Doet ie al tijden hoorquote:
Is een optie iig als Ola weggaatquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Gaat die Mertens nou op 10 spelen trouwens?
Mertens gaat linksbuiten toch?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Wil na Wijnaldum vleugelspeler 2 nu ook niet meer op de flanken spelen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Oh nee, niet doen alsjeblieft!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar beter gaan jullie dit forum als een plek zien om tijd mee te doden en niet als een serieuze sociale omgeving
anders, anders verander ik mijn avatar!
Nee we moeten hier serieus discussiëren op hoog niveau.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar beter gaan jullie dit forum als een plek zien om tijd mee te doden en niet als een serieuze sociale omgeving
anders, anders verander ik mijn avatar!
Ik nodig Kapiteintje en HMF alvast uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee we moeten hier serieus discussiëren op hoog niveau.
Mertens ---- Matavz ---- Xquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En Wijnaldum dan? Wat gaat Lens eigenlijk doen? Narsingh er hopelijk ook nog bij, lekker joh.
Als we Stijn zijn posts moeten geloven heel goedquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Over vleugelspelers gesproken:
Hoe goed is Narsingh eigenlijk?
Ik ga vanaf september naar school in Rotterdam. Ik weet ook niet hoelang ik nog voor Ajax ben de successupporter die ik ben.quote:
Niet beter als Darl Douglasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:50 schreef Doublepain het volgende:
Over vleugelspelers gesproken:
Hoe goed is Narsingh eigenlijk?
Welke posts?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als we Stijn zijn posts moeten geloven heel goed
Wijnaldum komt het best tot zijn recht op 10.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum op 10
Zet dat blaag gewoon op rechts, of beter nog op de bank neer. Talent heeft hij toch niet.
Gewoon trots voor uitkomenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga vanaf september naar school in Rotterdam. Ik weet ook niet hoelang ik nog voor Ajax ben de successupporter die ik ben.
Kan niet joh, de volgende aankoop moet daar nu gaan spelen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:51 schreef GGMM het volgende:
Wijnaldum op 10
Zet dat blaag gewoon op rechts, of beter nog op de bank neer. Talent heeft hij toch niet.
Quotes?? Welke quotes??quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ga niet weer die hele rij quotes hier neer plaatsen.
Wie dan?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan niet joh, de volgende aankoop moet daar nu gaan spelen.
Niet kijken en snel doorlopenquote:
Wat?quote:
status ook, als je nu buiten vbl post hoor je gelijk: oh de VBLers zijn er weerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het kan door de vele bans komen, maar de sfeer in deze SC is nogal kut geworden.
Ik dacht dat WhatsTheSecret in R'dam woondequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet kijken en snel doorlopen
[..]
Wat?
We missen idd nog Geo en Stokstaartquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Het kan door de vele bans komen, maar de sfeer in deze SC is nogal kut geworden.
Valt wel mee eigenlijk. Vind het erger dat iedereen het er constant over moet hebben hoe kut het hier welniet is.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
Geen idee wat jij dacht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Furdjel Narsingh van Zwolle naar PSV kwam?
Nee tochquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik dacht dat WhatsTheSecret in R'dam woonde
Ik vermaak mij prima hierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valt wel mee eigenlijk. Vind het erger dat iedereen het er constant over moet hebben hoe kut het hier welniet is.
Naarmate het seizoen begonnen is, zal Geo weer lekker een klaagzang geven over PSV. Altijd is dat met hem.quote:
Er wordt voornamelijk realisme gemist. Mensen met net zoveel troep posten om vervolgens andere af te zagen op het gebrek ervan waardoor er weer 10 mensen opduikenquote:
Goed om te weten, ik noteer het bij deze.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naarmate het seizoen begonnen is, zal Geo weer lekker een klaagzang geven over PSV. Altijd is dat met hem.
Ik was in Amsterdam stappen met wat mensen waar onder Monopoly en die woont daar en we gingen afteren daarzoquote:
Smoofiequote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
En GGMM, zeg eens eerlijk. Wie wordt de nieuwe mod nou?
Ligt eraan, ik verwacht nog pics van iemand z'n zus.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb jij een mail gestuurd?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Mono had zoiets al verteld, wist niet dat je daarna naar R'dam was gegaan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was in Amsterdam stappen met wat mensen waar onder Monopoly en die woont daar en we gingen afteren daarzo
Die van Ajacied422 heb je als het goed is al, hij maakt dus wel een grote kans.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik verwacht nog pics van iemand z'n zus.
Ik wel hoor inclusief een doos bonbons voor Yvonne en een zak snoep voor GGMM. Hoe schat je mijn kansen in Stijn?quote:
Lekker kutten in de treinquote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mono had zoiets al verteld, wist niet dat je daarna naar R'dam was gegaan.
Daar had ik het niet over man.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die van Ajacied422 heb je als het goed is al, hij maakt dus wel een grote kans.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik verwacht nog pics van iemand z'n zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar kan ik tekenen?
De quotering luidt:quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wel hoor inclusief een doos bonbons voor Yvonne en een zak snoep voor GGMM. Hoe schat je mijn kansen in Stijn?
voor elke 2 euro inleg krijg je er 5 terug?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De quotering luidt:
Littlerabbit 2/5
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
voor elke 2 euro inleg krijg je er 5 terug?
Smoofie is eerlijk waar enig kind we hebben vaak het rijk voor onszelf op de woonboot.quote:
En wat als ik maar 1 euro wil inzetten?quote:
Dan heeft hij gelogen. Geen goede eigenschap voor een mod.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Davy heeft geen zus. Davy is enig kind
Pics van je woonboot.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Smoofie is eerlijk waar enig kind we hebben vaak het rijk voor onszelf op de woonboot.
Zei iedereen. 90% kans om kasplantje te wordenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Prins Friso nog steeds in coma.... tsja. Die komt nooit meer in leven.
geef die man gewoon op joh, scheelt weer tonnenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:00 schreef RensAjacied het volgende:
Prins Friso nog steeds in coma.... tsja. Die komt nooit meer in leven.
Nee. Ga je geld maar terughalen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:01 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb al mijn geld op jou staan, Ajacied422. Wel nog even mailen dus aub.
quote:
Ah oké ziet er redelijk uit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er een beetje verpauperd uit van buiten maar binnen is het luxer dan je je ooit zal kunnen voorstellen.
Edit: en het is dus niet mijn woonboot he maar van zijn ouders.
Iedereen doet dat opeens.quote:
Ja?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Is het Forum Feyenoorder vrij krijgen een goede motivatie op je sollicitatie?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen ruim de kans gehad om te reageren.
Bitch please, alsof er nu nog iets binnenkomt van echte VBLersquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen ruim de kans gehad om te reageren.
Uitstekend, mij is het nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het Forum Feyenoorder vrij krijgen een goede motivatie op je sollicitatie?
Ok dan toch maar even solliciteren binnenkort.quote:
Je onderschat me.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke kandidaat heeft tegen die tijd al een ban gehad, zo hou je niemand meer over joh.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke kandidaat heeft tegen die tijd al een ban gehad, zo hou je niemand meer over joh.
[..]
[..]
Gefeliciteerd. Laten we hopen dat Van Gaal een beetje aan jou kan tippen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben zojuist Wereldkampioen geworden met Nederland. Ricky scoorde in extra tijd in de 120e min de 1-0 tegen Chili..
Beat that GGMM!!
Welke club coach je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben zojuist Wereldkampioen geworden met Nederland. Ricky scoorde in extra tijd in de 120e min de 1-0 tegen Chili..
Beat that GGMM!!
Prima film, niks mis mee.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Incredible Hulk op TV. Effetjes meepikken
Ik heb Ajax als vanouds.quote:
Dat ligt er maar net aan hoe grappig je grap is natuurlijk, maar ik zal mn best doen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ik een grap maak beloof je dan te lachen GGMM?
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe grappig je grap is natuurlijk.
Dus je hebt Ebecilio verkocht?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Bolat, Wiel, Catanha, Kjaer, Boilesen, Lars Bender, Lorenzo Crisetig, Serero, Bony, Podolski, Ramirez.
Jezus, vreemdelingenteamquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Bolat, Wiel, Catanha, Kjaer, Boilesen, Lars Bender, Lorenzo Crisetig, Serero, Bony, Podolski, Ramirez.
Lekker veel eigen jeugd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Ajax als vanouds.
Mijn basis is dit:
Zie edit. Ik doe m'n best.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.
Wat voor plaatje was je van plan te posten?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm dan is het risico te groot om af te gaan laat dan maar.
Heb wel in 2012/2013 en 2013/2014 de halve finale van de CL gehaald.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus, vreemdelingenteam![]()
Ik heb iedereen verkocht voor 20mil+ per stuk en nu alleen maar NL spelers
Al gewonnen, geen uitdaging meer om de CL te winnen..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb wel in 2012/2013 en 2013/2014 de halve finale van de CL gehaald.
Uitgeschakeld door Real Madrid en Manchester United
Kishna gebruik ik zeker wel. Roteer ik af met Gaston Ramirez.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Kun je Kishna al gebruiken?
Ok... ik kan slecht tegen druk ik ben mijn grap kwijt. Morgen beloof ik er 1 te hebben voorbereid.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al gewonnen, geen uitdaging meer om de CL te winnen..![]()
Met 11 Nederlanders de CL is pas![]()
Nu proberen met 11 Nederlanders de CL te winnen, dat is pas
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... ik kan slecht tegen druk ik ben mijn grap kwijt. Morgen beloof ik er 1 te hebben voorbereid.
Had ik ook met een game. Kwam in 2014 toen bij Ajax na 3 seizoenen de graafschap.quote:
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn,ook jij telt mee in deze wereld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanning weg?
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna gebruik ik zeker wel. Roteer ik af met Gaston Ramirez.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]Travestieten voegen niks toe aan m'n gemoedstoestand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spanning weg?
Inderdaadquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.
[ afbeelding ]
Wat een beest.
Nee die gozer naast hem is een aidspatient.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij mag dit seizoen weer wedstrijden spelen he.
[ afbeelding ]
Wat een beest.
Haha! Goeie grap!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee die gozer naast hem is een aidspatient.
Ok ik liep dus zo door de stad zie ik 2 mensen lopen zegt de 1 tegen de ander kan ik in het midden lopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn,ook jij telt mee in deze wereld.
Ah mijn back up grap heb je ook al gevondenquote:
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok ik liep dus zo door de stad zie ik 2 mensen lopen zegt de 1 tegen de ander kan ik in het midden lopenIk moest wel lachen iig.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!
Dat lachen gaat je best goed af GGMM. Ik vind je ineens een stuk aardigerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!
Dank je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lachen gaat je best goed af GGMM. Ik vind je ineens een stuk aardiger
quote:'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd 'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
baasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd 'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
Het is rustquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je ons vergeten was op de hoogte te houden.
Kijk uit dat het geen 10-0 wordt, kan je zomaar het kampioenschap kosten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is rust
1-0 Bony (3)
2-0 Bony (17)
3-0 Podolski (31)
4-0 Catanha (40)
5-0 Bony (43)
Geen FM spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik moet de hele tijd posten over FM om kwalitatief over te komen?
Ik heb geen FM, wat nu?
Ik vind Bony me daarom toch een baas zeg, boh boh boh. Wat een koning. Is toch gewoon veel en veel te goed voor Vitesse (of elke andere NLse club)?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is rust
1-0 Bony (3)
2-0 Bony (17)
3-0 Podolski (31)
4-0 Catanha (40)
5-0 Bony (43)
6-0 na 70 minuten nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat het geen 10-0 wordt, kan je zomaar het kampioenschap kosten.
De_kromme wacht op je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik er vandoor ga. Wie weet kom ik jullie straks nog tegen in Den Haag?
picsquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn zus huilt omdat mijn speakers een dikke bass hebbenZe is gewoon jaloers.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en nog steeds geen 10-0, het is wat daar in Amsterdam
Pics van je speakers?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn zus huilt omdat mijn speakers een dikke bass hebbenZe is gewoon jaloers.
Ok.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
90% is nepspelers, maar ik wil em wel posten
He, is dat niet die tering gek van dat EK Lab daar op de achtergrond?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je snel ook een halen om te compenseren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk jaar komt er weer een Nederlander bij..![]()
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:35 schreef Doublepain het volgende:
ah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk jaar komt er weer een Nederlander bij..
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik met 3-0 de thuiswedstrijd gewonnen van barca. verlies ik uit met 5-0.
kansloos kutspel
groetjesquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even hond uitlaten
Groeten aan kapiteintje
terechtquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kansloos kutspel
Hahaha, lig je eruit nu?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kansloos kutspel
het blijft een optie hequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat staat er nu ook alweer een jaar
Ga er wel vanuit jaquote:
Ban stijn eens met zijn FM GGMM, ik vraag het als toekomstige mede-mod.quote:
En uit?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef napoleonfour het volgende:
met fm08 won ik thuis met 5-0 van arsenal en thuis 5-0.
Binnenkort een nieuw beleid als jij aan de macht bentquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ban stijn eens met zijn FM GGMM, ik vraag het als toekomstige mede-mod.
3-0 en 5-2 gewintquote:
Nee joh, ik ban nooit iemandquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ban stijn eens met zijn FM GGMM, ik vraag het als toekomstige mede-mod.
quote:
ote]quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is niet goed voor mijn imago
quote:
Hoe dan? Hij kan helemaal niemand bannen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mij heb je gebant maar toen weer snel ongedaan gemaakt.. Ben ik je nog dankbaar voor
Oh ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mij heb je gebant maar toen weer snel ongedaan gemaakt.. Ben ik je nog dankbaar voor
Alleen voor hem, want hij draait door met zn FM.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Binnenkort een nieuw beleid als jij aan de macht bent
Eigenlijk was ik terecht gebant maar je trapte erin..quote:
pics van zijn zusjequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
goh, rensje gevonden op fb door een stukje tekst op afca.nl
DMquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef stevenmac26 het volgende:
goh, rensje gevonden op fb door een stukje tekst op afca.nl
Goed dat je het zegt, zal er ff voor zorgen dat je je resterende bantijd alsnog uitzit.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk was ik terecht gebant maar je trapte erin..
true story
[ afbeelding ]
Ben jij ooit gebanned?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, zal er ff voor zorgen dat je je resterende bantijd alsnog uitzit.
Ik ben wel eerlijk, dus er mag wel wat tijd vanaf?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, zal er ff voor zorgen dat je je resterende bantijd alsnog uitzit.
Ja, 10 minuten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben wel eerlijk, dus er mag wel wat tijd vanaf?
We gaan iets uitlokken. maar wat...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan moet het een keer gebeuren dan, ik zeg nu en ik neem je taken over
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan iets uitlokken. maar wat...
Hem iets DMen wat hij hier gaat postenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We gaan iets uitlokken. maar wat...
Maar jij bent een robot. Jij hebt geen gevoelens.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben langer gebanned geweest dan jij, en ik huilde er nooit om
Je ontkende het net, dus je hebt er nog gevoelens voor..quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben langer gebanned geweest dan jij, en ik huilde er nooit om
Ja... oke...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent een robot. Jij hebt geen gevoelens.
Leer sarcasme herkennen.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ontkende het net, dus je hebt er nog gevoelens voor..
Reken maar dat hij gevoelens heeft als hij over je zusje kruiptquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar jij bent een robot. Jij hebt geen gevoelens.
Veelquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:56 schreef napoleonfour het volgende:
dafuq heb jij gister uitgevroten steven
nee, gewoon neequote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Reken maar dat hij gevoelens heeft als hij over je zusje kruipt
van Johan Derksen?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef RensAjacied het volgende:
Steven is dus mijn foto aan het DMen?
Kom op zeg.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zit bijna aan de 50.000 posts. Hebben jullie al een verrassingsfeestje georganiseerd?
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zit bijna aan de 50.000 posts. Hebben jullie al een verrassingsfeestje georganiseerd?
ik ben nog eerder bij de 100.000 posts dan jij bij de 50.000quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk hem net doen alsof aantal posts niet belangrijk zijn dan.
Het zou me aan m'n reet roesten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik ben nog eerder bij de 100.000 posts dan jij bij de 50.000
Wees er trots op dat je geen sociaal leven hebt,quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees er trots op dat je geen sociaal leven hebt,
Hee mijn grap wat doe je?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Als DM's ook meetelde als posts had stijn nu 250.000 posts.
okequote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijg dit net door:
Zouden ze bij Feyenoord de WC's schoonmaken met AJAX?
Jaquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijg dit net door:
Zouden ze bij Feyenoord de WC's schoonmaken met AJAX?
Jij baalde afgelopen nacht wel he, net geen 1e plek in de dagcijfers.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En met ajax shirts veeg je je reet mee afquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
En brandjes blussen doen ze ook met Ajax
Ik gewoon met wc papierquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En met ajax shirts veeg je je reet mee af
Welke film?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima film joh
Wist je dat Iron Man er ook nog even in voorkomt?
Toen moest je nog geboren worden man.quote:
toen in nog in groep 8 zat, had je s'ochtends om 6:15 op sbs 6 altijd van deze serie op tv. Standaard iedere ochtend kijkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen moest je nog geboren worden man.
Ik ook trouwens
Ga er nou niet op in.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen in nog in groep 8 zat, had je s'ochtends om 6:15 op sbs 6 altijd van deze serie op tv. Standaard iedere ochtend kijken
Ik keek tour of duty in groep 8.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
toen in nog in groep 8 zat, had je s'ochtends om 6:15 op sbs 6 altijd van deze serie op tv. Standaard iedere ochtend kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |