoor :*
Maar dat jeuken de hele tijd kan wijzen op iets toch? Ik heb het vaker gelezen hier bij anderen?
pi_114002421
Ja, dat kan. Cholestase is niet waarschijnlijk, gezien de termijn en de aard van de klachten. Puppp zou kunnen, maar is wel vroeg.

Wrs gewoon domme pech en idd die allergische reactie op mijn eigen zweet ofzo..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')