Ok ik liep dus zo door de stad zie ik 2 mensen lopen zegt de 1 tegen de ander kan ik in het midden lopenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, die spanning kan ik denk ik niet aan.
Je moet gewoon niet zo onzeker zijn,ook jij telt mee in deze wereld.
Ah mijn back up grap heb je ook al gevondenquote:
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok ik liep dus zo door de stad zie ik 2 mensen lopen zegt de 1 tegen de ander kan ik in het midden lopenIk moest wel lachen iig.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!
Dat lachen gaat je best goed af GGMM. Ik vind je ineens een stuk aardigerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh? maar dat kan toch helemaal ni... ohhhhh! hahahahaha!
Dank je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat lachen gaat je best goed af GGMM. Ik vind je ineens een stuk aardiger
quote:'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
Ik was al bang dat je ons vergeten was op de hoogte te houden.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd 'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
baasquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor Humberto ineens weer in mijn hoofd 'En ik zie dat Ebecilio al een afdruk van de schaal op zijn borst heeft'
Het is rustquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je ons vergeten was op de hoogte te houden.
Kijk uit dat het geen 10-0 wordt, kan je zomaar het kampioenschap kosten.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is rust
1-0 Bony (3)
2-0 Bony (17)
3-0 Podolski (31)
4-0 Catanha (40)
5-0 Bony (43)
Geen FM spelenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus ik moet de hele tijd posten over FM om kwalitatief over te komen?
Ik heb geen FM, wat nu?
Ik vind Bony me daarom toch een baas zeg, boh boh boh. Wat een koning. Is toch gewoon veel en veel te goed voor Vitesse (of elke andere NLse club)?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is rust
1-0 Bony (3)
2-0 Bony (17)
3-0 Podolski (31)
4-0 Catanha (40)
5-0 Bony (43)
6-0 na 70 minuten nu.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit dat het geen 10-0 wordt, kan je zomaar het kampioenschap kosten.
De_kromme wacht op je.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar tot mijn spijt moet ik mededelen dat ik er vandoor ga. Wie weet kom ik jullie straks nog tegen in Den Haag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |