Pattex, maar je moet niet teveel smeren... denk aan Gerb's rans-posts-over-propquote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Ik word vandaag alleen maar geconfronteerd met baby's.
Op mijn werk 3 collega's: een nieuwbakken vader met foto's, een nieuwbakken oma met foto's, en een moeder met haar wolk van een zoon.
Ja hallo, hoe moet ik die van mij nou nog 3 maanden binnenhouden?
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
Zolang alle specs bekend gemaakt worden + foto kan dat ook... je kunt toch ook hele groepen WA-en?
was dat van de Pattex ja?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Pattex, maar je moet niet teveel smeren... denk aan Gerb's rans-posts-over-prop
Pcies.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:29 schreef Lijnloos het volgende:
Echt, prioriteiten mensen!!!! Eerst Fok/Twitter/Feestboek, dan IRL updaten... Familie heeft toch ook wel iets moderns, hoef je ook niet meer te bellen. En meteen fotootje erbij, is die behoefte ook gestilt!
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Op mijn werk 3 collega's: een nieuwbakken vader met foto's, een nieuwbakken oma met foto's, en een moeder met haar wolk van een zoon.
Ik het dubbele...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:31 schreef Mangostine het volgende:
Wees gerust, je zult er nog wel meer gaan ontdekken de komende periode...quote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Kwisted het volgende:
Gerbera!! F5!! Zet hem op! Misschien liggen jullie nu al te knuffelen met de kleine![]()
Ik heb zojuist mijn eerste striemen ontdekt
Kap is!quote:Op maandag 9 juli 2012 16:37 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wees gerust, je zult er nog wel meer gaan ontdekken de komende periode...
Het viel bij jou wel mee toch? Dan zal het toch niet ineens nu wel heel erg gaan ontstaan... toch?quote:
quote:Op maandag 9 juli 2012 16:46 schreef pessie het volgende:
Ik heb gewoon de zenuwen omdat Gerb nog niet ge-update heeft
Liever niet zeg... Ik moet nog in bikini mooie mannen kunnen verleiden!quote:
Daaromquote:Op maandag 9 juli 2012 16:49 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja graag, mijnes moet nog effe finetunen.
Ja?? Draag je in de breedte?quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het nu gewoon irritant worden dat iedereen denkt dat ik een meisje krijg.
Iedereen.
Ik denk dat ik het straks gewoon een piepkleinbeetje jammer vind als het inderdaad een meisje is. Zo van, hadden ze toch gelijk.
Bij mijn eerste was iedereen ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Mijn moeder had zelfs al een jongenszwembroekje gekocht. Ze hoopt dat hij nu van pas komtquote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind het nu gewoon irritant worden dat iedereen denkt dat ik een meisje krijg.
Iedereen.
Ik denk dat ik het straks gewoon een piepkleinbeetje jammer vind als het inderdaad een meisje is. Zo van, hadden ze toch gelijk.
Mijn moeder weet welke namen wij zullen geven aan zoon of dochter. Heeft ze een of andere app geinstalleerd met de meisjesnaam als naam van de baby. Want ja, zij weet het zeker.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:59 schreef Solagratia het volgende:
[..]
Bij mijn eerste was iedereen ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn. Mijn moeder had zelfs al een jongenszwembroekje gekocht. Ze hoopt dat hij nu van pas komt
Slecht moment om te gaan klooien met de modem. Internet ligt eruit.
Niet krabben en smerenquote:Op maandag 9 juli 2012 16:33 schreef Kwisted het volgende:
Gerbera!! F5!! Zet hem op! Misschien liggen jullie nu al te knuffelen met de kleine![]()
Ik heb zojuist mijn eerste striemen ontdekt
Oh ohquote:Op maandag 9 juli 2012 16:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh Kwisted .. k-strepen![]()
Hoop dat dat mij nog even bespaard blijft. Maja jij bent al een heul stukje verder!![]()
Enf: Ja hoor, wel veul ste veul gedaan.. Op een gegeven moment had ik zo'n verrekte pijn in mijn onderweg .. kon niet meer fatsoenlijk lopen
.. Je wilt zo lekker enthousiast mee helpen aanpakken en doen, maja was niet zo slim dus achteraf
![]()
Nu lekker rustig thuis .. Eerst even eten, dan rondje maken met hondje. En met mijn batterij op de bank en de pootjes omhoog.
En wat ik nog erger vind aan het werkende leven .. Mijn man heeft avonddienst (ene week vroege, andere week late).. Nou ja, leent zich ook wel weer prima om zielige films te gaan kijken
![]()
Iemand Dombo gezien teovallig afgelopen zaterdag?![]()
*rammel de rammel*
Ja op m'n onderbuik zijn ze witquote:Op maandag 9 juli 2012 17:00 schreef Mangostine het volgende:
Trekken ze nou bij jou al een beetje weg Zoë?
Kan inderdaad als jouw huid vaak droog is en niet elastisch dan krijg je sneller strepen, maar wat voor jou niet werkt, wil niet zeggen dat het voor niemand werkt!quote:Op maandag 9 juli 2012 17:03 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja op m'n onderbuik zijn ze wit![]()
Maar de strepen op m'n zij zijn nog steeds donkerrood. Ik liet ze laatst aan m'n moeder zien die schrok zich rotZe heeft zelf (met 3 zwangerschappen waarvan 2 van een 2ling) geen striae gehad, en ze had een hele grote bol!
M'n zus heeft ook bijna geen strepen & die had vergeleken met mij een grote zw.schaps buik.
De grootte, wel/niet smeren enz zegt dus niet zoveel
Oh die is wel heel zeker van haar zaakquote:Op maandag 9 juli 2012 17:01 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Mijn moeder weet welke namen wij zullen geven aan zoon of dochter. Heeft ze een of andere app geinstalleerd met de meisjesnaam als naam van de baby. Want ja, zij weet het zeker.![]()
Zielig voor mijn eventuele zoon!
De kans op striae is voor iedereen anders, maar ik zeg altijd baadt het niet dan schaadt het niet.quote:Op maandag 9 juli 2012 17:10 schreef Zoë23 het volgende:
Mango
Op m'n zij zo rond de 30 weken en op m'n onderbuik 39/40 weken geloof ik. Echt op het einde
Je navel wordt natuurlijk ook anders, misschien dat die meer opgerekt wordt? Die van mij was voor de helft geplopt maar nu weer normaal
Loodje
Zeg ook niet dat het niet helpt, maar dat een kleine buik of veel smeren niet zoveel zegt over het wel of geen striae krijgen. Je kunt je best doen maar het geeft geen garantie. Ook tijdens de bevalling kun je nog striae krijgen.
Herkenbaar! Dat gevoel had ik dus ook nadat we het geslacht wisten.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Iedereen.
Gefeliciteerd!!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
17:37 is Vera Marei geboren <3 en jongens ze is prachtig!!!
Wat een leuke naam! Gefeliciteerd met je tweede dochter!quote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaaaaaaa daar is ze danquote:Op maandag 9 juli 2012 18:26 schreef Gerberaatje het volgende:
Boeie, het is je exquote:Op maandag 9 juli 2012 19:28 schreef vamperotica het volgende:
Gerberaatje! Gefeliciteerd!![]()
Mooie namen ook!![]()
pffff...... Namen, dat wordt hier ook wat.... Ex vindt de meisjes naam die ik al tijden in mn hoofd heb niet mooi en houdt vast aan de naam die we voor t jongste monster hadden als dat een meisje was geweest ipv een jochie... Maar ondertussen heeft mn tante een dochter gekregen en "onze" naam gegeven![]()
Voor een jochie ben ik helemaaaal inspiratieloos!![]()
Spannend SE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |