quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo bij de bakker... Mevrouw u verliest wat..
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zo bij de bakker... Mevrouw u verliest wat..
Klopt! Ik denk alleen al weken ohhh ik heb nog tijd genoeg. Inmiddels vliegen de weken toch wel voorbij dus mss moet ik eens wat gaan doen ;-)quote:Op maandag 9 juli 2012 14:35 schreef Loodje het volgende:
Geen paniek Frups, tijd genoeg voor, muurtje hoef niet in 1 dag af en jij ook 31 weken
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Uur geleden op 5 cm... Nu remifentanil want het gaat hard....
Held dat je tijdens de weeen hier postquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Zet 'm op damequote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Wow!! Wat ga je hardquote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Nieuwe info...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Was het bij mij bij de 2e ook maar zo, pfff dat was veel meer een klus dan de eerste.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef Mangostine het volgende:
Nou ze zeggen toch, bij de tweede moet je een kwartier tellen voor elk uur dat je bij de eerste bezig was, dan is ze dus om 15u klaar.
Ik vond de 2e echt een eitje... Ik teken ervoor bij nummer 3... Gewoon 3 uurtjes.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Was het bij mij bij de 2e ook maar zo, pfff dat was veel meer een klus dan de eerste.
Go Gerbera!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |