Oef, ik heb er gister een gezien op YouTube, van een beetje enge Duitse.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:19 schreef Solagratia het volgende:
Ja, ik kijk graag naar andermans bevallingen
Kind vasthouden is ook nergens voor nodig, gewoon aan de papa geven; kan die ook eens. Heb je tenminste nog een hand vrij om je vinger op het knoopje te leggen voor de VK...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Ticootje het volgende:
Tijdens het hechten kun je prima met 1 hand je kind vasthouden en met de andere updaten.
Eerst whats app vind ikquote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lijnloos het volgende:
Echt, prioriteiten mensen!!!! Eerst Fok/Twitter/Feestboek, dan IRL updaten... Familie heeft toch ook wel iets moderns, hoef je ook niet meer te bellen. En meteen fotootje erbij, is die behoefte ook gestilt!
Pattex, maar je moet niet teveel smeren... denk aan Gerb's rans-posts-over-propquote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik word vandaag alleen maar geconfronteerd met baby's.
Op mijn werk 3 collega's: een nieuwbakken vader met foto's, een nieuwbakken oma met foto's, en een moeder met haar wolk van een zoon.
Ja hallo, hoe moet ik die van mij nou nog 3 maanden binnenhouden?
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
Zolang alle specs bekend gemaakt worden + foto kan dat ook... je kunt toch ook hele groepen WA-en?
was dat van de Pattex ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Pattex, maar je moet niet teveel smeren... denk aan Gerb's rans-posts-over-prop
Pcies.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lijnloos het volgende:
Echt, prioriteiten mensen!!!! Eerst Fok/Twitter/Feestboek, dan IRL updaten... Familie heeft toch ook wel iets moderns, hoef je ook niet meer te bellen. En meteen fotootje erbij, is die behoefte ook gestilt!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Op mijn werk 3 collega's: een nieuwbakken vader met foto's, een nieuwbakken oma met foto's, en een moeder met haar wolk van een zoon.
Ik het dubbele...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Wees gerust, je zult er nog wel meer gaan ontdekken de komende periode...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Kwisted het volgende:
Gerbera!! F5!! Zet hem op! Misschien liggen jullie nu al te knuffelen met de kleine![]()
Ik heb zojuist mijn eerste striemen ontdekt
Kap is!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wees gerust, je zult er nog wel meer gaan ontdekken de komende periode...
Het viel bij jou wel mee toch? Dan zal het toch niet ineens nu wel heel erg gaan ontstaan... toch?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef pessie het volgende:
Ik heb gewoon de zenuwen omdat Gerb nog niet ge-update heeft
Liever niet zeg... Ik moet nog in bikini mooie mannen kunnen verleiden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |