Ik had er laatst een serieus gesprek over met mijn liev omdat ik overtuigd was dat je er vast een ei van kan bakken ivm de eiwitten e.d.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:06 schreef Mangostine het volgende:
Zou je van sperma eigenlijk slagroom kunnen kloppen?
Nee, dat klaar kwam eerst, anders heb je niks te kloppen.quote:Op maandag 9 juli 2012 14:07 schreef Lijnloos het volgende:
Met al die eiwitten wordt het wel een luchtig goedje denk ik... beetje vanillesuiker erdoor en klaar ben je!
Hij wel... ik nog niet hoorquote:Op maandag 9 juli 2012 14:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, dat klaar kwam eerst, anders heb je niks te kloppen.![]()
Gerb, ik hoop op een vieruurtje voor je.
Have the guts to go nuts! (hahahaha, ik ligecht dubbel nu)quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Solagratia het volgende:
Misschien kan je er wel een notenschuimtaart van bakken
quote:
Nou moe, ik dacht dat je mijn reactie leuk vondquote:Op maandag 9 juli 2012 14:21 schreef klumsy het volgende:
Leve de ipad... zat er weer eens naast, deis natuurlijk voor de 20 weken
Nee over een minuut of tien gok ik...quote:
Eusj, ga eens stiekem om het hoekje van de deur kijken dan...quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Skoap het volgende:
ik zit maar op 10 min wandelen van Gerb, zou het raar zijn om als eerste aan haar bed te staan als muppet2.0 er is
Even denken hoor, waar halen we de noten dan vandaan?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:11 schreef Solagratia het volgende:
Misschien kan je er wel een notenschuimtaart van bakken
Doe eens!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:23 schreef Skoap het volgende:
ik zit maar op 10 min wandelen van Gerb, zou het raar zijn om als eerste aan haar bed te staan als muppet2.0 er is
Internetquote:Op maandag 9 juli 2012 14:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Even denken hoor, waar halen we de noten dan vandaan?
'Hoooooooooooi! Ik was toevallig in de buurt!'quote:
Is er al witte rook?quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Skoap het volgende:
*zichzelf aan haar bureaustoel vast plakt met een lading plakband*
Ik kan het ziekenhuis zo ongeveer zien vanaf hier
Kun je HET raam ook zien? Regel een verrekijker!quote:Op maandag 9 juli 2012 14:27 schreef Skoap het volgende:
*zichzelf aan haar bureaustoel vast plakt met een lading plakband*
Ik kan het ziekenhuis zo ongeveer zien vanaf hier
Oh ja? Dat lijkt me niet zo'n goed plan, 2,5 uur vanaf eerste weequote:Op maandag 9 juli 2012 14:02 schreef Mangostine het volgende:
Nou ze zeggen toch, bij de tweede moet je een kwartier tellen voor elk uur dat je bij de eerste bezig was, dan is ze dus om 15u klaar.
BJ hoeft dan alleen de stortkoker maar open te zettenquote:Op maandag 9 juli 2012 14:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh ja? Dat lijkt me niet zo'n goed plan, 2,5 uur vanaf eerste wee.
quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
BJ hoeft dan alleen de stortkoker maar open te zetten
Zo bij de bakker... Mevrouw u verliest wat..quote:Op maandag 9 juli 2012 14:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
BJ hoeft dan alleen de stortkoker maar open te zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |