Gerberaatje, M. en Muppet! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!

Geniet ervan!
Nanadu, jammer dat 't nog niet wilde vandaag. Hopelijk woensdag meer geluk.
PE, bluh, dat zijn ook niet de berichten waar je op zit te wachten. Hopelijk kun je snel in 't ziekenhuis terecht. Ik hoop dat 't loos alarm is.
Ik ben vanavond voor de SEO geweest. Hendrikje ligt gewoon precies op schema qua groei!

De ene meting kwam op 19w6d uit en de andere weer op 20w1d en ga zo maar door. Vandaag ben ik dus precies twintig weken dus 't ventje groeit gewoon helemaal zoals 't hoort! En daar was ik best even emo over.

Verder zag alles er prima uit. Hij protesteerde flink tegen de doppler, heeft verschillende moves laten zien (E. lag altijd in 1, hele rare, houding) en lijkt structureel helemaal in orde te zijn. Er waren twee aandachtspuntjes; het middenrif was niet goed genoeg te zien omdat hij er niet goed voorlag toen ze zover was om daar echt naar te kijken en het maagje was niet helemaal lekker gevuld. Ik mag dus (waarschijnlijk deze week) nog een keer om de rest te laten checken. De mevrouw zei nog wel een keertje extra dat het voor zover ze tussendoor allemaal had kunnen zien ok was en dat zei zich nog geen zorgen maakte. Ze had flink wat ervaring dus daar vertrouw ik dan maar even op.

Oh, het is trouwens nog steeds een jochie.